Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ilmoitettiin päiväkodista, että se on auki ihan normaalisti perjantaina. Miten he saavat työntekijät

Vierailija
30.01.2018 |

töihin, kun julkinen liikenne toimii huonosti? Saavatko ajaa taksilla töihin? Jos osa henkilökunnasta ei pääse paikalle, miten kaikki lapset voidaan kuitenkin ottaa hoitoon? Tätä vaan mietin, että onko mahdollista, että pe-aamuna sanotaan, ettei lapseni voikaan jäädä päiväkotiin. Mu p itäsi tietää se etukäteen, että voisin itse infota työnaantajaani. Itse kuljen omalla autolla työmatkat.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin "rippe" tai muu sairastuja kun ilmoittaa, ettei tule töihin, on yllätys odottamassa. Lääkärin vastaanotto on jo varattuna klo 8.15, maksan sen käytettiin tai ei. Sinne hoitaa saikuttaja itsensä taksilla, kimppakyydillä tai kävellen. ihan sama millä. Ja kakaroita jos on mukana tuossa käynnissä, on kyse muusta, kuin omasta sairastumisesta ja vielä suunniteltua. Tulen purkamaan työsuhteen.

Vierailija
22/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töihin, kun julkinen liikenne toimii huonosti? Saavatko ajaa taksilla töihin? Jos osa henkilökunnasta ei pääse paikalle, miten kaikki lapset voidaan kuitenkin ottaa hoitoon? Tätä vaan mietin, että onko mahdollista, että pe-aamuna sanotaan, ettei lapseni voikaan jäädä päiväkotiin. Mu p itäsi tietää se etukäteen, että voisin itse infota työnaantajaani. Itse kuljen omalla autolla työmatkat.

Oletko  sä  koskaan kuullut kimppakyydeistä?

Kuinni saavatko  ajaa taksilla töihin, mikä laki  sen estää  jos maksaa matkan itse?

Miten voi  aikuinen ihminen olla noin pihalla kuin sä olet?

Mikä noin kaihertaa kun pitää purkaa pahaa mieltä muihin jollain vauvapalstalla?

Eiköhän tuossa tarkoitettu, että saako taksin työpaikan kustantamana.

Ei saa, ja ketä oikeasti kiinnostaa mennä taksilla töihin ja takaisin, kun niihin maksuihin hurahtaa nopeasti koko päivän palkka, tai enemmänkin.

Kimppakyytejäkään ei tyhjästä taiota jos muutkin ovat autottomia tai asuvat eri suunnalla.

No ei varmasti ketään kiinnosta mennä taksilla töihin mutta ei se ole peruste työstä poisjäämiselle ettei sinne ole kyytiä. Itse olen muutamana aamuna joutunut sen taksin soittamaan ihan jo siitä syystä kun oman auton lämmityslaite on veetuillut eikä auto ole lähtenyt käyntiin. Vai meinaatteko että olisin voinut soittaa pomolle että voivoi, en mä nyt pääse töihin kun auto ei lähde käyntiin? Kyllä se on työntekijän vastuulla järjestää itsensä sinne töihin tavalla tai toisella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi