Moderni perhe -sarja Neflixillä.
olen jäänyt siihen täysin koukkuun. Aloin katselemaan sitä pari viikkoa sitten ja nyt 5. tuotantokausi menossa.
Gloria ja se pyöreä homo (Cameron?) sarjan parhaat näyttelijät. Jatkuukohan sarja vielä 8. tuotantokauden jälkeen?
Kommentit (29)
Sehän tulee telkkaristakin. Mulla on sen kaikki kaudet dvd:näkin. 😂 Telkkarissa oltiin pidemmällä ainakin kun viimeksi mulla oli Netflix.
Moderni perhe alkoi juuri uusintana joltain kanavalta... yhtään en muista miltä.
Tykkään! Mulla vaan meinaa mennä hermo Philiin, samaistun Claireen tosi paljon. Ymmärrän Philin koomisen arvon mutta mua vaan ärsyttää kun kaikki sen ongelmat on itse aiheutettuja ja helposti korjattuja jos se vaan avaisi suunsa!! Argh, sano ääneen mikä sua vaivaa! En tarkota että se on huono hahmo, saahan se mut tuntemaan jotain. :D
Ihan mukava sarja, mutta itse en siedä yhtään Gloriaa. Ärsyttävä hahmo, ääni ja aksentti.
Glorian puhe on kyllä niin ärsyttävää määkimistä, argh! Ja Phil on raivostuttava nysväilijä. Olen menossa vasta 3. kauden alussa, sarja on parantunut mielestäni koko ajan ja tykkään kyllä paljon.
Mun mielestä uusin tuotantokausi (suomen netflixissä eli 8.) on huonoin tähän mennessä. Jotenkin mitään sanomaton. Toivottavasti 9. on parempi, eikä tää ole vaan merkki sarjan lopun alusta. :/ Sarjan puoliväli on parasta aikaa.
Jossain vaiheessa Philin näyttelijä taisi olla melko pohjalla. Teki oikein pahaa katsoa.
Mutta mainio sarja. Kasikausi oli taas mun mielestä hyvä muutaman huonomman jälkeeen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa Philin näyttelijä taisi olla melko pohjalla. Teki oikein pahaa katsoa.
Mutta mainio sarja. Kasikausi oli taas mun mielestä hyvä muutaman huonomman jälkeeen.
Ai millä tavalla? En itse huomannut, osaatko kertoa enempää?
Mä ite jossain vaiheessa aattelin että sillä on joku parkinson ku se räpyttelee silmiään jatkuvasti. Ilmeisesti se on joku hermostuneisuus juttu?
Mikä siinä Gloriassa OIKEESTI on muka niin ärsyttävää? Musta hahmoista jopa neutraalin. Sillä on selkeet päämäärät ja mitä se tekee. Tosi vähän draamaa.
Pyöreä homo on mainio<3 Sarja loppuu kymmenenteen kauteen ja homoparille on suuniteltu spinoffia.
Tuli mieleen nytkun näitä ahdistelija tähtiä paljastuu kun sieniä sateella että minulle varmaan kaikkein suurin pettymys ja yllätys olis Ed O'Neill. Vaikuttaa oikeasti niin mukavalta mieheltä aina haastatteluissa.
eikös jommassa kummassa iltapäivälehdessä ollut juuri pari päivää sitten juttua, että sarja lopetetaan
10. tuotantokauden jälkeen:(
Avan tapa esittää sarjaa on ollut todella ärsyttävä. Sarjan esitys katkaistaan välillä kesken kauden ja sitten ilman suurempaa ilmoittelua sarja taas yhtäkkiä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mammat inhota Gloriaa koska kateellisia;)
Yks mamma ei pidä ja kaikki muut alapeukuttaa hänen kommenttiaan niin en ymmärrä sun logiikkaa? Et taida olla penaalin terävin kynä;)
Voisiko jotkut naiset olla tietoisesti tai alitajunnassaan kateellisia Glorialle?
En tiedä toista sarjaa joka olis säilyttänyt tasonsa näin hyvin vaikka kausia on jo noin hurjasti. Itseasiassa voi olla että tämä 8kausi oli taas hauskempi kun jotkut aikasemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks mamma ei pidä ja kaikki muut alapeukuttaa hänen kommenttiaan niin en ymmärrä sun logiikkaa? Et taida olla penaalin terävin kynä;)
Terävämpi kuin sinä. Myönnän että olen kateellinen näyttelijän ulkonäöstä, mutta en ole niin naurettava että sen takia vihaisin koko hahmoa.. Joillakin on munaa myöntää;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millä tavalla? En itse huomannut, osaatko kertoa enempää?
Mä ite jossain vaiheessa aattelin että sillä on joku parkinson ku se räpyttelee silmiään jatkuvasti. Ilmeisesti se on joku hermostuneisuus juttu?
Niin, se on sarjassa vitsi, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terävämpi kuin sinä. Myönnän että olen kateellinen näyttelijän ulkonäöstä, mutta en ole niin naurettava että sen takia vihaisin koko hahmoa.. Joillakin on munaa myöntää;)
Miksi olet kateellinen Glorian ulkonäöstä?,ohis
Jatkuu vielä, olisiko 9. kausi menossa jo tällä hetkellä.