Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luullaanko nuoremmaksi?

Vierailija
29.01.2018 |

Onko täällä muita, joita luullaan huomattavasti ( yli 10) nuoremmaksi? Onko teillä ollut siitä haittaa esim. työelämässä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on luultu. Ikää nyt 35v.

Laidasta lukien uusien kesäläisten tullessa kesätöihin tulee puhe siitä, mitä kukakin tekee ja kauan on talossa töissä ollut. Missä on ollut töissä ennen ja onko lapsia.

Minulla on nyt siis työkokemusta 10v - korkeakoulusta valmistumisesta reilu 12v, kaksi vuotta mennyt välillä hyllyllä pois työelämästä kun on lapsia kaksi. Vanhempi lapsi täyttää 8v ja miehen kanssa oltu yhdessä 15v Tätä moni on sitten joka kesäläinen miettinyt ja päässään summannut. Eivät saa millään kaikkea tätä täsmäämään, kun luulevat että minulla ikää reippaasti alle 30v. Yleensä sanovat, että luulivat minua vain vähän heitä vanhemmaksi (he yleensä 22-24v).

Kasvot on ns. pehmeäpiirteiset babyfacet. Kolmen kympin jälkeen pyöreys suli pois mutta ei haittaa, kun ei ollut lähtötilanne kuivakka/kapea. Pitkä olen ja kroppa on kahden lapsen jälkeen paremmassa tikissä kuin 15-vuotta sitten. Silloin ruoka- ja liikuntatottumukset oli erit kuin nyt. Ryppyjä ei ole ja iho voi hyvin.

Haittaa tästä on ollut työelämässä siinä mielessä, että asiantuntija tehtävässä on tullut tilanteita, kun pätevyyttäni on kyseenalaistettu joko asiakkaiden tai vanhempien työtovereiden toimesta.

Kuulostaa tutulta! Huvittaa uusien tuttavuuksien kanssa keskustella esimerkiksi juuri lapsista ja työurasta, kun eivät uskalla kysyä ikää, vaikka eivät mitenkään saa kuviota täsmäämään mielessään. Tilanne ei haittaisi muuten, mutta on todella ärsyttävää tuo pätevyyden ja osaamisen kyseenalaistaminen!

Vierailija
22/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 25 wee pimu oli eritäin kiinnostunu musta kun luuli paljon nuoremmaks oon jo 36 kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Luullaan usein yläasteikäiseksi. Moni asiakas on työpaikallani kysynyt, että olenko täällä tet-harjoittelussa tai mitä olen tykännyt olla tetissä? On myös kysytty, että miksi haluaisin tulla isona? Onko tää ammatti sellainen, mitä haluaisin tehdä isona? 

Ei se nyt oikeastaan haittaa ja nykyajan yläasteelaiset näyttävät usein vanhemmalta kuin minä.

T.24v, vakkarityöntekijä. 

YläastEElainen :DDD Kerrotko millä logiikalla astelainen muuttuu asteeeeelaiseksi?? Nykyäänhän "PITÄISI" sanoa yläkoulu ja alakoulu, mutta ihan turhaa paskaa kun kouluasteista on kuitenkin kyse.

Nöyrät anteeksipyynnöt kirjoitusvirheestä. Ehkä virhe johtui siitä, että "yläasteella" taivutuksessa on kaksi e:tä, niin siitä sitten vahingossa muodostui sana yläasteelainen.  Ei se minusta nyt niin hauska juttu ollut ":DDD"

Vierailija
24/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan. Baarissa se tarkoittaa, että vain alle 30-vuotiaat tulevat juttusille tai irstaat vanhat setämiehet.

Nainen 43v.

Haukotus.

Vierailija
25/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIlen tultiin kysymään papereita, kun pistin muutaman kolikon ruokakaupan hedelmäpeliin.

Vierailija
26/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Joo. Kun tapasin nykyisen avomieheni, hän luuli mua maksimissaan 30-vuotiaaksi. Minä puolestani ajattelin, että hän on ehkä 27-28 -vuotias ja ajattelin, että vähän on turhan nuori minulle, mutta menköön. 

Muutamien pitkien treffien jälkeen tuli ikäasia puheeksi, ja selvisi, että me ollaan 20 ja 42 :D No, ei ole haitannut toistaiseksi, vaikka alussa ehkä olikin pieni alkujärkytys :D 

Hah niin varmaan. Ja mammat uskoo.

Vierailija
27/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 vuotias ja minua on luultu 3-kymppiseksi ja jopa 58 vuotiaaksi...

M 43

Vierailija
28/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun bussissa usein perustelemaan miksi haluan aikuistenlipun vaikka kuski kuinka tyrkyttää lastenlippua 😂

Vierailija
29/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kun tapasin nykyisen avomieheni, hän luuli mua maksimissaan 30-vuotiaaksi. Minä puolestani ajattelin, että hän on ehkä 27-28 -vuotias ja ajattelin, että vähän on turhan nuori minulle, mutta menköön. 

Muutamien pitkien treffien jälkeen tuli ikäasia puheeksi, ja selvisi, että me ollaan 20 ja 42 :D No, ei ole haitannut toistaiseksi, vaikka alussa ehkä olikin pieni alkujärkytys :D 

No ainakin Ikis uskoo omiin taruihinsa.

Vierailija
30/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22 ja mua luullaan ulkonäön perusteella välillä n. 14-vuotiaaks kakaraks. Pituutta semmoset 160 cm. Ette siis oo ainoita.

Vierailija
31/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen, kun nyt kohta 40-vuotiaana ei enää tarvitse joka kerta näyttää henkkareita kun käy ostamassa pullon viiniä.

Vierailija
32/33 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikeasti näytä päivääkään ikäistäsi nuoremmalta. Kaikki kuvittelevat itsensä nuoremman näköisiksi. Sitten kuullaan tarkoituksella väärin, ei osata lukea veetuiluja tai täällä liioitellaan saamiaan kehuja. Kai se on itsesuojeluvaistoa.

Ai että kaupan kassalla kysytään paperit ihan v*ttuillakseen ja töissä luullaan tet-harjoittelijaksi ihan vain v*ittuillakseen?

Vierailija
33/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei uskoisi. Mä olen kantasuomalainen mutta mies ei, eli toisen ikää oli siinäkin mielessä vaikeampaa arvioida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän