Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka perustaa itsetuntonsa vastakkaiselta sukupuolelta saamansa huomion varaan?

Vierailija
31.01.2018 |

Hänelle on siis tärkeää saada huomiota, ihailua ja kehuja vastakkaiselta sukupuolelta, jotta hänen elämällään on tarkoitus.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että sillä on varmaan huono itsetunto.

Vierailija
2/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikko p*ska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle on siis tärkeää saada huomiota, ihailua ja kehuja vastakkaiselta sukupuolelta, jotta hänen elämällään on tarkoitus.

Ajattelen, että normaali nainen kyseessä, sellaisia joita on 10-11 kpl tusinassa. Iän karttuessa aidosti "voimaantuvat", nuorena ollaan niin itsellistä, mutta pohjimmiltaan miesten huomiosta eli ulkoisesta haluttavuudesta riippuvaisia.

Vierailija
4/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on suurin osa naisista, valitettavasti. Mies tykkää pitkästä tukasta, mies tykkää muodokkaista naisista, mies sitä ja mies tätä, ja nämähän yrittää miellyttää joka tavalla. Surkeaa.

Vierailija
5/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ihmiset ole tuollaisia. Itse ainakin olen.

Vierailija
6/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ihmiset ole tuollaisia. Itse ainakin olen.

Minulle on tärkeää juoda viinaa, saada seksiä aina kun haluan ja jos en saa niin on tärkeää leipoa muijaa lättyyn. Eiköhän kaikki ole tuollaisia koska itse olen?

T. Japi

Vierailija
7/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on katsonut itseään peilistä ja ajatellut että jos minä en itse itseäni miellytä toivottavasti miellytän edes muita.

Eli itsestään/ulkonäöstään epävarma ihminen. Ressukka. Tällainen ihminen on rikkinäinen niin kauan kuin antaa muiden määrittää sen kuinka arvokas hän on.

Vierailija
8/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että normaali nainen kyseessä, sellaisia joita on 10-11 kpl tusinassa. Iän karttuessa aidosti "voimaantuvat", nuorena ollaan niin itsellistä, mutta pohjimmiltaan miesten huomiosta eli ulkoisesta haluttavuudesta riippuvaisia.

Epävarma nainen peilaa itseään muihin naisiin eikä toisen sukupuolen mielipiteisiin.

Vierailija
9/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.

Aivan ensimmäisenä tulee mieleeni, et toivottavasti Ap on ihan tyytyväinen itseensä ja elämäänsä.

Vierailija
10/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pettää herkästi. Ei välttämättä tunteen tai halun takia, vaan hyväksynnän. Usein myös lohduttautuu shoppailemalla merkkivaatteita, eli aina pitää näyttää.

Vierailija
11/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarma nainen peilaa itseään muihin naisiin eikä toisen sukupuolen mielipiteisiin.

No mietippääs miksi nainen peilaa itseään muihin naisiin? Ettei vaan sen takia, että pohjalla on kilpailu kuka on kelpaavin vastakkaisen sukupuolen parhaille edustajille....

Vierailija
12/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pettää herkästi. Ei välttämättä tunteen tai halun takia, vaan hyväksynnän. Usein myös lohduttautuu shoppailemalla merkkivaatteita, eli aina pitää näyttää.

Nyt kun aloin ajatella niin minulla on yksi kaveri jonka kanssa olemme hyvin eri tyylisiä eli vetoamme erilaisiin miehiin. Silti jos joku mies esittää ihailua minua kohtaan kaverini siitä jotenki loukkaantuu ja alkaa etsiä itsestään vikaa sekä koittaa mitätöidä minua ja miestä.

Hän on tyytyväinen vain jos joku mies ihailee häntä ja jos lähdemme viihteelle tosin että tarkoitus on saada mahdollista mono mies huomaamaan hänet.

Ja kyllä, hän on pettänyt jokaista miestään teinistä asti. Ei siksi että itse ihastuu vaan hän on jatkuvasti etsimässä uutta "valloitusta" itselleen ja kerskailee sitten näillä.

Hän kai on sellainen joka määrittää itseään toisen sukupuolen hyväksynnän mukaan?

Vierailija
13/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mä en oo samanlainen.... :D kai... emt.? Riippuu että tarviiko niitä kehuja yhdeltä ihmiseltä vai monilta. Jos monilta, nini aattelen et ahne. Jos yheltä niin aattelen et normaali.

Vierailija
14/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietippääs miksi nainen peilaa itseään muihin naisiin? Ettei vaan sen takia, että pohjalla on kilpailu kuka on kelpaavin vastakkaisen sukupuolen parhaille edustajille....

Putkiaivo voi vetää mutkat noin suoriksi. Enemmän ne muut naiset "Minun kuuluu näyttää tuolta, tuo on muotia." "Näytän tältä niin sulaudun tuohon porukkaan." "Jos ostan tämän mikä noilla muilla on olen samanlainen".

Itsensä huijaamista kaikki.

Vierailija
16/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin millainen nainen ei välitä tippaakaan miten viehättävänä miehet pitävät häntä?

Sellainen jonka ei tarvitse välittää? Koska hänelle on itsestäänselvää muutenkin että kelpaa. Tai koska tietää pelin menetetyksi eikä siksi edes jaksa yrittää tai toivoa. Tai koska hän ei halua miesten hyväksyntää.

Löytyykö heteronaista, jota ei harmittaisi yhtään, vaikka olisi miehille kasa paskaa?

Tässä aloutuksessa tosin ei tainnut olla kyse vain riittävän hyväksyttynä olemisesta (että voi uskoa löytävänsä edes jonkun rakkauteen) vaan siitä, että saa ns. ylimääräistä huomiota suunnilleen kaikilta miehiltä?

Vierailija
17/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ajattelen? Että ihminen on ohjelmoitu sillä tavalla. Lisääntyminen on ainoa biologinen tehtävämme, ne lattebrunssit kavereiden kanssa ovat ihan yhtä tyhjän kanssa evoluution kannalta.

Voisi ehkä kysyä käänteisesti, että jos ihminen ei saisi vastakkaiselta sukupuolelta elämänsä aikana minkäänlaista noteerausta, luuletko että se ei vaikuttaisi hänen itsetuntoonsa ja käsitykseen omasta identiteetistään?

Noh, onneksi nykyihmisen elämässä on kaikenlaista höttöä, jonka varaan voi ainakin yrittää rakentaa itseään, vaikka epäonnistuisi perustehtävässään eikä täyttäisi sukupuoleensa kohdistuvia odotuksia. Esimerkiksi kaikkein raivoisimmat feministit ovat lähes poikkeuksetta hyvin epäviehättäviä naisina. Eivät siis kelpaa perustehtävässään miehille, joten rakentavat sitten elämänsä miehiä vihaavan ideologian ympärille.

Vierailija
18/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni säälittävää ja noloa. Ja näitä tyttöjä/naisia on paljon.

Vierailija
19/19 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus. Jos perustaa omanarvontunteensa muiden mielipiteisiin omasta ulkonäöstä, niin ennemmin tai myöhemmin sillä on ikäviä seurauksia. Joskus lievempiä, joskus vakavampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme