Minkä ikäisenä lopetit hupullisten takkien ostamisen?
Minä 24-vuotiaana. Oli se tuntunut lasten jutulta jo pari vuotta sitä ennen, mutta oli vaan vaikea päästää irti sisäisestä lapsestani ja ottaa viimeinen askel aikuisten maailmaan. Tuossa vaiheessa minulla oli jo ajokortti, töitä, puoliso ja lapsi.
Kommentit (41)
XD Minä olen halunnut monen vuoden ajan sellaista kylpytakkia, jossa on huppu ja eläimen korvat.
En koskaan. Työmatkoilla pitää olla hupullinen takki. Kuljen julkisella töihin.
47v.
57-v. ja haluan ehdottomasti talvi-ja sadetakkiin hupun, koska en missään nimessä halua käyttää mitään typeriä pipoja. Minulla on minkkiturkissakin huppu.
Ostan mieluummin hupullisen kuin huputtoman. Viileämmällä säällä huppu on kätevä, kun ei viitsi käyttää pipoa. Pysyy tukkakin kuivana jos sataa.
Ostin ensimmäisen hupullisen talvitakin 32 vuotiaana. Oli uskomattoman mukavaa tajuta, että kasvojen palelu johtui pelkästään tuulesta ja se loppui heti kun laittoi hupun päähän. Hupun sisällä kun ilma ei pääse pahemmin lliikkumaan. Aion käyttää hupullista talvitakkia koko loppuelämäni.
Takissa pitää aina olla huppu. Ikä 56. Kun en käytä hattua enkä pipoa koskaan hiihtolatua lukuun ottamatta. Mutta on iltapukutakkikin . Ilma huppua.
~~ 30-32v?? En enää muista, olen nyt 45. Ja siis oletan, että puhut huppareista, takeissahan on useinkin huppu, esim. talvi-. Syystakeissakin on. Mä myös käytän noitä, varsinkin talvitakissa. Ihana kun ei ole mistän kylmä ❤️
Edellisen kerran kun ostin talvitakin, tajusin jälkeenpäin, että siinä on vain yksi vika, siinä ei ole huppua. Nyt ostin uuden takin, ja siinä on huppu. Olen 42-vuotias.
Asumme suomessa, jossa sataa joka toinen päivä vettä, räntää, rakeita, tai kaikkia näitä saman päivän aikana. En lopeta hupullisten takkien ostoa koskaan. Tosin jos saavutan eläkeiän, niin voin ostaa varuiksi myös pari huputonta takkikin, koska silloin vietän talvet etelässä.
Olen 51 vuotias ja käytän enimmäkseen huppareita tai muita hupullisia takkeja.
Pitääkö se jossain iässä lopettaa meinaat?! Voevoe
Onko tällekin ikäraja? Ikää on 59, edelleen hupullinen takki näillä leveysasteilla on paras.
59+ ja hupputakki pitää olla sateella, tuulella, kylmällä, nuotiolla niin kesällä (itikat) kuin talvella...
olen 49-vuotias ja omistan monenlaisia takkeja mutta huputonta en. Jos asuisin jossain lämpimämmässä maassa niin voisin harkita huputtoman takin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
XD Minä olen halunnut monen vuoden ajan sellaista kylpytakkia, jossa on huppu ja eläimen korvat.
Minä olen koko talven etsinyt söpöä pipoa joka sopisi päähän. Kaikki on lastenkokoja. :(
En ikinä. Kesällä huppari, talvella hupullinen talvitakki. Olen 49v
Ai mä kun taas kuvittelin näyttäväni vanhalta mummolta kävellessäni toppatakissani.. hyvä ettei näin ole
Surullista että Ap ei edes ole provo
Hauska kysymys, en ollutkaan tullut asiaa ajatelleeksi. Piti oikein miettiä, ja luulen että viimeisin hupullinen vaatteeni on ostettu kun olin n. 16, nyt ikää 43. Ja olen siis mies.