Onko Satanic Warmaster hyvä mielestäsi?
Itse arvostan. Melkosen hyvin lyönyt itsensä läpi ulkomaita myöten.
Kommentit (24)
Onhan se ihan ok, tosin itse ehkä tykkään Hornasta enemmän. Mut joo olen ollut keikalla joskus vuonna keppi ja käpy, kun vielä niissä piireissä pyörin. Melkoinen rähjäreissu oli sekin keikka.
Nyt olen vanha ja väsynyt, enkä enää jaksa kiinnostua keikoista samalla tavalla. Mukavuudenhalu on voittanut mudissa rämpimisen, turvat vetämisen ja ylenmääräisen humalaisen idiotismin.
Ekaa kertaa näin ne vuosia sitten Turussa ja nyt pari viikonloppua sitten viimeksi näin laulajan lavalla toisen bändin keikalla. Vuosiin tässä välissä mahtuu 4 tai 5 muuta keikkaa, joilla kyseinen bändi ollut esiintymässä. Ei nyt mikään suosikki mutta kyllä katsotaan heidät esitys Steelissäkin.
Yksi kovimmista suomiblackbändeistä.
Ehkä hyvä on väärä sana, eikö pikemminkin paha.
Laulaja on upea! Onkohan varattu 😉
Nevahööd ja hirveen pellen näkösiä. Mut kiva nimi bändillä kyllä. :)
12, aina voi yrittää ihmisiä nekin on
Pelleilyä. Olen rautakaartilainen ja tällaset pimeyden paskat pitäs vetää hirteen tai tapparalla päät poikki. Siinä on teille kristillistä lightmetallia, enkelit kuorossa laulaa ja naru natisee meikkipellen kaulan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Laulaja on upea! Onkohan varattu 😉
On kuulemma.
uskomatonta schaissea. koulukiusattuja koko porukka
Meneekö tää NSBM:n puolelle? Seisoisi vain suoraan aatteensa takansa, jos sellaista on, eikä kiertelisi ja kaartelisi niin kuin moni muu NS-syytöksiä osakseen saanut bändi. Moni näistä on jo nyt erinäisillä protestilistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tää NSBM:n puolelle? Seisoisi vain suoraan aatteensa takansa, jos sellaista on, eikä kiertelisi ja kaartelisi niin kuin moni muu NS-syytöksiä osakseen saanut bändi. Moni näistä on jo nyt erinäisillä protestilistoilla.
Ei ole NSBM:mää, Werwolf on aika monessa haastattelussa kiistänyt asian ja painottaa bändin ideologian olevan yksinomaan satanismi. Noita natsisyytöksiä saa niskaansa liiankin moni bändi joka Satanic Warmasteria selvemmin on ohan perrus bläkkispoppoo, Antifa-tyypit on itse melkoisia fasisteja (olen muuten itse enemmän vasemmalla kuin oikealla poliittisesti). Varisverkosto muuten painosti viime vuonna Turku Saatanalle-tapahtuman keikkapaikan perumaan parin bändin tulon koska toinen oli muka rasistinen haukkuessaan sanoituksissa kristinuskon Jumalan lisäksi myös Allahia, ja toisessa oli Kultainen aamunkoitto-puolueen jäsen jonka oma henkilökohtainen poliittinen näkemys ei liity bändiin mitenkään ja joka ei olisi ollut muutenkaan tulossa bändin mukana Suomeen koska ei kuulu livekokoonpanoon muualla kuin kotimaassaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät, olitko itse niitä kiusaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät, olitko itse niitä kiusaamassa?
Olin.
Paras suomalainen black metal-artisti