Sivusuhteista, eroista, toisista naisista
Mietin, että jos henkilö A ja B rakastuvat vaikka toinen heistä on varattu, niin tämä kolmas pyörä saa vihat niskoilleen vaikka varattu hoitaisikin ensin eron kuntoon, ja nuo kaksi rakastunutta olisivat tämän ajan "vain ystäviä". Se on loppujen lopuksi ihan täysin sama, onko niillä salasuhteilijoilla seksiä vai ei. Mutta miksi se on niin? Eikö ole paljon kunnioitettavampaa, jos nuo rakastuneet eivät ryhdy fyysiseen suhteeseen ennen eroa ja varattu osapuoli myös harkitsee tarkkaan eroaan, jos on esim.lapsia kuviossa. Jos se rakkaus vaan kestää ja kestää, vaikka ei harrasteta seksiä ja varattu yrittää saada liittonsa kuntoon siinä onnistumatta, niin eikö se silloin ole ihan oikein lähteä tämän uuden ihmisen matkaan. Kunhan pohdin.
Kommentit (20)
Mua todella sattuu lukea tämmöisiä. Olet joka tapauksessa täysin tietoisesti kuitenkin särkemässä jonkun liiton ja rikot perheen, sama se missä vaiheessa suhde tulee julkiseksi.
ketä täs on särkemäs yhtään kenenkään liittoa.erityisesti itseä ärsyttää kaiken juoruilevat ihmiset kun eivät asioista tiedä. Etsikööt elämäänsä ihmisen jonka kanssa on onnellinen. ärsyttää vielä sekin lukea tuttujen kirjoituksia lehdessä.
Minä luulin eläväni onnellisessa parisuhteessa. Tehtiin asioita yhdessä - tulevaisuuden suunnitelmia varattuna. Lapsia yhdessä kasvatettu ja toisia tuettu.
Nyt syksyllä yhtäkkiä mies ilmoitti haluavansa eron. Nuori nainen oli astunut elämään ja mieshän sitten tietty hurmiossa rakastunut tähän. Heidät oli yllätetty työpaikan rentoutumishuoneesta jo elokuussa. Suvulle ja muille yritellään uskotella että suhde alkanut vasta jouluna.
Minun kanssani yritti leikkiä kaveria ja tunnollista perheenisää - tästä uudesta unohti mainita. Jäipä paska maku yhteisistä 27vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin eläväni onnellisessa parisuhteessa. Tehtiin asioita yhdessä - tulevaisuuden suunnitelmia varattuna. Lapsia yhdessä kasvatettu ja toisia tuettu.
Nyt syksyllä yhtäkkiä mies ilmoitti haluavansa eron. Nuori nainen oli astunut elämään ja mieshän sitten tietty hurmiossa rakastunut tähän. Heidät oli yllätetty työpaikan rentoutumishuoneesta jo elokuussa. Suvulle ja muille yritellään uskotella että suhde alkanut vasta jouluna.
Minun kanssani yritti leikkiä kaveria ja tunnollista perheenisää - tästä uudesta unohti mainita. Jäipä paska maku yhteisistä 27vuodesta.
No, onneksi miehesi nimi jäi muistoksi;). Miten on mahdollista että perheen pää on aina se joka sen perheen jättää? Aika ontuvaa johtajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mua todella sattuu lukea tämmöisiä. Olet joka tapauksessa täysin tietoisesti kuitenkin särkemässä jonkun liiton ja rikot perheen, sama se missä vaiheessa suhde tulee julkiseksi.
Tämäpä juuri se onkin se hassu yleistys. Mitä jos tämä rakastunut pari ei tee asialle mitään, mutta tunteet vaan on. Ja pysyy. Niin millä tavalla sitä on kukaan osallisena rikkomassa yhtään mitään? Hehän ovat vain kohdanneet ja rakastuneet ensi silmäyksellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri se onkin se hassu yleistys. Mitä jos tämä rakastunut pari ei tee asialle mitään, mutta tunteet vaan on. Ja pysyy. Niin millä tavalla sitä on kukaan osallisena rikkomassa yhtään mitään? Hehän ovat vain kohdanneet ja rakastuneet ensi silmäyksellä. Ap
Se on rakastumista tai ihastumista. Rakkaus tarvitsee jotain kasvupintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se rakastuminen pitää torjua. Se on ainoa moraalisesti oikea ratkaisu kyseiseen tilanteeseen. Joten älä yritä selitellä yhtään mitään. Varatun rakastuminen kyllä menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on rakastumista tai ihastumista. Rakkaus tarvitsee jotain kasvupintaa.
Oli mitä oli, mutta ohi se ei mene vaikka vuodet kuluvat. Olen kokenut tämän ja miettinyt paljon, mikä loppujen lopuksi minusta tekisi sen roiston miehen erotessa. Ei meillä ole suhdetta. En ole toinen nainen. Silloin tällöin (kuukauden välein ehkä) vaihdamme muutaman sanan kuulumisia lähinnä todetaksemme, että vaikeaa on ja tuskallista ilman toista. Ja taas hiljaisuus. Siinä kaikki. Ap
Ei suhdetta pysty särkemään. Oikeesti. Usein sanotaan, luulin, että meillä oli kaikki hyvin, no nimenomaan luulit. Toisaalta kaikki on voinutkin olla hyvin mutta joskus voi rakkaus myös loppua. Sitä kun ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Ainoastaan omasta päästään ja tunteistaan voi tietää, tosin saattaa nekin joskus päästä yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei suhdetta pysty särkemään. Oikeesti. Usein sanotaan, luulin, että meillä oli kaikki hyvin, no nimenomaan luulit. Toisaalta kaikki on voinutkin olla hyvin mutta joskus voi rakkaus myös loppua. Sitä kun ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Ainoastaan omasta päästään ja tunteistaan voi tietää, tosin saattaa nekin joskus päästä yllättämään.
Nimenomaan. Ja joskus tunteet ovat vaan niin vahvat, että niitä ei lopeteta hiljaisuudella eikä tahtomalla tehdä niin. Ap
Mielestäni ihmisten pitäisi ensin erota ja vasta sen jälkeen etsiä uusi seurustelukumppani.
Pettäjät ja heihin sekoavat ovat halveksittavaa sakkia.
Elän yksin eli en puolusta omaa liittoani.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihmisten pitäisi ensin erota ja vasta sen jälkeen etsiä uusi seurustelukumppani.
Pettäjät ja heihin sekoavat ovat halveksittavaa sakkia.
Elän yksin eli en puolusta omaa liittoani.
Tästähän tässä ketjussa olikin kyse.
Ei ihminen voi elää valheessa..
Jos kauniit silmät vetävät puoleensa, niin on mentävä.
Ei voi rikkoa uuden rakkauden herkkää sydäntä.
Rakkaus on voimista suurin
Perhe ja liitto ensin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se rakastuminen pitää torjua. Se on ainoa moraalisesti oikea ratkaisu kyseiseen tilanteeseen. Joten älä yritä selitellä yhtään mitään. Varatun rakastuminen kyllä menee ohi.
Rakastumista ei voi torjua tahtomalla tehdä niin. Jos voi, se ei ole rakkautta ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mennä parisuhteeseen saati naimisiin asti jos ei samalla ota riskiä, että se toinen osapuoli voi rakastua siihen kolmanteen. Ketään ei voi pitää vastentahtoisesti liitossa jos ei enää halua sellaisessa olla tämän kyseisen henkilön kanssa.
Ja ei en ole särkenyt kenenkään liittoa.
Kyllähän ihastuminen hämärtää päätöksentekokykyä suhteessa olevalla ja säännöllisillä tapaamisella ruokit tunnetta. Oikeampi tapa ois kuolettaa ne tunteet kokonaan. Kuulostaa nyt vähän itsepetokselta...älä ihmettele jos ei sympatiaa tipu muilta jos suhteeseen lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihastuminen hämärtää päätöksentekokykyä suhteessa olevalla ja säännöllisillä tapaamisella ruokit tunnetta. Oikeampi tapa ois kuolettaa ne tunteet kokonaan. Kuulostaa nyt vähän itsepetokselta...älä ihmettele jos ei sympatiaa tipu muilta jos suhteeseen lähdet.
Emme tapaile. Ap
Aina on oikein tehdä elämässään niin kuin itse haluaa, koska kukaan ei halua olla sellaisen puolison kanssa, joka haluaa jonkun toisen. Ja jos ei tee kuten itse sisimmässään haluaa, kärsii siis sekä itse että kaikki läheiset, myös ne lapset.