pitääkö mun oll perjantaina lakossa? Mistä tiedän pitääkö?
Kommentit (8)
Kun perjantaina menet sinne tuuliselle, sateiselle ja kylmälle bussipysäkille, seisot 3 tuntia eikä onnikkaa ala näkyä, se on sitte vapari.
Kysy liitosta. kenenkään ei ole pakko. Voit myös kalastella työnantajalta irtopisteitä menemällä töihin vaikka oma liitto on lakossa. Todellisuudessa kuitenkaan kukaan ei arvosta sellaista ei edes työantaja. Miten työnantaja voisi luottaa työntekijään kun työkaveritkaan eivät voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy liitosta. kenenkään ei ole pakko. Voit myös kalastella työnantajalta irtopisteitä menemällä töihin vaikka oma liitto on lakossa. Todellisuudessa kuitenkaan kukaan ei arvosta sellaista ei edes työantaja. Miten työnantaja voisi luottaa työntekijään kun työkaveritkaan eivät voi luottaa.
Salli mun nauraa.
Lakkorikkurit ovat alinta pohjasakkaa. Pidä mielessä, lakkoilevien työtovereiden muisti on pitkä kuin nälkävuosi.
Minun liittoni tiedotti, että "voit itse päättää". Kyse on mielenilmauksesta, ei lakosta. Palkkaa et saa, eikä liitto korvaa sitä.
En aio osoittaa mieltäni.
Ilmoita myös työnantajalle, jos aiot osoittaa mieltäsi. Ilmoittamatta poistuminen on mielestäni luvaton poissaolo ja syy irtisanomsielle?
Ammattiosastosta/-liitosta saat parhaiten vastauksen. Esim. sen facebook.