Miesten partatrimmeri/yleiskone, suositelkaa jotain miehelle
Hän pudotti oman halpisvehkeen lavuaariin ja se halkesi. Hiukset ja parran jos saisi ajettua, mikä olisi hyvä?
Kommentit (7)
Anna ostaa itse jos et mitään ymmärrä. Partakone ja hiustenleikkuukone on ihan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Anna ostaa itse jos et mitään ymmärrä. Partakone ja hiustenleikkuukone on ihan eri asioita.
On niitä monitoimikoneitakin ja tuo aiempi taisi olla tarkoitettu hiuksille mutta veti parran lyhyeksi sillä myös
Vanha trimmerini hajosi viikonloppuna ja pikaisen markkinatutkimuksen jälkeen tilasin Remington HC4250 -mallin. Se ei ole vielä tullut, joten omaa kokemusta ei ole, mutta siihen laitoin rahani. Sillä voi ajaa sekä parran että hiukset sängelle. Se 10v vanha, hajonnut laite oli myös Remington, mikä vaikutti kyllä merkkivalintaani.
Miehellä pitää olla pahimmillaan höylän ja partakoneen lisäksi myös partatrimmeri, riippuen tietty mieltymyksistä ja siitä millainen parrankasvu on. Hiustenleikkuuseen tarkoitetulla trimmerillä ei kuitenkaan kevyttä sänkeä ylläpidetä koska pituussäädöt on mitä on. Eli kaikille oma kone eikä mitään markan universal tokmannipaskaa, niissä ei pala kuin hermo. Itse olen todennut että Remingtonin trimmeri parralle toimii hienosti. Erilaisia rajaimia hienosäädöstä karkeaan löytyy, kuin myös pitkälle parralle säätöä aina millistä kymmeneen milliin. Lataus pysyy pitkään sekä teho riittää myös paksummillekkin karvoille.
Hinnat keskimäärin 70-120e. Muista ostaa ladattavana niin voi ajella suihkussa ja saa huuhdeltua partakarvat lattiakaivoon eikä tarvi olla aina niitä nyppimässä lavuaarin ääreltä ja milloin mistäkin.
Omasta mielestä tämä on hieno lahja miehelle joka sellaista oikeasti tarvii ja käyttää, kertoo hänelle että arvostat hänen faceliftiään ja haluat että hyvältä näyttää. Vielä pieni pullo miellyttävää partaöljyä mukaan ni avot!
M47 ja partaisena 25v
Partatrimmeriksi (ja muutenkin yleiskoneeksi) voi suositella Braun MGK3080 kotiparturipakkausta. Mulla on ollut muutaman kuukauden. Siinä on kaksi erilaista leikkaustrimmeriä, joissa molemmissa voi säätää leikkauspituutta laajalla skaalalla. Sen lisäksi on "hienotrimmeriä", nenä- ja korvakarvatrimmeriä, yleispartaterää sun muuta. Leikkaa todella tasaisesti, siistii ahtaammatkin paikat ja sitä voi käyttää myös suihkussa. Lataus kestää päiväkausia.
MGK -sarjassa on myös muita vaihtoehtoja. Gigantti myy mainitsemaani hintaan 70 eemeliä.
Niin ja hän on ajanut parran vain sängelle koneella nopeasti kun höylällä laittaa tarkemmin jos haluaa, joten partakone on varmaan turha? En tiedä näistä vempeleistä yhtään mutta haluaisin yllättää.
Ap