Uutisista kuultua. Törhöstä syytetään ahdistelusta. Onkohan tämän illan A-studion aiheena?
Kommentit (15)
Terho hakee julkisuutta, mutta tulee pettymään.
Arvasin heti, että kyse on Törhösestä kun vuodenvaihteessa kerrottiin "tunnetun ohjaajan" ahdistelleen lukuisia naisia. Olen tavannut ko. herran livenä ja oli todella epämiellyttävä kokemus. Ei tosin ahdistellut minua, mutta jotain creepyä tyypissä on.
Uskaltaako enää ollenkaan tehdä aloitteita näyttelijätäropiskelijoille :(
Törhönen on siis ahdistellut liki kuusikymppisenä aivan nuoria näyttelijä- ja ohjaajaopiskelijoita. Ikäeroa 35-40 vuotta....
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako enää ollenkaan tehdä aloitteita näyttelijätäropiskelijoille :(
Parempi ettet tee.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti, että kyse on Törhösestä kun vuodenvaihteessa kerrottiin "tunnetun ohjaajan" ahdistelleen lukuisia naisia. Olen tavannut ko. herran livenä ja oli todella epämiellyttävä kokemus. Ei tosin ahdistellut minua, mutta jotain creepyä tyypissä on.
metoo
Yle 1 , alko just nyt.
31.1. klo 21.05
Vierailija kirjoitti:
Yle 1 , alko just nyt.
31.1. klo 21.05
A-studio
Kyllä törkeä sika tuo Törhönen. Kamalaa nuorelle opiskelijalle, että auktoriteettihahmo käyttää hyväkseen.
Eikös sen elokuvissa ole aina tökeröitä alastonkohtauksia? Tyyliin miehet rakentavat taloa, pihaan tulee kuplavolkkari täynnä alastomia nuoria naisia, lähikuvaa tisseistä ja perseistä, naisilla ei yhtään vuorosanaa vaan pelkkää heiluttelua, volkkari kurvaa pois, vasarointi jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Törhönen on siis ahdistellut liki kuusikymppisenä aivan nuoria näyttelijä- ja ohjaajaopiskelijoita. Ikäeroa 35-40 vuotta....
noo, kasarilla Palavan enkelin aikaan Törhönen oli n. 35 v
Lainvoimainen tuomio or didn’t happen.
.
Toiko metoo muutoksen? Vieraina näyttelijä Pamela Tola, näyttelijäntyön professori Elina Knihtilä, elokuvasäätiön toimitusjohtaja Lasse Saarinen ja kulttuuriministeri Sampo Terho. Juontajana Kirsi Heikel. yle