Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

166cm ja 74kg. Ylipainoinen?

Vierailija
31.01.2018 |

Olenko ylipainoinen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

Vierailija
2/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 26,9, eli olet ylipainoinen. 

Vierailija
4/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että sain kerrankin rehellisen mielipiteen! Arvostan <3 Monet valehtelevat minun olevan tosi laiha kun luulevat että muuten menisi tunteisiin tai että rupeaisin anorektikoksi vaikka tiedän itse olevani ylipainoinen. Mutta laihduttaminen on todella vaikeaa vaikka syön terveellisesti ja liikun ihan tavallisesti niin ei paino laske

Ap

Vierailija
5/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, ellet sitten ole lihaksikas. Eipä sitä vaakaa kannata tuijottaa.

Vierailija
6/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Peter Orphan?

Vierailija
7/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kyllä

Vierailija
8/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166 cm ja lihaksikas. Kehonkoostumusmittauksen mukainen ihannepainoni olisi 72 kg. Eli ei se vaaka kaikkea kerro, katso peiliin.

Vierailija
9/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti - älä huijaa itseäsi!

Vierailija
10/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. En ole huijannut itseäni :)

Ap

Vierailija
11/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan sinä taulukoiden mukaan olet lievästi ylipainoinen, mutta se on sitten toinen juttu, että haittaako se.  Jos olet nainen, niin voit hyvinkin olla ulkoisesti miesten mieleen, jos kroppasi on kurvikas ja ylimääräiset kilot ovat kertyneet suotuisiin kohtiin.

Tuollaisesta viiden kilon ylipainosta nyt ei terveydelle ole mitään haittaa, jos ei niitä kiloja kerry lisää, joten on ihan omasta mieltymyksestäsi kiinni, oletko sopivan painoinen vaiko et.

Vierailija
12/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen tuon painoinen ja en ollut ihan tyytyväinen. Lihasta oli aika paljon, mutta paremmin viihdyn painossa 66-68. Vartalotyyppini on sellainen, että rinnat häviää kokonaan, jos paino laskee liikaa.

En tuijota vaakaan, vaan luotan omaan olooni. Urheilu on tärkeä osa elämää, joten välillä ollut runsaampi paino ei ole aiheuttanut ahdistusta.

Vierailija
13/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vihaan omaa kehoani ja tämä ylipaino haittaa tosi paljon :(

Joten asialle pitää tehdä jotakin. Ihannepainoni olisi se 60kg koska haluan kumminkin lihaksia.

Ap

Vierailija
14/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

166cm ja 74kg. Ylipainoinen?

Olenko ylipainoinen?

Noiden tietojen perusteella sinulla on noin 6 kiloa yli ihannepainon. Se ei ole mikään paha. Lievää ylipainoa ja helppo pudottaa.

Vierailija
15/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ennen tuon painoinen ja en ollut ihan tyytyväinen. Lihasta oli aika paljon, mutta paremmin viihdyn painossa 66-68. Vartalotyyppini on sellainen, että rinnat häviää kokonaan, jos paino laskee liikaa.

En tuijota vaakaan, vaan luotan omaan olooni. Urheilu on tärkeä osa elämää, joten välillä ollut runsaampi paino ei ole aiheuttanut ahdistusta.

En pidä isorintaisista naisista. Mitä isommat rinnat naisella on sitä puistattavammalta tämä näyttä. Sori nyt vaan. Lievästä ylipainosta ei tarvitse välittää, mutta sitten kannattaa huolestua jos pylipainoa on enemmän kuin kymmenen kiloa.

T. M 22v

Vierailija
16/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama pituus- painosuhde ja tämä jo hyvän elämäntapamuutos rupeaman jälkeen, jonka johdosta paino on pudonnut. Itellä kunto noussut hurjasti, mutta nää toki, että rasvaakin on vielä. Paino on onneksi etenkin reisissä, joilla on paljon treenattukin, joten en nää peilistä mitään superplösöä enää. Kannattaa rehellisesti katsoa kokonaiskuvaa eikä toki uskoa kenenkään analyysejä hyvässä eikä pahassa pelkän painoindeksin mukaan.

Vierailija
17/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin olet noin 20 kg ylipainoinen.

Toisin sanoen kannat 20 maitolitran painoista purkkia extralaardia päälläsi. Sama kuin kävelisit koko ajan niin, että selkärepussasi olisi 50 kappaletta 400 gramman margariinirasioita. 

Vierailija
18/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 166 cm ja lihaksikas. Kehonkoostumusmittauksen mukainen ihannepainoni olisi 72 kg. Eli ei se vaaka kaikkea kerro, katso peiliin.

Paljonko on rasvaprosenttisi ja vyötärönympäryksesi?

Vierailija
19/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jostain luin, että naisten "ihanne paino" on oma pituus -110 Eli jos on vaikka 160 pitkä, on ihannepaino 50kg. Miesten "ihanne paino" oli oma pituus -100 eli 160 pitkän ihanne paino 60kg.

Eli sinulla on tuon teorian mukaan 34kg ylipainoa. Mutta sanoisin, että oma "ihanne paino" on se mistä itse tykkää, ja minkälainen ruumiinrakenne on, esim jos on luonnostaan paksut jalat ja leveät hartiat.. Niin niitä ei saa pienemmäksi vaikka kuinka laihduttaisi. Kaikki kun ei ole malliltaan "Helinä keijuja" mutta.. 20kg jos tiputat.. Niin on varmasti hyvä paino sinulle. :) Tsemppiä! 

Vierailija
20/48 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jostain luin, että naisten "ihanne paino" on oma pituus -110 Eli jos on vaikka 160 pitkä, on ihannepaino 50kg. Miesten "ihanne paino" oli oma pituus -100 eli 160 pitkän ihanne paino 60kg.

Eli sinulla on tuon teorian mukaan 34kg ylipainoa. Mutta sanoisin, että oma "ihanne paino" on se mistä itse tykkää, ja minkälainen ruumiinrakenne on, esim jos on luonnostaan paksut jalat ja leveät hartiat.. Niin niitä ei saa pienemmäksi vaikka kuinka laihduttaisi. Kaikki kun ei ole malliltaan "Helinä keijuja" mutta.. 20kg jos tiputat.. Niin on varmasti hyvä paino sinulle. :) Tsemppiä! 

Joskus jostain kuulin..mikä tieteellinen fakta. Tuo tosiaan on sopiva joillekin, mutta kuten itsekin totesit yksilöllisiä eroja on huimasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä