Mikä on hyvin, mihin olet tyytyväinen?
Kommentit (11)
Mulla on hyvä mies. on koti, olen kutakuinkin terve mitä nyt jalat on pahassa kunnossa mutta toivon saavani niihin avun kun meen lääkäriin, linnut laulaa, kevättää ja ihan kohta saa ruveta kiertään pöllökuunteluilla <3 Lapset on terveitä vaikka murehia niittenkin kanssa välillä on mutta aina kaikki on selvinnyt. Mulla on kaikenlaista kamalaa ollut elämän varrella, niistäkin selvitty ja nyt voin auttaa muita. Elämä on kivaa vaikka se joskus koetteleekin!
Mulla on mies ja koira, pitkä parisuhde, parin kuukauden päästä pääsee mökille.
Kaikki on hienosti. Tai kai voisi olla paremmin, mutta tämä riittää, kaikessa. Pidän arkisesta ahertamisesta ja olen tyytyväinen seesteisyyteen, jota saan nyt viettää. Ehkä kun aiemmin elämässä on ollut niin vaikeaa, niin tämä tasaisuus kiehtoo, kun ei tarvitse surra mitään/ketään. Ja silloinhan asiat ovat hienosti.
Parisuhde toimii, terveys on hyvä, on paljon ystäviä, työ on mukavaa ja hyvin palkattua, harrastukset on mukavia eikä sääkään ole huono. Tietysti moni asia voisi aina olla paremminkin, mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen itseni näköiseen elämääni.
Muutamien henkisesti rankkojen vuosien (vuosikymmenen?) jäljeen tuntuu oudolta, että tällä hetkellä on kaikki.hyvin, kaikilla elämän isa-alueilla. Voiko tällaista ollakaan, ei mitään mistä valittaa, mikään ei ahdista/vedä mieltä matalaksi/stressaa!?
Lapset alkaa olla isoja ja helppoja, koti on ihana ja sisustin ja remppasin sen hiljalleen sellaiseksi kuin halusin. Ystäviä on riittävästi, mutta vihdoin myös omaa rauhallista aikaa. Terveys ja jaksaminen on hyvä. Töissä on pääsääntöisesti ihan mukavaa. Miesystävän kanssa menee erittäin hyvin, vaikeuksien jäljeen. Usko toi rauhan sisäisestikin.
Kaikki on niin hyvin juuri nyt. Olen tyytyväinen ja kiitollinen. Ei ole enää mitään josta ajattelisin että "sitten kun..", elämäni paras aika on nyt.
Mieleinen työ, vapaa päättämään omasta elämästä ja menoista, stressittömyys, ihan ok rahatilanne.
M44
Olen elossa. On katto pään päällä ja sopivaa vaatetta niin kuumaan kuin kylmäänkin säähän. Saan syödäkseni joka päivä. Saan asua yhdessä maailman turvallisimmista maista. Minulla ei ole puutetta mistään. Minulla on varaa jopa turhaan, ei-välttämättömään. Minulla on väylä internettiin; en joudu koskaan kohtaamaan edes tylsyyttä.
Tässä listatessani aloin miettiä, onkohan minulla asiat jo liiankin hyvin. Onko kellään oikeutta tällaiseen...
Olen järjissäni ja vakaa. Mun tunnemaailmani on karusta ulkoisesta todellisuudesta huolimatta enimmäkseen positiivinen. Saan iloa monista pienistä asioista jotka ovat päivittäin ulottuvillani. Aina välillä kun on enemmän voimia käytössä, pystyn jopa jakamaan tyhjästä luomaani iloa muillekin. En inhoa itseäni vaikka aiheutankin itselleni pettymyksiä enkä ole niin hyvä, kiva tai kaunis kuin haluaisin olla. Pahoja, vaikeita ja lannistavia asioita tapahtuu mulle ihan vähän väliä, koska olen elinikäisen masennuksen jäljiltä todella haavoittuvassa asemassa. Mutta voin silti sisäisesti hyvin enkä luhistu. Annan surun ja pettymyksen tulla ja näkyä ja viipyä niin kauan kuin niiden täytyy, ja jotenkin uskomattomasti, ihan itsestään, ne aina katoavat tiehensä. En todellakaan ole tottunut tällaiseen, ja joka päivä tästä riittää hämmästeltäväksi ja kiitollisuuden aiheeksi.
Pikkupojat oli tyhjentäneet naapurin autosta kumit.