Olen esimerkki köyhyydestä rikkauksiin - kysy ihan mitä haluat!
Nain rikkaan miehen, jonka kautta sain paremman elämän ja työn, jota rakastan.
Kommentit (32)
$$$ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta palvelijaa, alaista ja kodinhoitajaa sinulla on palkkalistoilla kartanossasi?
Neljä henkilöä on töissä tällä hetkellä ja heilläkin on hyvät oltavat eikä kukaan valita.
Missä maassa asut?
Ahkeraliisa kirjoitti:
Ja minä kun odotin tarinaa ahkeruudesta, opiskelusta, työnteosta, säästämisestä ja sijoittamisesta. Vaan nahkalompsalla tienaamistahan täällä mainostettiinkin. ☹️
En ole mikään h*ora! Olen kouluni käynyt ja maksanut opintoni itse ja ennen mieheni tapaamista tein huonosti palkattua osa-aikatyötä mutta hänen avullaan sain paremman työn ja tienestit. Olen kyllä säästänyt ja samoin tekee miehenikin sekä sijoittaa. Mistä sait käsityksen, että olisin myynyt itseäni, kun en sellaista ole kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Oletko teettänyt käärinliinaan taskut?
En ole, kun ei ole tarvetta! :D
Vierailija kirjoitti:
$$$ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta palvelijaa, alaista ja kodinhoitajaa sinulla on palkkalistoilla kartanossasi?
Neljä henkilöä on töissä tällä hetkellä ja heilläkin on hyvät oltavat eikä kukaan valita.
Missä maassa asut?
Minä asun Tampereella, meillä käy kerran viikossa palkattu siivooja ja tukiopettaja auttaa lapsia koulusta tulleiden läksyjen kanssa. Kaksi naapurin poikaa käy joka toinen päivä pesemässä parilla eurolla meidän auton.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö pitkäänkin tuota nerokasta otsikointia?
Pari viikkoa harkitsin kirjoittavani tänne ja nyt tein sen vihdoin! :) Eikö olekin nerokas otsikointi? ;)
Vierailija kirjoitti:
$$$ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa asut?
Englannissa asumme mieheni kanssa.
Tää on sama kirjoittaja kuin siinä toisen naisen trollissa, jossa takkaa sytyteltiin ja viiniä availtiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sama kirjoittaja kuin siinä toisen naisen trollissa, jossa takkaa sytyteltiin ja viiniä availtiin.
Kuka? Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Linkkiä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3078877/tasta-alkaa-meidan-viikonloppu-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Linkkiä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3078877/tasta-alkaa-meidan-viikonloppu-…
Olen miehelleni ainoa oikea nainen, joten en ole tuo sama kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
$$$ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa asut?
Minä asun Tampereella, meillä käy kerran viikossa palkattu siivooja ja tukiopettaja auttaa lapsia koulusta tulleiden läksyjen kanssa. Kaksi naapurin poikaa käy joka toinen päivä pesemässä parilla eurolla meidän auton.
Aika vatipäitä mukuloita jos eivät osaa ilman vartavasten palkattua tukiopettajaa edes läksyjään tehdä.
:D