Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ”ostan kaiken netistä” -ihmisiä!

Vierailija
31.01.2018 |

Teidän takianne kaupungit näivettyyvät ja tylsistyvät, on vain sairaaloita ja pankkeja.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
2/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalot ovat olleet paikkoja jonne voi aina mennä ja jossa lämmitellä. Kohta niitä ei enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu ainakin kiinanpaskan tilaaminen parin vuoden päästä.

Vierailija
4/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta koska netissä on huomattavasti halvempaa ja paremmat valikoimat (ja vihaan shoppaamista), niin tilaan netistä.

Vierailija
5/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaisi todella katsoa peiliin ennen kuin valittaa ettei keskustoissa ole mitään kivoja liikkeitä.

Vierailija
6/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko ostaa netistä = osamaksut + kotiinkuljetus. Toki jos olisin töissä niin lähtisin oikeille kaupoille, siitäkin huolimatta tilaisin tietyt asiat suoraan kotiin. Miksi kivijalkakaupoilla ei ole yhtä loistavia osamaksujärjestelmiä kuin netissä? Esim. 1-9 prosentin korolla, näitä löytyy netistä kuten myös täysin korottomia ja kuluttomia osamaksuja.

Vierailija
7/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko suomalaisyrittäjien hinnoitella itsensä ulos? Saati julistaa globalisaation onnea ja autuutta? 

Vierailija
8/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Just luin, että Löytötavaratalot suljetaan.

Vierailija
9/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä taidan alkaa vihervasemmistolaiseksi, kun vihervasemmistolla tuntuu olevan niin paljon valtaa! Mikään ei ole vihervasemmistolle mahdotonta!

Vierailija
10/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgisia sairaaloita ja pankkiiriliikkeitä sekä kampaamoita. Niitä on esim Punavuoressa Helsingissä mutta ei paljon muuta.

Vierailija
11/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko ostaa netistä = osamaksut + kotiinkuljetus. Toki jos olisin töissä niin lähtisin oikeille kaupoille, siitäkin huolimatta tilaisin tietyt asiat suoraan kotiin. Miksi kivijalkakaupoilla ei ole yhtä loistavia osamaksujärjestelmiä kuin netissä? Esim. 1-9 prosentin korolla, näitä löytyy netistä kuten myös täysin korottomia ja kuluttomia osamaksuja.

Tossa on mietittävää. Joillakin kodinkoneliikkeillä on mutta ne muut.

Vierailija
12/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalisaatio on nykypäivää ja aivan fantastisen upea asia vai miten se nyt meni.

Vierailija
13/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoita todella on vielä ainakin Helsingissä. Mikähän on keskivertokähertäjän tulo siellä?

Vierailija
14/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ja K kauppojen monopolien takiahan ei yksikään pienempi yritys ole lopettanut,eihän?

Vierailija
15/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluumminhan sitä ostaisi monesti kivijalkaliikkeestä, mutta kun sama tavara on kalliimpi näin ostettuna.Jos mulla ei ole kiire tavaran kanssa, niin jotta rahat riittää, tilaan sieltä mistä edullisimmin saan.

Jos kaupunkien päättäjät ym pitäisivät liikkeiden vuokrat asiallisella tasolla, ei niitä tarvitsisi lisätä tuotteen hintaan.

Vierailija
16/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgisia sairaaloita ja pankkiiriliikkeitä sekä kampaamoita. Niitä on esim Punavuoressa Helsingissä mutta ei paljon muuta.

En tiedä punavuoresta, mutta ullalinna, katajanokka yms. on täynnä varakkaita taloyhtiöitä, jotka ei ota tietynlaisia juttuja niiden kivijalkoihin.

Ne haluaa pitää asuinalueensa hiljaisina.

Vierailija
17/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta kaupat ovat minusta tosi tylsiä. Tällaisessa 100 000 asukkaan kaupungissa on tosi vaikeaa löytää kaupoista mitään muuta kuin kiinakrääsää.

Sen sijaan käytän mielelläni ravintoloita, konserttisaleja, teattereita, kahviloita, mysteerihuoneita... kai niistäkin kaupunki rakentuu.

Vierailija
18/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä en niistä muutamasta paikkakuntamme myymälästä löydä, tilaan netistä. Eli melkein kaiken. Muuten shoppailureissuun menee koko päivä, enkä sittenkään välttämättä ole löytänyt etsimääni.

Vierailija
19/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen kannattaisi todella katsoa peiliin ennen kuin valittaa ettei keskustoissa ole mitään kivoja liikkeitä.

En minä valita. Ei mulla ole koskaan ollut varaakaan asua keskustoissa, joten ihan sama, mitä liikkeitä siellä on. 

Vierailija
20/65 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy missään kaupoissa, koska suomessa niissä seurataan ilmeisesti varastelun takia.

Viimeksi kosmetiikkaliikkessä vartija hönki niskaan koko ajan. Ruohonjuuressa käydessä mt-ongelmainen myyjä repi kädestäni testeriä ja seurasi ympäri kauppaa. Olen siis ihan tavallisen näköinen, semi-varakas henkilö, en mikään myymälävaras.

Ei kiinnosta, jos joku haluaa tulla seuratuksi, ahdistelluksi, profiloiduksi jne. niin se on niiden oma asia, itse haluan olla rauhassa, joten teen ihan kaikki ostokset netistä ja ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän