Olen auttanut ystävän kolmessa edellisessä muutossa, nyt kun tarvitsin itse apua, hän oli "kipeä" oli ollut baarissa
Eikä näyttänyt kauhean kipeältä kuulemma. Kuulin yhteiseltä ystävältä kun harmittelin että se *Jonna onkin mennyt sairastumaan oikein kunnolla. Ystävä ihmetteli ja san kuulla että he olivat muuttopäivänä koko iltapäivän ja illan olleet baarissa eikä *Jonna näyttänyt mistään kohtaa kipeältä.
Reilukerhosta päivää vaan...
Kommentit (25)
6 OK. Älä ota asiaa esiin. Seuraavan kerran kun hän pyytää apua, lupaudu ihan vilpittömästi esimerkiksi viemään lentokentälle. Kun hän soittaa ja ihmettelee saapumatta jäämistäsi, sanot vain menneesi baariin.
Ei kannata laskea muiden varaan. Oma moka. Itse en luota ihmisiin ollenkaan. Ihmisten todellinen luonne on kyllä tullut selväksi.
Minulle kävi lähes samoin. On huonoja kokemuksia muuttoapuna olemisesta, mutta en kehdannut kieltäytyäkään kun kaveri pyysi. No enpä tiennyt että olin ainoa muuttoapu ja jouduin kantamaan suurimman osan tavaroista.
Palkaksi en saanut edes vesilasillista mutta kaveri lupasi moneen kertaan olla ehdottomasti apuna muutossani joka olisi muutaman viikon päästä. Onneksi en uskaltanut luottaa tuohon lupaukseen, kaveri oli krapulassa ja muutin sitten ihan ilman apua.
Enää en auta ketään muutossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä näyttänyt kauhean kipeältä kuulemma. Kuulin yhteiseltä ystävältä kun harmittelin että se *Jonna onkin mennyt sairastumaan oikein kunnolla. Ystävä ihmetteli ja san kuulla että he olivat muuttopäivänä koko iltapäivän ja illan olleet baarissa eikä *Jonna näyttänyt mistään kohtaa kipeältä.
Reilukerhosta päivää vaan...
Lopetat kaverisi jeesaamisen ja kerrot ihan suoraan miksi. Yksinkertaista ja kätevää
Uskoisinpa, että olet "kipeänä", tai kiireinen kun tämä ihana ystäväsi ehdottelee yhteisiä tekemisiä. Kyllä varmaan tyhmempikin jossain kohtaa tajuaa.