Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-15 kiloa kevyemmäksi kesään 2018 mennessä

Vierailija
29.01.2018 |

Liity mukaan! Itsellä tavoitteena vähintään 10 kg pois juhannukseen mennessä. Lähtöpaino 71 kg (isoimmillani kuin koskaan), pituus 168 cm. Keinoina ainakin ruokailu- ja nukkumisrytmin säännöllisyys, suklaansyönnin vähentäminen, säännölliset salikäynnit, kävelylenkit takaisin mukaan, vesijuoksu & uinti takaisin mukaan, ensikuukausina lievä miinustaminen päivitt. kcal-määrässä. Ja nimimerkkini olisi mandi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tavotteena pudottaa painoa. 2,5vk päästä meidän perhe kasvaa viimeistään ja tavotteena olis kyllä päästä mammakiloista mahdollisimman nopeesti eroon. Okei saan n.4kg etumatkan jo pelkällä lapsella mutta noita kiloja pääs kertymään hurjat 17..

Hyi että, löllö pois.

Vierailija
2/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikuisiällä pitkään hoikka, jotain 53-60 kg. Nyt viime vuosina on vaan tupannut tuo 70 kiloa kolkuttamaan.

- mandi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistun. Aloitan huomenna. 170 cm ja 76 kg. Oon tyytyväinen, kun paino n. 63 - 64 kg. - Minna

Vierailija
4/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla aiotte päästä tavoitteeseen?

Vierailija
5/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattinen ruokavalio, siiderin yms. alkon tissuttelun lopettaminen ja roskaruoan jättäminen väliin. - Minna

Vierailija
6/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilihydraattinen ruokavalio, siiderin yms. alkon tissuttelun lopettaminen ja roskaruoan jättäminen väliin. - Minna

Mitä aiot syödä?

Vierailija
7/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kiitos, mutta tarvitsisin konkreettisia neuvoja mitä muuttaa ruokailussa.

Alkoholin olen jo jättänyt pois. Karkin voin myös jättää, mutta ei siitä lähde montaa kiloa, hyvä jos yhtään. Leipää en mielellään jättäisi pois, ruisleipä on suurin intohimoni, ja olen jo vuosia pitänyt sen syönnin kurissa. Ateriarytmini on justiinsa se mitä suositellaan, syön joka aamu kaurapuuroa, raejuustoa ja hedelmän. Lounaaksi syön joka päivä lämpimän lounaan runsailla kasvislisäkkeillä, illalla kotona vielä joku kevyt lämmin ateria ja taas paljon vihanneksia ja hedelmiä, niitä menee helposti kilo päivässä.

Harrastan juoksua, hiihtoa ja joogaa. Viimeiset viisi vuotta olen juossut yhden maratonin ja pari puolimaratonia per vuosi. Tämä edellyttää säännöllistä lenkkeilyä, ei se muuten onnistu.

BMI on 25. Haluaisin että se olisi 21-22.

Ongelmani on liian suuret annoskoot. Kun ikää on 50v. ja ruokatavat kuin kaksikymppisellä, ylimääräistä on päässyt kertymään. Mutta on e-r-i-t-t-ä-i-n vaikea syödä "vähemmän".

Olisin valmis johonkin radikaaliinkin muutokseen, pysyvään, mutta en keksi mikä se olisi. Ideoita?

Vierailija
8/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kasviksia, kalaa, lihaa... Pasta ja pottu sekä valkoiset vehnät ja sokeri saa jäädä. Mä kyllä varmaan jo hoikistun, kun jätän siiderit juomatta... Minna

Vierailija
9/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syödä suht tavallista ruokaa. Kasviksia ja juureksia kuitenkin enemmän mukaan kuin viime aikoina. Annoskoot jonkin verran pienemmäksi. Ehkä otan esim. rahkaa ja raejuustoa taas enemmän käyttöön kuin viime vuosina. Suklaata vaikka vain 1-2 kertaa viikossa. -mandi

Vierailija
10/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm ja painan 47 kg. Haluan ainakin seitsemän kiloa pois mieluiten huhtikuuhun mennessä.

Vierailija
12/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään kiitos, mutta tarvitsisin konkreettisia neuvoja mitä muuttaa ruokailussa.

Alkoholin olen jo jättänyt pois. Karkin voin myös jättää, mutta ei siitä lähde montaa kiloa, hyvä jos yhtään. Leipää en mielellään jättäisi pois, ruisleipä on suurin intohimoni, ja olen jo vuosia pitänyt sen syönnin kurissa. Ateriarytmini on justiinsa se mitä suositellaan, syön joka aamu kaurapuuroa, raejuustoa ja hedelmän. Lounaaksi syön joka päivä lämpimän lounaan runsailla kasvislisäkkeillä, illalla kotona vielä joku kevyt lämmin ateria ja taas paljon vihanneksia ja hedelmiä, niitä menee helposti kilo päivässä.

Harrastan juoksua, hiihtoa ja joogaa. Viimeiset viisi vuotta olen juossut yhden maratonin ja pari puolimaratonia per vuosi. Tämä edellyttää säännöllistä lenkkeilyä, ei se muuten onnistu.

Ongelmani on liian suuret annoskoot. Kun ikää on 50v. ja ruokatavat kuin kaksikymppisellä, ylimääräistä on päässyt kertymään. Mutta on e-r-i-t-t-ä-i-n vaikea syödä "vähemmän".

Olisin valmis johonkin radikaaliinkin muutokseen, pysyvään, mutta en keksi mikä se olisi. Ideoita?

Ekana ehdottaisin sulle, että miettisit onko se ns. suositusruoka se oikea.

Vierailija
13/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kiloklubi.fi ruokapäiväkirjaa. Liikunta on valitettavasti sairauden takia vähäistä. Päiväkirjan ja kuntosalitreenin avulla pudotin 15 kg joitakin vuosia sitten ja ne pysyivätkin pitkään poissa.

Vierailija
14/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tavoite täällä, lähtötilanne 180/83 ja haluisin päästä sinne 70 kiloon. Viimesen kahen vuoden aikana +15 kg... Kauheeta.

Vierailija
15/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vähentää hedelmiä, niistä saa huomaamatta paljon energiaa kun sisältävät paljon sokeria. Yksi hedelmä päivässä riittää.

Vierailija
16/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 cm, 67 kg, tavoite 58-15359 kg, mikä oli vielä pari vuotta sitten. Karkit, jäätelö ja cokis vähemmälle. Arkisin unta enemmän. Aamiainen takaisin, ollut muka kiireen vuoksi pois pitkään. Liikuntaa enemmän. Nimim. Aino

Vierailija
17/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon pudotus ja rasvan poltto ovat sitten eri asioita.

Vierailija
18/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167 cm, 67 kg, tavoite 58-15359 kg, mikä oli vielä pari vuotta sitten. Karkit, jäätelö ja cokis vähemmälle. Arkisin unta enemmän. Aamiainen takaisin, ollut muka kiireen vuoksi pois pitkään. Liikuntaa enemmän. Nimim. Aino

Tavoite siis 58-59 kg.

Aino

Vierailija
19/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-10 kg yrittäisin pois. Nyt 69 kg ja pituus 169 cm. Ei oo viimeisen vuoden aikana ollut jaksamista ja itsekuria painonpudotukseen ja kiinteytymiseen. Työstressiä paljon, vaikka pidänkin työstäni. Kun katselen kuvia itsestäni, niin ottaa päähän, pitkälle aikuisikään olin hoikka. Henriikka

Vierailija
20/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ocean kirjoitti:

Olen 158 cm ja painan 47 kg. Haluan ainakin seitsemän kiloa pois mieluiten huhtikuuhun mennessä.

Trololloo! Nuo lukemat on muuten ne, mitä minä olin ylä-asteella..nyt ikää 32v ja kiloja tullut 34 lisää, eli painoa on nyt 81kg. 57kg olisi minulle ihanne, silloin on sopivasti kaikkea ja moottoripyöräkamppeet mahtuu taas päälle.

Haluaisin päästä edes tuohon 64kg lukemaan kesään mennessä..univaje ja sen lieveilmiöt ovat minun sudenkuoppani. Olen käyttänyt Sulamon kalorilaskuria, mutta siihenkin välillä motivaatio hukassa..nyt tuli viikon tauko kuukauden käytön jälkeen ja kyllä ärsyttää, kun annoin periksi. Olen joskus amis aikoina pudottanut 15kg puolessa vuodessa tuon laskurin ja lenkkeilyn avulla. Kävin 3x viikossa kävelemässä sellaisen 8km lenkin.

Huh huh..on meillä urakka edessä😉

Aion käyttää samoja keinoja kuin edellisessä pudotuksessa..Laskea kalorit Sulamon avulla, juoda litran vettä ruokajuomien lisäksi, syödä jogurttia ja leseitä joka aamu, kuivattuja hedelmiä karkkien sijaan ja puuroa kerran päivässä. Lisäksi käydä 2x viikossa kävelemässä 4.5km lenkin yksin ja kolmannen kerran rattaita työntelemällä. Minä olen Kotori.