En kyllä äänestä vasemmistoa enää ikinä! Kiusaavat vain työssäkäyviä ihmisiä, tänä perjantaina metrot, raitiovaunut ja bussit eivät kulje!
Kiva kävellä 5 km pakkasessa töihin ja sama takaisin. Perjantaille vielä luvattu kylmää ilmaa. SAK lakkoilee ihan turhaan meitä töissä käyviä kohtaan, meni maku vassareista nyt kokonaan!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi lakkoillaan. Silloin ei ole työntekijää kohdeltu reilusti.
Lakkohan johtuu työttömien aktiivimallista eikä työssäkäyvien kohtelusta!
Todella harvalla on nykyään vakituinen työpaikka, joten koskee myös sopimuksesta riippuen työntekijöitä. Huom tulevaisuudessa useampaa sellaista jotka ovat vielä tänään vakkareina. HUOM seuraavassa yt:ssä se olet sinä.
Tervetuloa klubiin! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku asiasta vastaava totesi vain, että ei ollut tarkoitus kiusata tavallista palkansaajaa. Kansanedustajiako ne kuvitteli tolla kiusaavansa. Muakin ärsyttää. Mun pitää lähteä tuntia aiemmin töihin eli myös lapsi tuntia aiemmin hoitoon ja sama homma toisinpäin. Mahtaa siellä pk:ssakin naurattaa.
Kansanedustajat kulkevat ilmaisilla takseilla kuten ennenkin.
Jaaha, maailman vanhin temppu tämä porukan jakaminen ”kunnon työtätekeviin” ja kaiken pilaaviin ”riehuviin lakkoilijoihin”. Tuttu vuosien varrelta niin Suomesta kuin maailmalta. Työntekijällähän kun ei koskaan pitäisi olla oikeutta tai aihetta sanoa mielipidettään.
Kapitalismi ei vain toimi, taas se on todettu, kun ainoa keino vaikuttaa on keskeyttää duunit. Ja se ois kyllä kiva tietää missä vaiheessa nämä peesailijat ymmärtävät, että kokoomus ja pääoma eivät aja heidän etujaan. Aktiivimalli on vasta alkusoittoa.
Saako perjantaina poikkeuksellisesti käyttää henkilöautolla bussikaistaa? Silloinhan siellä olisi hyvin tilaa citymaasturi-Volvolleni!
t. kokkari (ei julkista liikennettä käyttävä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaistesi tyhmyrien takia juuri täytyy lakkoilla. Olisit äänestänyt vasemmistoa.
Kenelle tämä oli osoitettu? Olen äänestänyt ennen mutta en enää tämän jälkeen.
HIenoa, sinulle siis sopii, että työnantajille annetaan oikeus irtisanoa samantien ilman perusteluja (tätä haetaan nyt), palkkaasi alennetaan ja tyäaikaasi pidennetään sekä jokapäiväsiessä elämämässi maksamiasi kulutusveroja (tasaveroja) korotetaan. Samalla sosiaaliturvaasi leikataan sekä omavastuuosuuksiasi korotetaan ja työttömäksi jäätyäsi sinun tulee mieluumminkäyttää energiasi velvoitepaikan löytämiseen kuin työllistyäksesi osaamistasi vastaavaan paremminpalkattuun työhön.
Osoitat kerrassan mahtavaa ajattelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP;n ääni muuttuu äkkiä, jos hän on seuraava irtisanottava. Luuletko työpaikkasi olevan varma?
Minä tiedän, että yksikään työpaikka ei ole varma ja kuka tahansa voi olla seuraavana listalla ja aktiivimallin uhrina.
Yhden päivän epämukavuus on pieni asia sen rinnalla, että palkansaajat saavat viimeinkin äänensä kuuluviin. Oikeistopolitiikka on pelkästään kyykyttänyt palkansaajia ja työttömiä, joista suurin osa on entisiä palkansaajia.
Ap, sinun kaltaistesi ihmisten takia kyykyttäminen vain jatkuu. Miksi haluat ampua itseäsi jalkaan?
Olen äänestänyt vasemmistoa enkä suinkaan Sipilää! Miksi jauhat edelleen tuota roskaa? Lue otsikko ennen kommentoimista.
-ap-
Jauhan, koska osoitat äärimmäistä tyhmyyttä.
Tämä on kyllä ikävä juttu. Juuri perjantaina pitäisi päästä Meilahden sairaalaan eikä minulla ole takseihin varaa edestakaisin ajella. En ole edes kävelykunnossa.
Tämäkin lakko osuu aivan vääriin ihmisiin. Ei hallitus ja eduskunta välitä tästä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP;n ääni muuttuu äkkiä, jos hän on seuraava irtisanottava. Luuletko työpaikkasi olevan varma?
Minä tiedän, että yksikään työpaikka ei ole varma ja kuka tahansa voi olla seuraavana listalla ja aktiivimallin uhrina.
Yhden päivän epämukavuus on pieni asia sen rinnalla, että palkansaajat saavat viimeinkin äänensä kuuluviin. Oikeistopolitiikka on pelkästään kyykyttänyt palkansaajia ja työttömiä, joista suurin osa on entisiä palkansaajia.
Ap, sinun kaltaistesi ihmisten takia kyykyttäminen vain jatkuu. Miksi haluat ampua itseäsi jalkaan?
Olen äänestänyt vasemmistoa enkä suinkaan Sipilää! Miksi jauhat edelleen tuota roskaa? Lue otsikko ennen kommentoimista.
-ap-
Jauhan, koska osoitat äärimmäistä tyhmyyttä.
Sinä osoitat lukutaidottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaistesi tyhmyrien takia juuri täytyy lakkoilla. Olisit äänestänyt vasemmistoa.
HIenoa, sinulle siis sopii, että työnantajille annetaan oikeus irtisanoa samantien ilman perusteluja (tätä haetaan nyt), palkkaasi alennetaan ja tyäaikaasi pidennetään sekä jokapäiväsiessä elämämässi maksamiasi kulutusveroja (tasaveroja) korotetaan. Samalla sosiaaliturvaasi leikataan sekä omavastuuosuuksiasi korotetaan ja työttömäksi jäätyäsi sinun tulee mieluumminkäyttää energiasi velvoitepaikan löytämiseen kuin työllistyäksesi osaamistasi vastaavaan paremminpalkattuun työhön.
Ei nämä liity tähän lakkoon mitenkään, mielenosoitus on siis aktiivimallia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Paskapuhetta. Mikä se sellainen vasemmistolainen on jonka solidaarisuus loppuu siihen kun joutuu kävelemään 5km? Kokkarin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan sekavaa horinaa täynnä kirjoitusvirheitä. Lopun kruunaa vielä toisten ajattelun haukkuminen, eikä edes sitäkään osattu kirjoittaa oikein. :)
Eipä koske joka työpaikkaa tällaiset lakot. Työskentelen erään suuren (entinen valtionyhtiö) metallinvalmistajan alueella ja ihan normaalisti on töitä. Itseasiassa siellä ei ole puhuttu mitään tällaisesta "lakosta".
Suosittelen äänestämään Kokoomusta, kun ovat julkisesti sanoneet, että lakoista on tehtävä laittomia. Sosialisti ei ajattele työläistä, vaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen muuten lopetti monta lakkoa määräämällä ihmiset töihin. Nyt Niinistö hommiin sieltä Jennin hameenhelmoista!
Kekkosen aikana oli vain kourallinen työttömiä. Pisti hallituksen hommiin, kun työttömiä oli huikeat 80 000!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen äänestämään Kokoomusta, kun ovat julkisesti sanoneet, että lakoista on tehtävä laittomia. Sosialisti ei ajattele työläistä, vaan itseään.
Kyllä on taas mahtavaa logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi lakkoillaan. Silloin ei ole työntekijää kohdeltu reilusti.
Lakkohan johtuu työttömien aktiivimallista eikä työssäkäyvien kohtelusta!
Ja kaikilla ei ole toistaiseksi voimassa oleva työsopimus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä rankaista työssäkäyviä? Nyt valoja vähän päälle siellä!
-ap-
No mitä muita keinoja sitten keksit? Mellakointi?
pyh kirjoitti:
Normaali työmatkani on 4km suuntaansa satoi tai paistoi. Se on ikävää että olet helppoon elämään tottunut mutta olisi syytä muistaa että paikallinen lakko on paitsi demokratian takaama oikeus jotta olisi laillinen venttiili korpilakkojen ja väkivallan sijasta.
Toinen syy joka olisi hyvä muistaa on se että kyseessä on vastareaktio Sipilän hallituksen toimille. Kikystä sovittiin mutta se rikottiin + tehtiin laki joka haittaa sekä työtöntä että työnantajaa.
Se että kerrankin ikävät päätökset osuvat kohdalle on tietenkin henkilökohtaisesti sinulle surullinen juttu. Kerron vaan että monelle tuo on aivan tavallista arkea, sinulle katastrofi.
Ja vasemmistoa et ole koskaan äänestänyt tähänkään asti joten nuo uhkaukset voidaan unohtaa. Eiköhän se ääni mennyt kiltisti sauli-sedälle viime vaaleissakin, kyllä sen asenteesta huomaa.
"5km pakkasessa, kärsin!" ei ole kyllä vasemmistolaisen puhetta. Se on todella helppoa elämää eläneen itsekeskeisen ihmisen puhetta. Omasta mielestäsi sinulla on toki hyvin vaikeaa nyt.
Totta.
Meillä moni tulee kävellen/pyörällä töihin, koska palkka on niin pieni, ettei sillä autoa hankita. Ja julkiset ei kulje koskaan työvuorojen alkaessa aikaisin/päättyessä myöhään.
-ap-