Oudot ruokayhdistelmät
Minkälaisia outoja yhdistelyjä teillä on? Ite laitan siirappia paahdetun ruisleivän päälle.
Kommentit (143)
Ranskalaiset perunat + lihapyörykät + ketsuppi + sinappi + kurkkusalaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spagetti sotkettuna jauhelikastikkeeseen
Mitäs erikoista tuossa on?
No tuota, jos se oli vitsi? En osaa sanoa kun minä olen se ainoa joka treffi-ilmoituksessani sanon ettei minulla ole huumorintajua.
Samanlainen kun laitetaN voi nokare uuden perunan kylkeeb haarukkaan .
MUTTA perunan tilalla suolakurkun lohko
Ketsuppi fetajuuston kanssa on tooosi hyvää!:D
Toiset ripottelee keitetyn kanamunan päälle suolaa, itse laitan ketsuppia :) ei narsku suolakiteet hampaissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Toiset ripottelee keitetyn kanamunan päälle suolaa, itse laitan ketsuppia :) ei narsku suolakiteet hampaissa ;)
Tabasco toimii myös muuten uskomattoman hyvin!
Valkoista paahtoleipää, voita ja sit väliin sipsejä = nam.
Mulla ei varmasti ole mitään omituisia yhdistelmiä. Mutta mun miehellä on: hän syö lakritsakastiketta mm. mämmin ja erilaisten piirakoiden kanssa. Sinappi on toinen yleinen mauste, se kuuluu hänen mielestään esim. pinaattilättyihin.
Kovasti ihmetyttää pohjanmaalainen tyyli yhdistää pinaattiletut jauhelihakastikkeeseen.
Kahvi maidolla, dipata siellä kaksi kaurakeksiä joiden välissä oltermannista leikattu juustosiivu👌🏻 Niiin hyvää!!😍
En tiiä et oonko outo mut suolakurkku ja hattara! IHAN BEST😍🥰
Jäiset kukkakaalit ja vaniljajogurtti.
Mä tykkään laittaa viilin hetkeksi pakastimeen. Sitten kun se on sopivan hileistä, niin päälle pikkuisen hunajaa ja siemeniä. Nam!
Pikaherkku: tortilla hunajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ketsuppi ole suolaista?
Sillijäätelö.