Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postafen raskauspahoinvointiin?

Vierailija
30.01.2018 |

Onko kukaan kokenut tuosta apua nimenomaan raskauspahoinvointiin? Kuinka kauan ja millaisella annostuksella söit? Ajattelin itse koittaa puolikasta tablettia. En haluaisi turhaan syödä mitään lääkkeitä mutta pahoinvointi on nyt niin hankalaa että olen harkinnut tuota. On turvalliseksi todettu ja monille sitä suositellaankin neuvolassa mutta jostain syystä mietityttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä kerran neuvolassa suositellaan niin ei voi huono lääke olla.

Vierailija
2/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sillä annostuksella mitä pakkauksessa neuvotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

akupunktio poisti mulla 24/7 raskauspahoinvoinnin.

tieteellisesti teho todistettu ja sitä käyttää ihan länsimaiset lääkäritkin. vaaratonta

Vierailija
4/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin että inkivääri auttais. Suositellaan myös matkapahoinvointiin.

Vierailija
5/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään apua minulle. Minusta raskauspahoinvointi on erityyppistä kuin matkapahoinvointi, johon tuo lääke sopii paremmin.

Vierailija
6/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, itse otin tuota ko. lääkettä ekassa raskaudessa usein ennen työvuoron alkua juurikin alkuraskauden pahoinvointiin, joka oli minulla aivan kamalaa! Auttoi minua kovasti, oikeastaan muuten olisin kyllä ollut ihan sänkypotilaana kotona saikulla. Otin 1 tabletin aina ennen työvuoron alkua. Suosittelen ihan hyvällä omallatunnolla käyttämään tuota lääkettä, jotta toimintakyky pysyy yllä. Ajattelin samoin kuin sinä tuolloin, että en halua ottaa mitään ylimääräisiä lääkkeitä tms., mutta tuo Postafen oli kyllä ihan pelastus! Tsemppiä ja jaksamista! =)

Vierailija
7/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 käyntiä akupunktiossa ja koko raskauspahoinvointi loppui kuin seinään eikä toistunut edes seuraavassa raskaudessa.

Vierailija
8/8 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin että inkivääri auttais. Suositellaan myös matkapahoinvointiin.

Inkivääri auttaa itselläni tosi hyvin matkapahoinvointiin, mutta raskauden aikana inkiväärivalmisteita ei suositella.