Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on kissoille allerginen, onko allerginen myös esim. marsuille, kaneille jne??

Vierailija
16.04.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain. Henki ei kulkenut ja nenä ja silmät vuoti.

Eli ei kai sitä tiedä kuin kokeilemalla. En kyllä itse uskaltaisi ottaa riskiä, että joutuisin luopumaan siitä eläimestä.

Vierailija
2/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele hankkimaan eläimiä jos olet allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergian aiheuttajia, joten luultavasti oot niille. Koirissa voi olla jotain rotua, joita sietää paremmin.

Vierailija
4/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koirille ihan äärettömän alerginen,mut kissoille en ollenkaan.

Vierailija
5/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-allergiani on aika paha, mutta muista lemmikeistä en oikein tiedä. Paljonkohan ne allergiatestit maksaa yksityisen tekemänä?

T.Ap

Vierailija
6/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso tuleeko reaktiota kania hiplatessa.

Vierailija
7/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis olet jo kissoille pahasti allerginen.

Allergioiden ja astman kanssa ei ole leikkimistä.

Vierailija
8/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jokaista karvaelukkaa erikseen. Jos reagoi yhdelle, tulee jossain vaiheessa herkistymään myös muille karvaelukoille.

Vierailija
9/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanille ja lehmälle en ole allerginen. Kaikille muille karvaisille kyllä. Tai no ainakin kymmenkunta " yleisintä" eläintä testattiin ihotesteillä. Jos ottaisin esim kanin niin jonkun lekurin mielestä olisin vuoden päästä sillekkin allerginen. Kokeilemalla kai sen vain voi varmaksi sanoa.

Vierailija
10/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaneillakin on erilaisia hilseitä, mutta ainakin tämä kani sai aikaan kauhean kohtauksen.

Vierailija
11/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua viilata pilkkua vaan tuoda esiin sen tosiseikan, että eläinallergikko oirehtii karvoista riippumatta. Jos nyt vaikka joku pähkii vaikka akvaariokalan tai papukaijan ostoa, niin niistäkin voi eläinallerginen saada oireita.

Mutta sama sen väliä.

Vierailija
12/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonutkaan " karvoilla olevan sillälailla väliä" . Mutta jokainen joka vähänkään on allerginen tietää kyllä mitä tarkoitan!!!

Vierailija
13/13 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa kommentissa puhuttiin allergiasta karvaisia eläimiä kohtaan, ja koska kyseessä on erittäin yleinen harhaluulo, huomautin, että se ei ole se karva, joka aiheuttaa oireita. Miksi tuosta nyt pitää niin ottaa itseensä? Jos sinä et moista ole luullut, niin fine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi