Mitä mieltä olet ponnarimiehistä?
Hyvä vai huono?
Lisääkö ponnari houkuttelevuutta vai vähentää sitä?
Kommentit (48)
Mulla on yksi 3-vuotias ponnarimies täällä kotona.
No jos on vielä semmonen naisellinen bottom-femboi-sissy tyttömäisellä äänellä, niin mikäs sen kiihottavampaa.
M30
99%:ssa tapauksia se on turn-off. Antaa kuvan että on takapajulasta.
Olen kateellinen. Mä kun kaljuunnun. Jos hiukset yhtäkkiä rupeaisi kasvamaan kuin ennen, kasvattaisin pitkän tukan. Lääkkeitä en halua käyttää kun niillä on sivuvaikutuksia, jotka on pahempia kuin kaljuuntuminen.
M30
Pitkä tukka on aivan ehdoton miehellä, että sytyttäis mut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Mä kun kaljuunnun. Jos hiukset yhtäkkiä rupeaisi kasvamaan kuin ennen, kasvattaisin pitkän tukan. Lääkkeitä en halua käyttää kun niillä on sivuvaikutuksia, jotka on pahempia kuin kaljuuntuminen.
M30
Olen eri kuin kolmonen samasta iästä ja sukupuolesta huolimatta, mutta joo, samaa mieltä. Myönnän asian.
Tykkään jos ei ole ihan liuruletti. Oikeastaan tykkään vain miehistä joilla on ponnari. Tai ehkä lopulta vaan siitä ponnarista enkä edes siitä miehestä.
Ponnarimies on tosi arkinen, tuler mieleen joku leikkipuiston sivarisetä. Nutturamies on uusi ponnarimies.
Pitkä paksu tukka on ihana. Ponnari ei. Onneksi omani pitää auki. Pituuskin lienee suhteellista? Sellainen Kurt Cobain on aivan mahdottoman pro.
Vierailija kirjoitti:
Ponnarimies on tosi arkinen, tuler mieleen joku leikkipuiston sivarisetä. Nutturamies on uusi ponnarimies.
Nuttura on turn off
Nuttura + parta on turn off x 2
(tykkään ponnareista).
https://assets.mr-fresh.com.au/images/MrFresh/chrishemsworthmrfresh.jpg
Naisella kuin naisella täytyy olla päässä vikaa, jos ei tuohon syty.
Vierailija kirjoitti:
https://assets.mr-fresh.com.au/images/MrFresh/chrishemsworthmrfresh.jpg
Naisella kuin naisella täytyy olla päässä vikaa, jos ei tuohon syty.
No Hemsworth onkin ihan oma lukunsa...
Tykkään, mutta ei pelkkä ponnari miehestä kiinnostavaa tee.
No just sitä yhtä ja samaa mieltä, mitä on oltu jo kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Verisuonten määrä ja paksuus kyrvässäkös?
Voisitteko kertoa: jos miehellä on pitkät hiukset, niin miten hänen tulee niitä pitää?
Vapaina? Ponnari? Nuttura? Jotain muuta?
Onko sillä väliä? Siis onko ponnarimies pahempi kuin pitkätukka jolla hiukset vapaina? Vai päinvastoin? Vai öö?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi 3-vuotias ponnarimies täällä kotona.
Mulla on 27-vuotias ponnarimies tuolla kaukana, pian jo kahden isä! Pitänyt ponnaria koko aikuisikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisuonten määrä ja paksuus kyrvässäkös?
Joo, se juuri.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kertoa: jos miehellä on pitkät hiukset, niin miten hänen tulee niitä pitää?
Vapaina? Ponnari? Nuttura? Jotain muuta?
Onko sillä väliä? Siis onko ponnarimies pahempi kuin pitkätukka jolla hiukset vapaina? Vai päinvastoin? Vai öö?
Kai niitä nyt voi pitää ihan niin kuin itsestä tuntuu. En minä ainakaan haluaisi miestä joka on niin vässykkä, että ei itse pysty edes hiuksistaan päättämään.
Se on turn-off, pitkät hiukset miehellä. Yöks.