Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moderni perhe -sarja Neflixillä.

Vierailija
31.01.2018 |

olen jäänyt siihen täysin koukkuun. Aloin katselemaan sitä pari viikkoa sitten ja nyt 5. tuotantokausi menossa.
Gloria ja se pyöreä homo (Cameron?) sarjan parhaat näyttelijät. Jatkuukohan sarja vielä 8. tuotantokauden jälkeen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja näin meni koko ketju vanhaksi kunnon "oot vaan kateellinen" -väittelyksi.

Minua alkuun ärsytti Mitch niin paljon, että en voinut katsoa koko sarjaa. Nykyään hän on yksi suosikeistani. Muistutti varmaan liikaa eksää...

Vierailija
22/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mammat inhota Gloriaa koska kateellisia;)

Yks mamma ei pidä ja kaikki muut alapeukuttaa hänen kommenttiaan niin en ymmärrä sun logiikkaa? Et taida olla penaalin terävin kynä;)

Terävämpi kuin sinä. Myönnän että olen kateellinen näyttelijän ulkonäöstä, mutta en ole niin naurettava että sen takia vihaisin koko hahmoa.. Joillakin on munaa myöntää;)

On siinä meriitit kehua itseään😂😂😂😂 No kuka sitä koiran häntää heiluttais ellei koira ite..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mammat inhota Gloriaa koska kateellisia;)

Yks mamma ei pidä ja kaikki muut alapeukuttaa hänen kommenttiaan niin en ymmärrä sun logiikkaa? Et taida olla penaalin terävin kynä;)

Terävämpi kuin sinä. Myönnän että olen kateellinen näyttelijän ulkonäöstä, mutta en ole niin naurettava että sen takia vihaisin koko hahmoa.. Joillakin on munaa myöntää;)

Jutuistasi päätellen kannattais kadehtia Sofian älynlahjoja vielä enemmän.

Vierailija
24/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameronin sisko pilas Camin ja Mitchin välisen dynamiikan - muutenkin raivostuttava hahmo koko sisko.

Vierailija
25/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa Philin näyttelijä taisi olla melko pohjalla. Teki oikein pahaa katsoa.

Mutta mainio sarja. Kasikausi oli taas mun mielestä hyvä muutaman huonomman jälkeeen.

Ai millä tavalla? En itse huomannut, osaatko kertoa enempää?

Mä ite jossain vaiheessa aattelin että sillä on joku parkinson ku se räpyttelee silmiään jatkuvasti. Ilmeisesti se on joku hermostuneisuus juttu?

Niin, se on sarjassa vitsi, huoh.

Niin onkin myöhemmin, mutta huomasin silmien räpyttelyn alusta asti. Se on kyseisen näyttelijän ihan oma juttu, jota tekee myös tosielämässä. Varmaan sen takia tekivät siitä sitten myös yhteyden hahmoon. Ty Burrell on sanonut että se on hänen ns. "nervous tick".  :)

Vierailija
26/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sarjaa! Tulee aina niin hyvälle fiiliksellä, kun katsoo. Olen katsonut kaikki tuotantokaudet kolmeen otteeseen =D en osaa edes sanoa yhtä hahmoa ylitse muiden.

Vierailija
27/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa Philin näyttelijä taisi olla melko pohjalla. Teki oikein pahaa katsoa.

Mutta mainio sarja. Kasikausi oli taas mun mielestä hyvä muutaman huonomman jälkeeen.

Ai millä tavalla? En itse huomannut, osaatko kertoa enempää?

Mä ite jossain vaiheessa aattelin että sillä on joku parkinson ku se räpyttelee silmiään jatkuvasti. Ilmeisesti se on joku hermostuneisuus juttu?

Niin, se on sarjassa vitsi, huoh.

No sarjassa voi olla vitsi mutta oikeassa elämässä tuskin kovin hauskaa. Jossain haastatteluissa räpyttää niin pahasti ettei kyllä, huoh, naurata yhtään.

Vierailija
28/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma tulee just nyt Foxilta.

Vierailija
29/29 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lempisarja jo vuodesta 2010 ku asuttiin Usa:ssa. Niin hauska, ainakin muutaman ekan kauden ajan kun itseironia oli terävimmillään. Nyt jo toistaa itseään, ja hahmot koko ajan liian ”ylikierroksilla”. Hyvä että lopettavat, alamäki on jo alkanut.