Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivaako kuivausrumpu oikeasti kuivaksi?

Vierailija
29.01.2018 |

Silleen, että vaatteet voi suoraan viikata vaatekaappiin? Yhdeltä tutulta olen kuullut että jättäisi hieman kosteaksi. Viisihenkinen perhe ja olen miettinyt ostoa. Mutta eipä viitsi satsata rahaa turhaan, jos vaatteita pitää vielä kuivattaa kuivausrummun jälkeenkin.. kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissa koneissa taitaa kaikissa olla mahdollisuus säätää pyykin kuivuusastetta. Itse kuivaan kaiken muun kaappikuivaksi (= hitusen kosteahko, helppo viikata, vaatteet eivät ole rypyssä) paitsi lakanat silityskuivaksi, jolloin ne voi vähän kosteana vetää ja laittaa loppukuivumaan narulle, jossa kuivuvat kaappikuntoon tosi nopeasti.

Itse tykkään rummusta juuri siksi että ei tarvi ripustella märkää pyykkiä, jää yksi turha työvaihe pois.

Vierailija
22/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pesen pyykkiä. 1h pesuohjelma ja 1h kuivurissa (kaappikuiva plus) ja viikaan suoraan kaappiin. Kuivurissa olisi vielä extra kuiva-ohjelma mutta sitä en käytä koskaan.

Pyykki on pölytöntä ja pehmeää. Pyykkikorit on aina tyhjät kun likapyykki on kahdessa tunnissa koneesta kaapissa asti.

Meillä oli tosiaan ennen paljon pölyisempää kun ei ollut kuivuria. Ja ihana kun ei ole enää sitä pyykinkuivaustelinettä rumentamassa kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen jälkeen toinen kone mitä en luovuta enää pois meiltä.

Ei varmasti oltais enää edes hengissä ilman tuota konetta.

Koiria/kissoja taloudessa eli pölyn ja karvasn olisi tukehduttu ilman kuivuria.

Ja vaatteet tuntuu hyvälle eikä tarvita turhaan huuhteluainetta jäämään ihoa vasten

Vierailija
24/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuivaa. Kunhan valitsee oikean kuivuusasteen. 8v vanha aeg käytössä.

Vierailija
25/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä jättää nihkeäksi, olenkin tätä miettinyt. Nostan kasana tasolle ja viikkaan siiä myöhemmin kaappiin niin on ok.

Meillä on sama tyyli. Kuivauksen jälkeen nostetaan tasolle, tai jätetään rumpuun luukku auki ja siitä ne sitten vähän myöhemmin viikataan kaappiin.

Miinuksena se, että khh on aina sekaisin 😐

(Varsinkin Kun ei se kasa sitten yhteen koneelliseen meillä jää.. 😉)

Meillä on ulosvedettävä taso pesukoneen ja kuivausrummun välissä. Jotta saa uudet pyykit rumpuun, pitää taso tyhjentää. Näin ei pääse puhtaat pyykit kasaantumaan.

Vierailija
26/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo rumat pyykkitelineet on myös yksi syy miksi haluaisin sen rummun! Oon niin kyllästynyt kun aina on pyykit kuivumassa jossain päin huushollia..

Ap

Vierailija
27/27 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi