Miten minusta tuli ideologisesti työtön
Tässä viellä kopioituna toisesta ketjusta vastaukseni. Lukekaa ja miettikää hyvin tarkasti lukemaanne. Tämä on täysin tosi juttu ja tuskin ainoa tämänlainen tapaus.
Minä olin ennen äärimmäisen tunnollinen ja ahkera työntekijä. Pienestä pitäen tein reippaasti ja ahkerasti kaikkea. En nyrpistellyt nenääni millekään työlle, vaikka joutui olemaan tekemisissä ulosteiden kanssa, en vaikka oli hikistä ja fyysistä hommaa, en vaikka palkka oli 7e/h, en vaikka oli millaisia vuoroja tahansa.
Olin nirsoilematta ja nyrpistelemättä useissa eri "paska"töissä, hyvin erilaisissa työpaikoissa.
Sitten minusta tuli ideologisesti työtön.
Arvaatteko päänrääpijä dickheadit miksi?
Voin kertoa. Syy on teidän kaltaisissa ihmisissä, jotka kohtelevat toisia ihmisiä kuin saastaa ja arvotonta jätettä. Te rikolliset moraalisesti imbesillit ihmiset olette todellinen taakka ja yhteiskunnanriesa, kun tuhoatte kunnollisten ja kilttien ihmisten mielenterveyden, työkyvyn ja koko elämän kiusaamisella, ja sillä ettei teidän takianne normaalit ihmiset jaksa enää olla samassa työpaikassa.
Kun olette saanet ihmisen tuhottua ja työkyvyttömäksi jatkatte maassa makaavan potkimista syyllistämällä jostain verorahoistanne.
Oikeasti te itse olette pummeja ja loisia, kun viette kunnon ihmisten työpaikat ja lösötätte siellä per5eillänne päätänne aukoen, kierroillen ja kaikkea inhottavaa henkistä väkivaltaa harjoittaen.
Ette ole mitenkään tehokkaita tekijöitä itse, ettekä kovinkaan älykkäitä. Olemattoman moraalinne turvin pärjäätte tässä mielenvikaisessa yhteiskunnassa.
En tunne syyllisyyttä kun juon himassa kaljaa teidän piikkinne, ja nukun 14 tuntia per vuorokausi. Nautin elämästäni nyt täysin rinnoin. Otan takaisin ne vuodet jotka tuhositte minulta.
Et ole ainoa.