Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Prinsess. Catherine on nyt Ruotsissa vaikka Suomeen ei voinut tulla koska oli raskaan

Vierailija
30.01.2018 |

Onko se nyt muka vähemmän raskaana

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on herttuatar, ei prinsessa. Mutta itse kysymykseen: hänellä oli muita edustustehtäviä samaan aikaan kun puolisonsa oli Suomessa.

Toki voi olla todellinen syy jokin muu; tasavalta ei kiinnosta, pitää korjata välejä Ruotsin hoviin (tai ainakin antaa sellainen vaikutelma), pahoinvointi oli voimakkaampaa silloin kuin nyt..

Vierailija
2/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale vs. Vickan

Mieti nyt itsekin, kumman luo menisit kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sofia on kopioinut aikas estottomasti Katen tyyliä. Kate menee paikan päälle tsekkaamaan Sofian vaatehuoneen.

Vierailija
4/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut syksyllä matkustaa raskauspahoinvoinnin takia, ja William tuli siksi yksin (koska juhlisti Suomen itsenäisyyttä).

Vierailija
5/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole kuninkaallisia. Ei kai kiinnostanut tulla rahvaan sekaan.

Vierailija
6/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennua ei ole vielä aateloitu. 

Vierailija
7/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaallisillakin voi olla mitä vaan vaivoja, jotka estää matkustelun. Vaikka sitä raskauspahoinvointia tai vaikkapa ripuli tia ihan mitä vaan. Ei kaikkia yksityiskohtia kerrota julkisuuteen eikä tarviikkaan. Aina nyt vaan ei pysty matkustaa. eikö siitä pidä vetää mitään johtopäätöksiä siitä, kuka tai mikä maa heitä kiinnostaa ja mikä tai kuka ei kiinnosta.

Vierailija
8/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sofia on kopioinut aikas estottomasti Katen tyyliä. Kate menee paikan päälle tsekkaamaan Sofian vaatehuoneen.

Sofia ei ole paikalla. On perheineen 3 viikon lomalla Etelä-Afrikassa. Hänellä hän on siellä turvakaksio. Eli jos ero tulee, se jää Sofialle. Lapsia hän ei saa pois maasta, ne kuuluvat kuningashuoneelle.

Vierailija
9/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei ole paikalla. On perheineen 3 viikon lomalla Etelä-Afrikassa. Hänellä hän on siellä turvakaksio. Eli jos ero tulee, se jää Sofialle. Lapsia hän ei saa pois maasta, ne kuuluvat kuningashuoneelle.

Sitä parempi, nyt voi rauhassa könytä kaapit läpi kun ei rouva itse ole paikalla.

Vierailija
10/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on suurempi paine käydä sukuloimassa kuin ihan vieraiden luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi