Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ilmoitettiin päiväkodista, että se on auki ihan normaalisti perjantaina. Miten he saavat työntekijät

Vierailija
30.01.2018 |

töihin, kun julkinen liikenne toimii huonosti? Saavatko ajaa taksilla töihin? Jos osa henkilökunnasta ei pääse paikalle, miten kaikki lapset voidaan kuitenkin ottaa hoitoon? Tätä vaan mietin, että onko mahdollista, että pe-aamuna sanotaan, ettei lapseni voikaan jäädä päiväkotiin. Mu p itäsi tietää se etukäteen, että voisin itse infota työnaantajaani. Itse kuljen omalla autolla työmatkat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. autolla, kävellen, pyörällä.

Vierailija
2/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töihin, kun julkinen liikenne toimii huonosti? Saavatko ajaa taksilla töihin? Jos osa henkilökunnasta ei pääse paikalle, miten kaikki lapset voidaan kuitenkin ottaa hoitoon? Tätä vaan mietin, että onko mahdollista, että pe-aamuna sanotaan, ettei lapseni voikaan jäädä päiväkotiin. Mu p itäsi tietää se etukäteen, että voisin itse infota työnaantajaani. Itse kuljen omalla autolla työmatkat.

Oletko  sä  koskaan kuullut kimppakyydeistä?

Kuinni saavatko  ajaa taksilla töihin, mikä laki  sen estää  jos maksaa matkan itse?

Miten voi  aikuinen ihminen olla noin pihalla kuin sä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nekin vaikka tulee autolla töihin...

Vierailija
4/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki kyllä pääse töihin perjantaina. Itselläni ei ole autoa, lähimmälle  juna-asemalle toistakymmnetä kilometriä, ei polkupyörää. Kyselin kimppakyytiä tänään, e herunut. Yksi työkaveri tulee autolla mutta Lahden tien suunnasta, ei aio varta vasten lähteä mua hakemaan. Joten minä ainakin olen perjantain kotona.

Terv. Lh (7 lasta jää ilman hoitopaikkaa, omassa työpaikassani)

Vierailija
5/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pois, vapaa on palkaton. Eiköhän moni yritä vaikka millä konstilla tulla, ettei pieni palkka olis vielä pienempi palkattoman päivän vuoksi.

Vierailija
6/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton vs kyydin hommaus? Joo jokaisessa perheessä on yleensä auto

Vierailija
7/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Kysy niiltä sieltä päiväkodista. Varmista että se sun muksun hoitaja pääsee perjantaina paikalle. Problem solved.

Vierailija
8/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu näitä autottomia vihervassareita typerine kysymyksineen...

Vierailija
9/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lakossa,joten pääsen kyydissä töihin.Muuten ei onnistuisikaan.Toivottavasti paaaaaaljon lapsia jää kotiin:D

Vierailija
10/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole työnantajan ongelma millä työntekijä töihin tulee.

Eikä riittävä syy jäädä pois töistä! Taksit kulkee jos ei muuten pääse..kannattanee varata auto ajoissa.

Minä kenellekin seuraus rokulipäivästä sitten lie työnantajasta kiinni.

Vierailija
11/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay-johto haluu nyt auttaa työttömiä saamaan ilmasta rahaa ja siinä on sun kakaran hoito ihan toisarvosta

Vierailija
12/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piti olla 'mikä'

Kympin kirjoittaja

Vierailija
13/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole työnantajan ongelma millä työntekijä töihin tulee.

No kyllä kriittisissä töissä esim. sairaalassa työnantaja kustantaa taksimatkat jos julkinen liikenne ei toimi.

Vierailija
14/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität lapselle et nyt ei mennä hoitoon kun työttömät kuolee muuten puutteeseen

Vierailija
15/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menossa töihin pe mutta voi ei yöllä iski rippe.

Helppoa ;)

Aamulla vain soitto, että jäät kotiin sairauden takia.

Jos vaativat sl-todistusta, soitto terv.asemalle.

Helppoa edelleen ;)

Ei mene palkattomalle.

Vierailija
16/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAK haluaa aloittaa luokkasodan!

Vierailija
17/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko  sä  koskaan kuullut kimppakyydeistä?

Kuinni saavatko  ajaa taksilla töihin, mikä laki  sen estää  jos maksaa matkan itse?

Miten voi  aikuinen ihminen olla noin pihalla kuin sä olet?

Mikä noin kaihertaa kun pitää purkaa pahaa mieltä muihin jollain vauvapalstalla?

Eiköhän tuossa tarkoitettu, että saako taksin työpaikan kustantamana.

Ei saa, ja ketä oikeasti kiinnostaa mennä taksilla töihin ja takaisin, kun niihin maksuihin hurahtaa nopeasti koko päivän palkka, tai enemmänkin.

Kimppakyytejäkään ei tyhjästä taiota jos muutkin ovat autottomia tai asuvat eri suunnalla.

Vierailija
18/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kai minua huolestuttaisi, onko päiväkodissa tarpeeksi henkilökuntaa, jos työntekijät ovat päättäneet osallistua lakkoon. Työpaikalle kulkeminen kun on jokaisen työntekijän oma päänvaiva. Teillä on ilmoitettu päiväkodin olevan auki normaalisti, eli oletuksena on, että työntekijät ovat saapumassa töihin normaalisti.

Vierailija
19/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lakossa,joten pääsen kyydissä töihin.Muuten ei onnistuisikaan.Toivottavasti paaaaaaljon lapsia jää kotiin:D

Tosin kultamussukat saapuu vaikka pirssillä hoitoon,kunhan vanhemmat saavat vapaapäivänsä!

Vierailija
20/22 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu näitä autottomia vihervassareita typerine kysymyksineen...

Meniköhän sulla nyt puurot ja vellit sekaisin? Me autottomat vihervassarit olemme jääneet asumaan halveksittavasti vuokra-asuntoihin, lähelle keskustan palveluita, päiväkotia ja sitä humanistista höpöhöpötyöpaikkaamme. Ei meidän tarvitse tämmöisiä ihmetellä. Joka päivä tuon lenkin kulkee reilussa vartissa jalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi