Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa? Kroppa-asiaa...

Vierailija
16.04.2006 |

Olen normaalipainoinen ja ihan " normaalin" näköinen. Vaatteet päällä siis. Ilman vaatteita paljastuu kaamea löllömaha raskausarpineen, roikkuvat tissit ym. Surullista tässä on se, että olen 20-vuotias. En olisi uskonut että raskaudesta palautuminen on näin heikkoa. Synnytyksestä kohta 1v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toki itsellään tapahdu. Minulla meni ekasta lapsesta vähän yli vuosi ja toisesta kestikin sitten parisen vuotta... No painoa jäi jälkimmäisestä joka sitten hävisi kriisin yhteydessä.

Vierailija
2/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä ihan ihmisennäköinen, mutta ei todellakaan bikinikunnossa olla. Pitäisi ottaa niskasta kiinni ja mennä salille ja lenkille säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho eli tarkemmin sanottuna roikkuva nahka on se ongelma :( Kyllä sitä läskiäkin löytyy, muttei liikaa.

ap

Vierailija
4/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan samat ongelmat. Ei raskausarpia mutta Kiinteyttää pitäisi ja painoa pudottaa. Omaan selluliittia ja se vasta on kauhean näköistä.

Parasta on se että olen hyvännäköinen ja en voi muuta näyttää kuin naamani ihmisille!!=)) Eli ei koskaan hametta tai näyttäviä puseroita.

Vierailija
5/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkakahvat peittyy sinne alle :) Ja tiukkoja paitojakin pidän. Mitat n. 174cm/64kg.

ap

Vierailija
6/6 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän