Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa! Aloitin leuan vedon ja lihakset ovat kasvaneet tehokkaammin kuin millään salilla käynnillä! Vedän siis ainoastaan kotona leukoja

Vierailija
31.01.2018 |

Max määrä on 13 kertaa omalla painolla!.
Jouluna aloitin ja painoni on noussut pari kiloa ja hauikset sekä rintalihakset kasvaneet!
Siis pelkällä leuan vedolla päivittäin..

Olen siis 20v mies ja 170cm/64kg..

Tämä on oikeasti lihasten kasvulla tehokkaampaa kuin salilla käynti :0

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu vähän mitä siellä salilla tekee. Jos sä vaikka vetäsit siellä leukoja, niin voisin kuvitella, että se olisi yhtä tehokasta...

Vierailija
2/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kropan epätasainen treenaaminen kostautuu jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaapa seuraavaksi vaikka vatsarulla ja ihmettele kuinka tehokas sekin on yläkropalle.

Mutta mitä monipuolisemmin haluat harjoitella, sitä nopeammin tajuat, mitä hyötyä on kuntosalista, missä ne laitteet on keskitetysti. Mutta kyllähän esim sata kyykkyä päivässä tuntuu ihan kotonakin tehtynä omalla painolla.

Vierailija
4/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuanveto on todellakin hyvä ylävartaloliike monille eri lihasryhmille. Siihen päälle yhden jalan kyykkyjä omalla painolla ja vatsoja, niin ei tarvitse salikorttiin investoida. 

Vierailija
5/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi niitä leukoja kai siellä salillakin muun treenin ohessa vedellä? Mutta leuanveto on ylä- ja keskivartalon treenin kannalta todella hyvä ja monipuolinen liike. Siinä tulee selkälihasten lisäksi hyödynnettyä käsien ja olkien lihaksia sekä myös vatsalihaksia ja rintalihaksia - etenkin, jos alasaskut tekee vielä hidastetusti ja hallitusti ja vähän vaihtelee otetta vedellessä. Sen sijaan alakroppa jää lähes kokonaan harjoituksetta. Eli jotain muutakin olisi hyvä lisäksi tehdä. Vaikka kyykätä tai tehdä maastavetoja.

Jos et salille halua missään nimessä, niin ala tehdä kotona erilaisia kyykkyvariaatioita kehonpainolla. Perinteisen kyykyn ja askekyykyn lisäksi bulgarialaista kyykkyä, pistoolikyykkyä ja schrimp squatia vaikka, niin saa jalatkin treeniä. Ja sitten välillä vaikka punnerratkin vähän - eri oteleveyksillä, yhdellä kädellä, käsien irroituksella, käsinseisontapunnerruksia.

Vierailija
6/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki perus omaanpainoon perustuva kuntoilu kehittää tiettyyn pisteeseen asti. Sitten tulee raja vastaan, jos haluaa kehittyä lisää. Lihakset tarvitsevat kasvavaa ärsykettä kehittyäkseen. Leuanvedossa voi toki käyttää lisäpainoja, mutta se on varmaan aika säätämistä. Toistot kun alkavat huitelemaan 20 tienoilla, ei enää paljoa lihas kasva, vaan kestävyys.

Vierailija
7/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt parikymppisestä asti aktiivisesti kotona kaiken lihastreenin. Taustalla on myös 23 vuotta kamppailulajia taustalla.

Nyt 38v. Saan leuanvetoja 41 kpl. Tarkoitus on vetää leukoja vähintään aina oman iän määrä.

Suosittelen harjoittelemaan muitakin pilatesliikkeitä. Etunoja on hyvä. Etunojan erilaiset variaatiot paljon parempia. Käsillä seisten ja nenä maahan punnerrukset ja yhden käden punnerrukset.

Olet vielä nuori niin kehitys on nopeampaa. Kyllä minä silti paiskoisin tuollaista rättiä pitkin lattioita ja seiniä.

Ei tuollainen rääpäle juurikaan pärjäisi minulle.

Kannattaa hankkia sitkeät lihakset niin perheen puolustus on lastenleikkiä.

175cm ja painoa ruhtinaalliset 78kg. Rasvaprosentit kelluu siinä  5%.

Salit on lähinnä pelleille. Sellaisille jotka eivät kykene itse ottamaan haasteita. Permantovoimistelu omalla ajalla on mahdollista myös. Voltti eteen ja taakse olohuoneen lattialla on mahdollista.

Oikeastaan vain taivas on rajana, jos olet työtön ja nuori.

Älkää kantako rahaa saleille.

Vierailija
8/8 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt parikymppisestä asti aktiivisesti kotona kaiken lihastreenin. Taustalla on myös 23 vuotta kamppailulajia taustalla.

Nyt 38v. Saan leuanvetoja 41 kpl. Tarkoitus on vetää leukoja vähintään aina oman iän määrä.

Suosittelen harjoittelemaan muitakin pilatesliikkeitä. Etunoja on hyvä. Etunojan erilaiset variaatiot paljon parempia. Käsillä seisten ja nenä maahan punnerrukset ja yhden käden punnerrukset.

Olet vielä nuori niin kehitys on nopeampaa. Kyllä minä silti paiskoisin tuollaista rättiä pitkin lattioita ja seiniä.

Ei tuollainen rääpäle juurikaan pärjäisi minulle.

Kannattaa hankkia sitkeät lihakset niin perheen puolustus on lastenleikkiä.

175cm ja painoa ruhtinaalliset 78kg. Rasvaprosentit kelluu siinä  5%.

Salit on lähinnä pelleille. Sellaisille jotka eivät kykene itse ottamaan haasteita. Permantovoimistelu omalla ajalla on mahdollista myös. Voltti eteen ja taakse olohuoneen lattialla on mahdollista.

Oikeastaan vain taivas on rajana, jos olet työtön ja nuori.

Älkää kantako rahaa saleille.

N37 komppaa. Kävin piitkästä aikaa kokeilemassa erästä kaupallista salia. Eikä sytyttänyt ollenkaan. Leuanvetotanko löytyy ja teen päivittäin huoltavia lihaskuntoliikkeitä. Samoin päivittäinen liikkuminen, hyöty- ja vaativampi treenaus. Kaikki ilman salia.