Työtodistukseen voidaan kirjata: osallistunut LAITTOMAAN lakkoon
Mietipä nyt vielä kerta kannattaako ottaa työuran pilaamisen riskiä perjantaina.
Niin. Valinta on selvä.
Simo, Espoo
Kommentit (29)
helevettiiinytmylvimään! kirjoitti:
Itse meneen paikalle ihan agrena. Naama punaisena täynnä mylvintää. Keuhkon täydeltä tulen huutamaan kurkku suorana niin että räkä lentää. Seuraavana päivänä en kykene puhumaan kun on kurkku käheänä.
Olen ladannut ihan kamalia raivoagreja ja mylvintäenergiaa. Mylvin kuin sonni ja karjun aktiivimallin suohon.
Päivän päätteeksi sammun ja paskon housuihini. Teen kaikkeni!
Mylvitään, mylvitään.
Jumalauta että mylvitäänkin. Tulen mylvimään enemmän kuin koskaan. STANA!
RAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Perjantaina järjestetään poliittinen mielenilmaus eikä mitään lakkoa. Iltapaskalehdillä ei ole taas termit hallussa. Jokaisella meillä on lain mukaan oikeus ilmaista mielipiteensä ja nyt on siihen tilaisuus!
Työntekijä saa osallistua perjantain poliittiseen mielenilmaisuun, mutta työnantajalta ei ole palkanmaksuvelvollisuutta osallistumisajalta. Työnantaja ei saa tämän takia irtisanoa tai syrjiä työntekijää tai muutoin kohdella epäoikeudenmukaisesti.
PERJTAINA MYLVITÄÄN! kirjoitti:
helevettiiinytmylvimään! kirjoitti:
Itse meneen paikalle ihan agrena. Naama punaisena täynnä mylvintää. Keuhkon täydeltä tulen huutamaan kurkku suorana niin että räkä lentää. Seuraavana päivänä en kykene puhumaan kun on kurkku käheänä.
Olen ladannut ihan kamalia raivoagreja ja mylvintäenergiaa. Mylvin kuin sonni ja karjun aktiivimallin suohon.
Päivän päätteeksi sammun ja paskon housuihini. Teen kaikkeni!
Mylvitään, mylvitään.
Jumalauta että mylvitäänkin. Tulen mylvimään enemmän kuin koskaan. STANA!
RAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ite kamalis raivoissa otin keittiönpöydän ilmaan yksiössäni ja ravistelin sitä ilmanssa viisi minuuttia täydellä teholla hampaat irvessä. Jumalauta että kuvittelin siinä rivelyksiin herroja.
Ravistelin lasista pöytää ilmassa viiden minuutin ajan naama irvessä yltä päältä hiestä märkänä.
HELEPOTTI. KYL HELEPOTTI TÄTÄ RAIVOA. nyt on rauhalline olo ai että nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Sen sijaan se voi jättää palkan maksamatta perjantailta. Eikä ainakaan mun liitto sitä korvaa. Kannattaa pitää mielessä.
Tämä on totta. Ainakaan kunta-alalla ei makseta palkkaa, jos on lakossa perjantaina. Ammattiliitto maksaa lakkoavustukset liittoon kuuluville. Ja jos sattuu olemaan kunta-alan virassa niin voi tulla muitakin sanktioita, tietysti vain jos työnantaja niin haluaa.
Poliittinen lakko ei ole laiton. Toisena tuollainen kirjoitus on laiton.
Terv. Juristi, OTM
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen lakko ei ole laiton. Toisena tuollainen kirjoitus on laiton.
Terv. Juristi, OTM
Mukaan mielenilmaukseen mylvimään!
Näytetään herroille mistä kanat pissii!
Annetaan äänen kuulua kunnolla. Otan auton mukaan ja pyöräytetään se miesvoimilla ympäri. Kyllä oman auton saa kaataa vai mitä mieltä on juristi?
Simo, poliittinen lakko on suunnattu hallitusta vastaan, ei ole laiton todellakaan. Heikot tiedot sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Simo, poliittinen lakko on suunnattu hallitusta vastaan, ei ole laiton todellakaan. Heikot tiedot sinulla.
Täysin laiton. Kaikki jotka yrityksestäni osallistuvat siihen, saavat merkinnän työtodistukseen. Kaikki, jotka ovat perjantaina sairaaksi ilmoittautuneina ja ovat laittomassa mielenosoituksessa, saavat itse todentaa merkinnän työtodustuksessaan maanantaina. Meillä on myyriä paikalla perjantaina.
Simo, Espoo
Lakkopäivä ei myöskään kerrytä lomaoikeutta.