Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa vähän vanhemmat ihmiset että miksi vihaatte räppiä

31.01.2018 |

Tiedän kyllä että ei välttis ihan musiikillisesti kuulosta hyvältä teidän korviin. Mutta räppi on periaatteessa politiikkaa. Räppärit provosoi todella hyvin monia vääryyksiä vastaan. Ja minusta tälläisiä ihmisiä todellakin tarvitaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri kirjoitti:

Avain on hyvää. Sanoinko missään vaiheessa kuuntelevani tollasta? Ja oon aika kaukaa jonnesta ikää jo 27

Työnnä komukka se avain tuhkaluukkuusi ja pyöritä.

Vierailija
42/52 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään,M50.. ehkä kuit.oppinu pääasiassa poikieni kautta. Mut epäilijöille,ketkä ei tiedä ni kuunnelkaa esim tää. Coolio: Gangsta's paradise.

Suomi-räppiä ei o olemassakaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa kaikkea räppiä, mutta suurin osa kyllä on täyttä pashaa.

Vierailija
44/52 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä timattejakin, kuten:

Vierailija
45/52 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kuuntelemaan ikäni humppaa kotona ja nappikuulokkeilla kuuntelin discoa. Jokin mättäsi. Humppaa en vihaa, mutta vanhempani -suuren ikäluokan edustajat, vihasivat ja vihaavat kaikkea muuta musiikkia paitsi humppaa.

Vierailija
46/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole musiikki. Räppi on aikuisten teinien tapa kapinoida vanhainkodissa olevia vanhempiaan vastaan. 

Vierailija
47/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kertomaan kantani myös, mutta tämä toisen kommentista löytyvä lause kertoi jo oleellisen ja paremmin kuin olisin itse osannut

-Jos näyttää pystyynpaskannetulta pakkoliikkeiseltä lapamadolta, ei ehkä kannata julistaa olevansa kulma kovin alfa.-

Vierailija
48/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä musiikkina, vaan nykyajan kansanrunoutena vrt Kalevala. Lapsenlapseni tykkäävät minun sanoittamistani räpeistä. Viimeksi räppäsin kahvinkeittimestä. Tytöt ( teinejä)  nauroivat melkein pissat housuissa. Olen siis 76 v mummo.😂

Vierailija
49/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sos.tukien varassa leveästi elänyt narisee miten huonosti asiat ovat yhteiskunnassa.

T Pikkuisen epäuskottavaa

Vierailija
50/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valikoiden hip hopista. Pitää olla älykkäät lyriikat, heti kun aletaan hokemaan pelkkää fuck ja bitch niin mielenkiinto lopahtaa.

Hyviä artisteja: A Tribe Called Quest, De La Soul, Run DMC, Mos Def, Organized Konfusion ja muutamia muita  

2000-luvun soundi ei oikein miellytä jostain syystä, olen yrittänyt mutta ei lähde. Suomiräppiin en osaa suhtautua ollenkaan, vaikka joku Asa varmasti on lahjakas kaveri. 

Vierailija
51/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on puhelaulua. Ei musiikkia.

Vierailija
52/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh ööh jeah, mulla on isot munat, sairaasti rahaa ja naisia joka sormelle, jou, ja muutenkin on kurjaa ja The Man potkii meitä päähän, hölön hölön länkyti länkyti, jou.

Jep just tota, lapsellista uhoa. 

Rakastan kuunnella hyvää lauluääntä ja taidokasta aitoa musiikkia. Kun itselläni ei ole vahvoja angsteja, en vapaaehtoisesti jaksa kuunnolla kenenkään vieraan ihmisen uhoa, alakulttuuria, jossa laitetaan sanoja toisensa perään. On parempaakin tekemistä.