Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sampo Terhon mukaan enemmistö työttömistä hyötyy Aktiivimallista!

Vierailija
31.01.2018 |

Murjaisi kovan vitsin tuo Sampo Terho. Sosialismia vastaan taistelee ilmeisesti?????? Olenkohan minäkin sosialisti jos osallistun tuohon mielenilmaukseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko miten hyötyy?

Vierailija
2/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sillä on kristallipallo kun nyt jo osaa kertoa seuraukset? Oho.

Mulle kans (kristallipallo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko miten hyötyy?

Mäkin kuulin tuon kai radiosta ja mielelläni kuulisi kundin perustelut. Mä sain just tällä viikolla te-byroosta puhelinsoiton, jonka mukaan mitään ei ole mulle tarjolla ja tuota 18 tuntia en saa mistään. Sanoi suoraan, että leikkuri iskee. Terveisiä Terhon pojulle.

Vierailija
4/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhon pisteet mun silmissä laski kyllä nollaan. Tähän asti oon pitänyt sitä ihan järki kaverina.

Vierailija
5/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa persuäänestäjät, oletteko noin tyhmiä kuin edustajanne teistä ajattelevat. Vai onko Sampo-poika vain oikeasti tyhmä ja uskoo itse tuohon malliin, jonka isot pojat syöttivät?

Vierailija
6/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko miten hyötyy?

Mäkin kuulin tuon kai radiosta ja mielelläni kuulisi kundin perustelut. Mä sain just tällä viikolla te-byroosta puhelinsoiton, jonka mukaan mitään ei ole mulle tarjolla ja tuota 18 tuntia en saa mistään. Sanoi suoraan, että leikkuri iskee. Terveisiä Terhon pojulle.

Teeppä nyt ihan ITSE jotakin äläkä odota lahnana kotona, että muut vievät sut työpaikalle töröttämän. Melko vissiolen, että siivoustyötä löytyy.

Vierailija
7/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi melkein väittää että Sampo puhui lähes muunneltua totuutta.

Vierailija
8/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskimukset hommiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko miten hyötyy?

Teeppä nyt ihan ITSE jotakin äläkä odota lahnana kotona, että muut vievät sut työpaikalle töröttämän. Melko vissiolen, että siivoustyötä löytyy.

Aika törkeä olet kun ajattelet että kestä vaan on siivoustyöhön. Joku pyyhkii sunkin pöydän wessarätillä. ohis

Vierailija
9/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa nuo hallituksen tyypit hokee kuin papukaijat. Se ei silti tee siitä totta.

Vierailija
10/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittava näky miten se seiskan uutisissa hampaat irvessä meuhkasi "sosialisteista" 😂

Vierailija
11/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskimukset hommiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko miten hyötyy?

Eikö tullut mieleen, että niihin siivoushommiinkin on aikamoinen tunku tällä hetkellä varmasti muutenkin? Jo ennen aktiivimallia siivoustehtäviin oli useampiakin hakijoita, koska myös muun muassa opiskelijat kilpailee samoista työpaikoista, varsinkin niistä osa-aikaisista. Aktiivimallin seurauksena hakijoita on varmasti vielä useampi enemmän tällä hetkellä ja työpaikkaan otetaan AINOASTAAN YKSI TYÖNTEKIJÄ. Lisäksi se ei sovi fyysisesti huonokuntoiselle, joista osa työttömistäkin on (osa niistäkään ei kuitenkaan esimerkiksi pääse työkyvyttömyyseläkkeelle, koska Kelan vakuutuslääkärit ovat eri mieltä kuin alan erikoislääkärit tapaamatta asiakasta) saatikka että esimerkiksi hyvin koulutettuja otettaisiin edes haastatteluihin (koska ylikoulutus ja työnantajat pelkää hyvin koulutetun karkaavan heti kun mahdollista parempiin tehtäviin). 

Vierailija
12/12 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittava näky miten se seiskan uutisissa hampaat irvessä meuhkasi "sosialisteista" 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän