Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen polttaa tupakkaa?

Vierailija
31.01.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa nauttia elämästään.

Vierailija
2/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan keskimäärin:

- Heikosti koulutettu

- Huonosti tienaava

- Yksin asuva

- Liikuntaa karttava

- Lihava

- Huonosti hygieniastaan huolehtiva (=haiseva)

- Persuja tai vasemmistoa äänestävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaiset varmasti.

Vierailija
4/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus, valheiden verkko. Jokainen meistä.on " riippuvainen " johonkin.

Päihteet, tupakka, kahvi, kaikenlainen liiallinen kuluttaminen kuten shoppailu, herkuttelu, netti, seksi ym ym....

Ei tule mieleen ketään joka ei olisi riippuvainen jostakin.

Vierailija
5/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka haluaa nauttia elämästään.

Joo, nytkin katson ikkunasta kun yksi nautiskelija värisee ulkona viimassa ja imee posket lommolla röökiä, ja välillä kumartuu kaksin kerroin rykimään kurkkuaan. Mutta mikäs siinä, kai se sitten nauttii täysillä...

Vierailija
6/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka minkälainen. Ei ole mitään yhtäläisyyttä varmastikkaan näiden ihmisten välillä.

Vierailija
7/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä? Tosin olenko minä kuitenkin silmissänne Astetta Parempi kuin Huono, kun minä en polta päivittäin ja polttamani tupakkatuote on hyvältä tuoksuva piipputupakka? Enkä vedä henkeen. Muutenkin olosuhteet pitää olla kohdallaan, eli: hyvä sää, en mä sateeseen ja kylmään lähde värjöttelemään piipun kanssa, sekä kiireetön fiilis, kun voi vedellä henkosia ja olla kuin Havukka-ahon ajattelija, joka mietiskelee maailman menoa ja etsii sinisiä ajatuksia.

Vierailija
8/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri tänään henkilön kaupassa ostamassa tupakkaa. Tai kuulin. Ei sellaisia pidä katsoa.

Vierailija
9/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellainen, jonka tupakoinnin maksavat työssäkäyvät verorahoillaan. Sitten se tulee tänne tekemään avauksia, joissa valittaa, ettei tuilla elä ja kohta ei ole enää rahaa edes kaljaan ja tupaakaan.

Vierailija
10/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan keskimäärin:

- Heikosti koulutettu

- Huonosti tienaava

- Yksin asuva

- Liikuntaa karttava

- Lihava

- Huonosti hygieniastaan huolehtiva (=haiseva)

- Persuja tai vasemmistoa äänestävä

Meidän koko kansan Sauli taistelee tupakan houkutusta vastaan!

Vierailija
11/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan pari kertaa vuodessa viihteellä! 30v äiti, hoikka, työpaikka ja mies on.. Mitä muuta haluatte tietää?

Vierailija
12/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri.

Vierailija
13/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on elämänhallinta hukassa sekä heikko itsekuri.

Vierailija
14/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei välitä ympäristöstä, tumppaa tumpit luontoon. Ei välitä muista ihmisistä vaan haluaa antaa heillekin keuhkosyövän itsensä lisäksi. Laiskoja ihmisiä, jotka pitävät koko ajan taukoa töissä. Addikteja, joilla ei ole minkäänlaista tahdonvoimaa edes yrittää lopettaa.

Vierailija
15/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein tupakoijat kyllä melko luisevia

Vierailija
16/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko ihminen! Juuri täällä taistelen tupakasta eroon.

Vierailija
17/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä 42 vuotias nainen poltan tupakkaa, vaikka urheilen 4-5 kertaa viikossa, olen kasvissyöjä ja absolutisti. Työskentelen esimiehenä. En silti koe, että olen huonompi ihmisenä kuin sellainen joka ei polta. Jokaisella meillä on paheensa ja jotain epäterveellistä elämässä. Toiset juo alkoholia, toiset syö roskaruokaa ja karkkia, jotkut ei urheile... jne.

Vierailija
18/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän yli kaiken tupakkariippuvuuttani! Poltan salaa ja näen paljon vaivaa riippuvuuden piilottamiseen! En jaksa enää tätä paskaa!!

Vierailija
19/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvä kysymys kun alkaa miettimään - johon ei varmasti ole oikeaa vastausta : D ennenhän se oli trendituote se tupakka, hyvätasoiset tyypit polttelivat, hienot naiset ja hienot herrat. eikös sen mainostettu laihduttavan tms. mutta sitten tuli kansan tietouteen sen myrkyt ja kaikki. omg. olen enimmäkseen tavannut tavallisia duunareita ketkä polttavat, sitten ne rikkaat esim hallituksen ihmiset polttelevat sikareita. : D aloitin itse polttamisen opiskelijana 20-vuotiaana. nyt vanhempana välillä poltan, välillä en. ehkä se on sellainen sosiaalinen juttu. : D mutta nykyään kyllä ajattelee vain sitä haittaa ja niitä myrkkyjä jotka menevät verenkiertoon..hyh..... ällöttävää. rahaakin tuhlaantuu itsensä myrkyttämiseen.

Vierailija
20/77 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat pikku sieluisia.