Saanko mennä Heselle?
Olen työtön ja olen kuolematta asumistuen ja työmarkkinatuen avulla. Veronmaksajien selkänasta on siis revitty minun hengissäpysymiseni.
Nyt minun tekisi pitkästä aikaa mieli epäterveellistä mutta herkullista roskaruokaa Hesburgerilta. Miten on, saanko luvan mennä sinne?
Jos en, niin mitä ja mistä käskisit minut ostamaan? Läheltä löytyvät Lidl, S-market ja K-Citymarket.
Kommentit (27)
Jaa, näköjään voitaisiin sitten vähentää työttymyystuet 10e/kk. Jos saisin päättää niin pelkkää makaroonia ja perunaa vaan päivät pitkät ja solukämpät korvesta 2hklöä/huone näille työttömille. Viinan ja tupakan osto laittomaksi niille ja viikottaiset huumetestit. Joku kertapalkkio esim 10 tonnia jos muuttavat viroon tms ja luopuvat oikeudesta suomen sossutukiin.
Mene nyt vaan Heseen! Hyvää ruokahalua!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, näköjään voitaisiin sitten vähentää työttymyystuet 10e/kk. Jos saisin päättää niin pelkkää makaroonia ja perunaa vaan päivät pitkät ja solukämpät korvesta 2hklöä/huone näille työttömille. Viinan ja tupakan osto laittomaksi niille ja viikottaiset huumetestit. Joku kertapalkkio esim 10 tonnia jos muuttavat viroon tms ja luopuvat oikeudesta suomen sossutukiin.
Ja sittenkö niiden työttömien pitäisi jaksaa kävellä sieltä korvesta makaronin ja perunan voimalla kaupunkiin kirjastoon täyttelemään työhakemuksia kun nettiinkään ei olisi varaa? No, kai toikin voisi toimia kun kaikki työttömät yksitellen kuolisivat puutostauteihin ja ravinnonpuutteeseen.
Siis käykö työttömät ulkona syömässä, oikeesti ? On tosi köyhiä sitten joo
Kysy samalla olisiko niillä töitä tarjolla.