Vain Elämää- tähdet 2018
Mitä mieltä olette kattauksesta? Itse tykkään kovasti.
Omat suosikkini ovat haippiradion Tykki ja Terhi Kokkonen
Kommentit (72)
Mira ei osaa laulaa. Duossa homma toimi niin, että Miralla oli suhteet ja Paula osasi laulaa. Yhden oman biisin olen Miralta kuullut. Se oli joku veden alla, ei mitään ylä- eikä alaääniä, sellainen helposti laulettava kipale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Artisti joka voisi nostaa tuon ohjelman suosta on Martti Servo. On omaa tuotantoa, taitoa, viihdettä ja aitoa keskustelutaitoa.
Mutta eihän hän kelpaa nelosen arkajalkatuottajille. Mennääs Kallion kuppiloihin ja etsitään sieltä joku todella turvallinen nyhtökaurairmeli. Mauton ja hajuton.ja M.A. Numminen samalle kaudelle
tästä tuli mieleen semmoinen kaikkien aikojen eeppisin kausi jolle voisi kerätä:
m. a. numminen
martti servo
martti "huuhaa" innanen
jaakko teppo
kari peitsamo (satakunta levyä, 1 tunnettu kappale)
+ pari muuta sopivaa (ei noi kaikki ole elossa mutta mitäs väliä kun teoretisoidaan)
Eihän tuohon tämän vuoden vain elämää ohjelmaan jäänyt mitään odotettavaa kun loistava Terhi Kokkonen poistui.
Sanin ääni on ensikuulemalta harvinaisen varma ja sävyltään jotenkin kiehtova.
Mulla tulee Sanin laulusta kuitenkin sellainen tunne, että sen suusta tuleva laulu haisee tupakalta.
Tämä on outoa, koska itsekin poltan silloin tällöin ja monet fanittamani artisti saattavat olla tupakoitsijoita.
Sanin ääni kuulostaa tupakalta.
Vierailija kirjoitti:
Sanin ääni on ensikuulemalta harvinaisen varma ja sävyltään jotenkin kiehtova.
Mulla tulee Sanin laulusta kuitenkin sellainen tunne, että sen suusta tuleva laulu haisee tupakalta.
Tämä on outoa, koska itsekin poltan silloin tällöin ja monet fanittamani artisti saattavat olla tupakoitsijoita.
Sanin ääni kuulostaa tupakalta.
Ymmärrän. Hänestä puuttuu raikkaus. Hyvin laulaa kyllä, mutta jotenkin niin tunkkaisen tupakan hajuinen. Enkä edes tiedä, polttaako Sani. :D
Meiju harmitteli kun ei ole ohjelmaan pyydetty. Kovasti haluaisi mukaan.
Onhan Meijulla paljon hittejä, mistä valita. Ei kylläkään tule nyt mieleen muuta kuin pure mua!
Yhä vahvemmin uskon, että tuotannolla meni ohjelmaa tehtäessä pupu pöksyyn, kun hokasivat että homma ei toimi, tulee erittäin lattea kausi. Niinpä päättivät repäistä ja poistivat sen daideellisemman vihjaillen et se oli niin vaikea, tiedättehän nämä daideilijat, ehkä mt-ongelmiakin. Niin kuin joku jo tuolla mainitsi - halpamaista, erittäin halpamaista. Yritettiin pelastaa katsojaluvut tällä tavalla.
Ja joku tuolla tarkkanäköisesti huomautti, et ei Tykki diggaa Luotia. Ei näköjään, eikä henkilökemiat ole vissiin muutenkaan oikein mätsänneet tuossa porukassa. Liian vähän mukana todellisia biisintekijöitä, liian paljon mukana todellisia laskelmoijia.
Kasmirsexmirille tämä on maineenpalautuskeikka, vähän itkua tihrustat, kehut mummuasi ja perhettäsi, mainitset puolihuolimattomasti jossain sivulauseessa, et seksikään ei oikeesti oo niin iso juttu ym ym Laulasit vain Kasmir, sulla on ihan hyvä ääni, mut jätä kaikki muu hölinä ja esiintyminen.
Danny, vanha kehäkettu, on laskelmoinut koko uransa ajan - niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä. Nyt viissin vanhana ukkona vielä himoaa yhtä hittiä ja on miettinyt, et jos käy näyttelemässä Vain elämässä muutaman 'liikutuskohtauksen', niin saisiko sympatiat ja vaikka Kuusamo tai Kesäkatu pamahtaisi jonkun nuoren räppääjän kanssa listoille.
Wiskari on Selänteen kaveri ja yhtä älykäs ja syvällinen. Suurelle yleisölle on ilmeisesti uusi asia se, ettei Wiskari juurikaan osallistu esittämiensä biisien tekemiseen. Vaikea sitä syvällisyyttä tai ylipäänsä pohdiskelua löytää noilla eväillä, öhö öhö, raapii muniaan, öhö öhö. Wiskari taitaa olla tämän kattauksen 'tehdyin' laulaja.
Mira Luoti on laulajana todella keskinkertainen - vai yltääkö hän edes keskinkertaisuuteen? Mutta on värikäs esiintyjä. Hänelle kävi munkki, kun pääsi PMMP:en, hänen heikkoudet eivät olleet niin framilla. Sani - hänellä kävi tuuri aikoinaan, kun oli Aikakoneessa, mutta kyllä hän osaa laulaa. Mutta muuten - rempseä wt-mimmi, joka vetää hyvin vaikka lattaria. Möisikö se Suomessa? Onko Sani tehnyt yhtään biisiä itse?
Että kyllä käy sääliksi Terhiä ja Aki Tykkiä.
Mira on vähän tyrkky. Ja todellakin PMMP:ssä oli lähinnä Paulan taustalaulaja ja -tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Yhä vahvemmin uskon, että tuotannolla meni ohjelmaa tehtäessä pupu pöksyyn, kun hokasivat että homma ei toimi, tulee erittäin lattea kausi. Niinpä päättivät repäistä ja poistivat sen daideellisemman vihjaillen et se oli niin vaikea, tiedättehän nämä daideilijat, ehkä mt-ongelmiakin. Niin kuin joku jo tuolla mainitsi - halpamaista, erittäin halpamaista. Yritettiin pelastaa katsojaluvut tällä tavalla.
Ja joku tuolla tarkkanäköisesti huomautti, et ei Tykki diggaa Luotia. Ei näköjään, eikä henkilökemiat ole vissiin muutenkaan oikein mätsänneet tuossa porukassa. Liian vähän mukana todellisia biisintekijöitä, liian paljon mukana todellisia laskelmoijia.
Kasmirsexmirille tämä on maineenpalautuskeikka, vähän itkua tihrustat, kehut mummuasi ja perhettäsi, mainitset puolihuolimattomasti jossain sivulauseessa, et seksikään ei oikeesti oo niin iso juttu ym ym Laulasit vain Kasmir, sulla on ihan hyvä ääni, mut jätä kaikki muu hölinä ja esiintyminen.
Danny, vanha kehäkettu, on laskelmoinut koko uransa ajan - niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä. Nyt viissin vanhana ukkona vielä himoaa yhtä hittiä ja on miettinyt, et jos käy näyttelemässä Vain elämässä muutaman 'liikutuskohtauksen', niin saisiko sympatiat ja vaikka Kuusamo tai Kesäkatu pamahtaisi jonkun nuoren räppääjän kanssa listoille.
Wiskari on Selänteen kaveri ja yhtä älykäs ja syvällinen. Suurelle yleisölle on ilmeisesti uusi asia se, ettei Wiskari juurikaan osallistu esittämiensä biisien tekemiseen. Vaikea sitä syvällisyyttä tai ylipäänsä pohdiskelua löytää noilla eväillä, öhö öhö, raapii muniaan, öhö öhö. Wiskari taitaa olla tämän kattauksen 'tehdyin' laulaja.
Mira Luoti on laulajana todella keskinkertainen - vai yltääkö hän edes keskinkertaisuuteen? Mutta on värikäs esiintyjä. Hänelle kävi munkki, kun pääsi PMMP:en, hänen heikkoudet eivät olleet niin framilla. Sani - hänellä kävi tuuri aikoinaan, kun oli Aikakoneessa, mutta kyllä hän osaa laulaa. Mutta muuten - rempseä wt-mimmi, joka vetää hyvin vaikka lattaria. Möisikö se Suomessa? Onko Sani tehnyt yhtään biisiä itse?
Että kyllä käy sääliksi Terhiä ja Aki Tykkiä.
Tämä minua ärsyttää eniten Wiskarissa: ei tee yhtään säveltä eikä sanoitusta biiseihinsä, mutta silti antaa ymmärtää tehneensä ne itse. Törkeää valehtelua, eikä anna kunniaa niille keille se kuuluu! Tuntematon potilas, muka Artun papasta kertova biisi, passkan marjat kun biisissä aivan toiset tekijät. Vähän sama kuin Miralla joka ei itse tee mitään kappaleisiinsa, mutta ei hän sentään niin ole koskaan väittänytkään kuten Wiskari.
Kyllä Sanin ääni on selkeä tupakoitsijanaisen matalaksi pöhööntynyt.
Kuinkahan paljon Suomen kokoisesta pikkumaasta vielä löytyy tuohon tylsään valtavirtaohjelmaan suostuvia iskelmäartisteja (KYLLÄ, jokainen tämänkin kauden artisti tekee radioystävällistä iskelmäpoppia), jotka jaksavat illasta toiseen itkeä punkkulasi kourassa narsistisesti muiden esityksille omista hiteistään? Eikähän tämä lattea pillittely ole jo taputeltu?