Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en sitten saanut vammaistukea!

Vierailija
29.01.2018 |

Viikot ovat kuluneet ja ei oo tullu tilille mitään.
Uhrasin rahaa lääkärikäyntiin ja lausuntoon.
Tuntuu niin väärältä koska joku muu on saanut vaikka on monta kertaa hyväkuntoisempi kuin minä eli terveempi.
En jaksa enää.
Kustannuksiakin mulla on jotka liittyy terveyteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se varmasti kamalaa, kun sinua ei luokiteltukaan vammaiseksi.

Vierailija
2/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se varmasti kamalaa, kun sinua ei luokiteltukaan vammaiseksi.

Ja terveempi ihminen sitten on se vammainen.

Toimintakyky on täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestitkö Saulia?

Vierailija
4/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestitkö Saulia?

En.

Vierailija
5/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työttömäksi ja aktiivimalliin.

Vierailija
6/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku saa muutamalla klikkauksella ja ison summan.

Vierailija
7/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko eläkettä?

Vammaistuki ja eläkkeensaajan hoitotuki myönnetään nimittäin aivan eri perustein. Jos toiseen etuuteen kriteerit eivät täyty, voi täyttyä toisessa. Jos et ole eläkkeensaaja, sivua ei katsota riittäväksi toimintakyvyttömäksi.

Vierailija
8/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tukia ei helposti saa, mikä on hyvä. Jopa vammaiset pitäisi velvoittaa johonkin työhön tai opiskeluun, josta tietysti pitää saada korvaus. Moni itse jopa haluaa, mutta ei saa mahdollisuutta, sillä työn toteutus vaatii paljon esim. oman ohjaajan. Työ on paras tapa ehkäistä syrjäytymistä.

Vierailija
9/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kehitysvamma sulla taitaa olla.

Vierailija
10/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisten tukien saanti on tiukentunut viimevuosina hurjasti. Jo sitäkin ennen olivat tiukat, mutta nykyään tukia ei saa muutakuin täysin sänkyyn hoidettavat potilaat, jos nekään.

Itsekkin olen osin liikuntakyvytön ja psyykkisesti sairas. Mutta olen työtön aktiivimallin orja, koska kelan lääkäri totesi minut terveeksi, kiistäen lukuisat muut dokumentit työkyvyttömyydestä.

Tätä se nykyaikana on. Eläkkeitä ei myönnetä, kuntoutusta ei myönnetä, vammaistukea ei myönnetä. Olipa kuinka sairas tahansa, mutta jos itse voi täyttää kelan hakemuksen on kelan silmissä tarpeeksi terve töihin..joita ei ole.. eli yhtäkuin passivoitumaan kotiin, kun ei ole mahdollisuuksia sen enempää parantua kuin tehdä töitäkään..

Seuraavat kuisi vuotta todennäkösesti kurjistaa tilannetta entisestään..

Edellisen kuuden vuoden aikana on kiristyksiä tehty reilusti, ehdot on tosiaan nykyään aivan erit kuin ennen.

Aika lyhytnäköistä säästöä sinäänsä evätä sairailta kaikki, tulee tulevaisuudessa kalliiksi tämä meininki.

Vierailija
11/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin kehitysvamma sulla taitaa olla.

Ja sun päättelykyky on mitä tasoa?

Vierailija
12/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko eläkettä?

Vammaistuki ja eläkkeensaajan hoitotuki myönnetään nimittäin aivan eri perustein. Jos toiseen etuuteen kriteerit eivät täyty, voi täyttyä toisessa. Jos et ole eläkkeensaaja, sivua ei katsota riittäväksi toimintakyvyttömäksi.

En saa eläkettä.

Vierailija
13/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisten tukien saanti on tiukentunut viimevuosina hurjasti. Jo sitäkin ennen olivat tiukat, mutta nykyään tukia ei saa muutakuin täysin sänkyyn hoidettavat potilaat, jos nekään.

Itsekkin olen osin liikuntakyvytön ja psyykkisesti sairas. Mutta olen työtön aktiivimallin orja, koska kelan lääkäri totesi minut terveeksi, kiistäen lukuisat muut dokumentit työkyvyttömyydestä.

Tätä se nykyaikana on. Eläkkeitä ei myönnetä, kuntoutusta ei myönnetä, vammaistukea ei myönnetä. Olipa kuinka sairas tahansa, mutta jos itse voi täyttää kelan hakemuksen on kelan silmissä tarpeeksi terve töihin..joita ei ole.. eli yhtäkuin passivoitumaan kotiin, kun ei ole mahdollisuuksia sen enempää parantua kuin tehdä töitäkään..

Seuraavat kuisi vuotta todennäkösesti kurjistaa tilannetta entisestään..

Edellisen kuuden vuoden aikana on kiristyksiä tehty reilusti, ehdot on tosiaan nykyään aivan erit kuin ennen.

Aika lyhytnäköistä säästöä sinäänsä evätä sairailta kaikki, tulee tulevaisuudessa kalliiksi tämä meininki.

Kyllä niitä voi saada vaikka ei ole sänkyyn sidottu.

Vierailija
14/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestitkö Saulia?

Terveemmät äänesti.

Vierailija
15/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestitkö Saulia?

Terveemmät äänesti.

Ja Sauliko tässä nyt on pääosassa?

Vierailija
16/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei myönnä taviksille mitään, jää enemmän jaettavaa ahneille johtajille, sekä m a m u i l l e.

Vierailija
17/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei myönnä taviksille mitään, jää enemmän jaettavaa ahneille johtajille, sekä m a m u i l l e.

Näinhän se on.

Vierailija
18/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lääkäri oli tehnyt virheen kirjoittaessaan yhden asian oman mielensä mukaan eikä sen mukaan mitä kerroin.

Vierailija
19/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis saanut Kelalta kielteisen päätöksen? Siitähän sen vasta tietää eikä siitä, onko tullut tilille rahaa.

Vierailija
20/26 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis saanut Kelalta kielteisen päätöksen? Siitähän sen vasta tietää eikä siitä, onko tullut tilille rahaa.

Olen mutta se raha ois tullu jos ois ollu myönteinen päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi