Onko Satanic Warmaster hyvä mielestäsi?
Itse arvostan. Melkosen hyvin lyönyt itsensä läpi ulkomaita myöten.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tää NSBM:n puolelle? Seisoisi vain suoraan aatteensa takansa, jos sellaista on, eikä kiertelisi ja kaartelisi niin kuin moni muu NS-syytöksiä osakseen saanut bändi. Moni näistä on jo nyt erinäisillä protestilistoilla.
Ei ole NSBM:mää, Werwolf on aika monessa haastattelussa kiistänyt asian ja painottaa bändin ideologian olevan yksinomaan satanismi. Noita natsisyytöksiä saa niskaansa liiankin moni bändi joka Satanic Warmasteria selvemmin on ohan perrus bläkkispoppoo, Antifa-tyypit on itse melkoisia fasisteja (olen muuten itse enemmän vasemmalla kuin oikealla poliittisesti). Varisverkosto muuten painosti viime vuonna Turku Saatanalle-tapahtuman keikkapaikan perumaan parin bändin tulon koska toinen oli muka rasistinen haukkuessaan sanoituksissa kristinuskon Jumalan lisäksi myös Allahia, ja toisessa oli Kultainen aamunkoitto-puolueen jäsen jonka oma henkilökohtainen poliittinen näkemys ei liity bändiin mitenkään ja joka ei olisi ollut muutenkaan tulossa bändin mukana Suomeen koska ei kuulu livekokoonpanoon muualla kuin kotimaassaan.
Mutta raja henkilökohtaisen ideologian ja bändin ideologian välillä on kyllä veteen piirretty viiva. Vähän hiusten halkomista, kun ei niitä voi täysin erottaa toisistaan.
Tuo antifalaisten liipaisinherkkyys on kyllä tiedossa. Muiden uskontojen kuin kristinuskon kritisointi on erittäin jees metallimusassa, mutta harvalla artistilla on munaa siihen, tietysti ymmärrettävääkin, jos on vaarana saada antifanteilta kaasusta tai fatwa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
uskomatonta schaissea. koulukiusattuja koko porukka
ja sinäkin pääsit vain vauvafoorumille asti elämässäsi :D
Komppan kolmosta. Horna on enemmän mieleeni mutta ei satanic warhamsterkaan huono ole