Pesettekö vartalon suihkussa sienellä vai käsin? Sienessä karkea vai sileä puoli?
Itse käytän aina sientä ja suihkusaippuaa ja karkeaa puolta.
Kommentit (13)
Äh. Eikö voi kertoa, onko se sieni normi-pakollinen, vai puhdistuuko jonkun iho hänen mielestään ilman, sitä tarkoitin. Tai onhan niitä kaikenlaisia kintaita yms...
ap
Vaihdellen. Mutta mulla on pesupallo eikä pesusientä.
https://www.couponingtobedebtfree.com/wp-content/uploads/2015/09/Bath-L…
Ajattelen pesusienen kuluttavan ihoa, ja ei ihoa tarvitse suihkussa muutenkaan paljoa hinkkailla. Kämmenien uurteet varmaan ihan riittävän tehokkaat puhdistamiseen? :)
Ilman sientä tai muutakaan. Saunassa käydessä kuorin ihon (ja siivoan saunan).
Karhealla puolella pesusienellä. Pelkällä kädellä jos pesee tuntuu ettei iho puhdistu.
Ihan käsin, inhoan niitä kaikenmaailman hiuksissa sieniä ja palloja. Miten likaisia oikein olette, jos kuuraatte itseänne jollakin sienellä? Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsin, inhoan niitä kaikenmaailman hiuksissa sieniä ja palloja. Miten likaisia oikein olette, jos kuuraatte itseänne jollakin sienellä? Yäk.
Minä käytän juuriharjaa.
Vähän riippuu. Varrellisella saunaharjalla. Jos on kovin likainen, niin teräsharja varmasti tehoaa.
Käsillä vaan, en omista sieniä tms.
Sitten jotain (mietoa) pesuainetta, jota yleensä vain likaisimpiin paikkoihin (kainalot, jalat, haarat muttei "sisälle" asti) ja vähintään kerran pesen kädet.
Vierailija kirjoitti:
Käsillä vaan, en omista sieniä tms.
Sitten jotain (mietoa) pesuainetta, jota yleensä vain likaisimpiin paikkoihin (kainalot, jalat, haarat muttei "sisälle" asti) ja vähintään kerran pesen kädet.
Sama, välillä kyllä kuivaharjaan ennen peseytymistä.
Juuriharja ja pata-pata. Hurjaa kyykkyvatkausta puoli tuntia ja johan kiiltää. Jokos ap:llä jöpöttää?
Kiitos tästä tiedosta.