luullaanko nuoremmaksi?
Onko täällä muita, joita luullaan huomattavasti ( yli 10) nuoremmaksi? Onko teillä ollut siitä haittaa esim. työelämässä?
Kommentit (33)
Yksi 25 wee pimu oli eritäin kiinnostunu musta kun luuli paljon nuoremmaks oon jo 36 kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1849 kirjoitti:
Luullaan usein yläasteikäiseksi. Moni asiakas on työpaikallani kysynyt, että olenko täällä tet-harjoittelussa tai mitä olen tykännyt olla tetissä? On myös kysytty, että miksi haluaisin tulla isona? Onko tää ammatti sellainen, mitä haluaisin tehdä isona?
Ei se nyt oikeastaan haittaa ja nykyajan yläasteelaiset näyttävät usein vanhemmalta kuin minä.
T.24v, vakkarityöntekijä.
YläastEElainen :DDD Kerrotko millä logiikalla astelainen muuttuu asteeeeelaiseksi?? Nykyäänhän "PITÄISI" sanoa yläkoulu ja alakoulu, mutta ihan turhaa paskaa kun kouluasteista on kuitenkin kyse.
Nöyrät anteeksipyynnöt kirjoitusvirheestä. Ehkä virhe johtui siitä, että "yläasteella" taivutuksessa on kaksi e:tä, niin siitä sitten vahingossa muodostui sana yläasteelainen. Ei se minusta nyt niin hauska juttu ollut ":DDD"
Vierailija kirjoitti:
Luullaan. Baarissa se tarkoittaa, että vain alle 30-vuotiaat tulevat juttusille tai irstaat vanhat setämiehet.
Nainen 43v.
Haukotus.
EIlen tultiin kysymään papereita, kun pistin muutaman kolikon ruokakaupan hedelmäpeliin.
age is just a number kirjoitti:
Joo. Kun tapasin nykyisen avomieheni, hän luuli mua maksimissaan 30-vuotiaaksi. Minä puolestani ajattelin, että hän on ehkä 27-28 -vuotias ja ajattelin, että vähän on turhan nuori minulle, mutta menköön.
Muutamien pitkien treffien jälkeen tuli ikäasia puheeksi, ja selvisi, että me ollaan 20 ja 42 :D No, ei ole haitannut toistaiseksi, vaikka alussa ehkä olikin pieni alkujärkytys :D
Hah niin varmaan. Ja mammat uskoo.
Olen 43 vuotias ja minua on luultu 3-kymppiseksi ja jopa 58 vuotiaaksi...
M 43
Joudun bussissa usein perustelemaan miksi haluan aikuistenlipun vaikka kuski kuinka tyrkyttää lastenlippua 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kun tapasin nykyisen avomieheni, hän luuli mua maksimissaan 30-vuotiaaksi. Minä puolestani ajattelin, että hän on ehkä 27-28 -vuotias ja ajattelin, että vähän on turhan nuori minulle, mutta menköön.
Muutamien pitkien treffien jälkeen tuli ikäasia puheeksi, ja selvisi, että me ollaan 20 ja 42 :D No, ei ole haitannut toistaiseksi, vaikka alussa ehkä olikin pieni alkujärkytys :D
No ainakin Ikis uskoo omiin taruihinsa.
Oon 22 ja mua luullaan ulkonäön perusteella välillä n. 14-vuotiaaks kakaraks. Pituutta semmoset 160 cm. Ette siis oo ainoita.
Mä olen tyytyväinen, kun nyt kohta 40-vuotiaana ei enää tarvitse joka kerta näyttää henkkareita kun käy ostamassa pullon viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Et oikeasti näytä päivääkään ikäistäsi nuoremmalta. Kaikki kuvittelevat itsensä nuoremman näköisiksi. Sitten kuullaan tarkoituksella väärin, ei osata lukea veetuiluja tai täällä liioitellaan saamiaan kehuja. Kai se on itsesuojeluvaistoa.
Ai että kaupan kassalla kysytään paperit ihan v*ttuillakseen ja töissä luullaan tet-harjoittelijaksi ihan vain v*ittuillakseen?
Vierailija kirjoitti:
No miksei uskoisi. Mä olen kantasuomalainen mutta mies ei, eli toisen ikää oli siinäkin mielessä vaikeampaa arvioida.
Kuulostaa tutulta! Huvittaa uusien tuttavuuksien kanssa keskustella esimerkiksi juuri lapsista ja työurasta, kun eivät uskalla kysyä ikää, vaikka eivät mitenkään saa kuviota täsmäämään mielessään. Tilanne ei haittaisi muuten, mutta on todella ärsyttävää tuo pätevyyden ja osaamisen kyseenalaistaminen!