Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko koskaan tietämättänne harrastaneet seksiä varatun miehen kanssa?

Vierailija
16.04.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän miehet aika sikoja on useimmiten. Pitäisi naisen älytä kysyä tarkkaan onko naimisissa, seurusteleeko jne. Eivät itse osaa kertoa tai puhuvat ympäripyöreästi siten että antavat vaikutelman että ovat eroamassa tai menee helvetin huonosti ja lähtevät pian suhteesta.

Vierailija
2/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten vaan vaatteet päälle ja helvetin nopeesti pois sen idiootin luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen ajateltuna, voi hyvin olla että jotkut mun nuoruuden panoista oli varattuja, kun nyt näin vanhempana ja viisaampana ;-) ajateltuna jotkut asiat olivat aika kummallisia.

Mutta mitäs siitä, enhän raiskannut ketään äijää, kyllä nyt aikuinen mies tietää mitä tekee ja kantaa vastuun teoistaan.

Vierailija
4/4 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kysyin oikein baarissa, että etkö seurustele. En, mies sanoi kirkkain silmin. Asunnossa ei ollut mitään jälkiä tyttöystävästä, joka opiskelikin sitten naapurikaupungissa. Kiva mies tosiaan. Kertoi aamulla ja vitutti kyllä pitkään.

Hän jopa esitteli tämän tyttöystävän minulle samaisessa baarissa myöhemmin ja nautti selvästi tilanteesta. Olisi pitänyt narauttaa, mutta kumpaahan olisi tyttö uskonut mieluummin, poikaystävää neljän vuoden ajalta vai tuntematonta naista? Minähän siinä olisin sitten lutka ollut ja äijä viaton. Niin että näinkin voi tosiaan käydä:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan