Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huumorintajuinen?

Vierailija
31.01.2018 |

Huomaa että kyssäreitä on kaks.

Oletko huumorintajuinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ja en tiedä :D en oikein ikinä kunnolla ole ymmärtänyt mitä sillä huumorintajulla tarkalleen tarkoitetaan. Musta jotkut vitsit ja asiat on hauskoja, toiset taas ei (tykkään esim. suht mustasta huumorista ja sellaisesta joka ei ole ihan sellaista ilmiselvää, joku pieruhuumori taas ei yleensä kauheasti naurata mutta en mä sitäkään välttämättä aina pidä huonona). Nauran harvoin ääneen millekään vaikka joku huvittaisikin. Itseäni yritän olla ottamatta liian vakavasti mutta en usein onnistu siinä. Olenko mä sitten huumorintajuinen vai en?

Vierailija
2/5 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ja en tiedä :D en oikein ikinä kunnolla ole ymmärtänyt mitä sillä huumorintajulla tarkalleen tarkoitetaan. Musta jotkut vitsit ja asiat on hauskoja, toiset taas ei (tykkään esim. suht mustasta huumorista ja sellaisesta joka ei ole ihan sellaista ilmiselvää, joku pieruhuumori taas ei yleensä kauheasti naurata mutta en mä sitäkään välttämättä aina pidä huonona). Nauran harvoin ääneen millekään vaikka joku huvittaisikin. Itseäni yritän olla ottamatta liian vakavasti mutta en usein onnistu siinä. Olenko mä sitten huumorintajuinen vai en?

Minäkään en osaisi huumorintajua määritellä. Vähän väliä kuulee, kun jotakuta haukutaan huumorintajuttomaksi, muttu tuntuu siltä, että jokainen itse pitää itseään huumorintajuisena ihmisenä. Koska jollain tapaa lähes jokainen sitä varmaan onkin. Saattaa vain olla tiettyjä "osa-alueita", joihin ei suhtaudukaan yhtä huvittuneesti kuin muut. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia!

Vierailija
4/5 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauskuus" on kiinni siitä, kenen kanssa juttelen. Itselläni on ehkä välilllä sarkastista "liian vaikeaa Fingerpori" huumoria. Jutut on sen mukaan, mikä on juttukaverin äö. Olen varmasti joidenkin mielestä outo.

Vierailija
5/5 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.