Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole mitään tilannut, silti tuli ilmoitus matkahuollosta saapumisilmoitus

Vierailija
30.01.2018 |

Mitä ihmettä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lähettänyt sinulle jotain? Tai eikö se yksin porukka saanut laatikollisen passeja?!

Vierailija
2/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy matkahuollosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sykulaiset ja kaikki tuttavat läpi, kysele heiltä ovatko he lähettäneet sinulle mitään. Kai sinä vielä osaat puhelimella soittaa.

Vierailija
4/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on lähettänyt sulle paketin. Tai sitten sulle on tullut jonkun lehden tilauslahja, kuten mun tapauksessa. Ihmettelin että mitä oon muka tilannut ja sain käsityölehden tilaajalahjan.

Vierailija
5/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos vaikka käyt hakemassa sen paketin, niin asia selvinnee?

Vierailija
6/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilötietosi on saatettu varastaa, ja nimissäsi tehdään tilauksia.Eli petoksia Soita heti hakupaikkaan ja pyydä että nimissäsi olevaa pakettia EI saa luovuttaa kenellekkään valtakirjaa vastaan vaan vain sinulle. Sano myös että sinä et ole tilannut kyseistä pakettia. Oletko varma että joku tuttusi ei olisi lähettänyt sinulle paketin? Jos paketti on lähetetty firmasta ja et ole sitä tilannut, voit soittaa myös siihen firmaan ja kertoa että joku tekee nimissäsi tilauksia. Poliisille voi myös ilmoittaa jos tämä jatkuu.

Vierailija
7/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkis. Nordea oli lähettäny sellaisen tunnuslukulaitteen. Plääh, tylsää. Luulin jo että mulla rikas ameeriikan serkku joka olis lähettäny mulle vaiks jonkun arvokkaan maalauksen tai timantin :D

Ap