Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin hukassa tuon pojan kanssa...

Vierailija
29.01.2018 |

Me ollaan kyllä saatu keskusteluapua ja käydään "terapiassa", mutta tuo, että hän hajottaa tahallaan kalliita tavaroita, niin multa meinaa lähtee järki päästä.

Siinä meni sitten parinsadan euron arvoinen puhelin, mitä en edes minä ollut ostanut hänelle.
Mun isäni osti pojalleni puhelimen, ja vaikka olin sanonut, ettei ostaisi kallista, niin mun isä kun on niin antelias ja hyväsydäminen mies...niin noh, kestihän tuo jopa muutamia kuukausia...

Pojalle oon tehny jo aiemmin selväks ettå tuon puhelimen jos tahallaan hajottaa, niin uutta ei tule. Ja nyt kun hän sen seinään paiskas kiukuspäissään, niin uutta ei tilalle tule. Ei vaikka tiedän että häntäkin harmittaa nyt ihan vietävästi, kun oikeasti tajus, että siinä meni, hänen ainoa "ilonaiheensa"..

Mutta loppuupahan pelaaminen, jos tästä jotain positiivista pitää etsiä, mutta ensin mä olin raivoissani janyt vaan surettaa ja säälittää tuo poika, kun meni tekemään ison virheen.

Omalle isälle en edes kehtaa sanoa mitä kävi puhelimelle...

Mutta mä oon niin hukassa, mitä ihmettä mä teen ton lapsen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ja hae vaan kaikki avut mitä saat!

Meillä vähän tollasta, joskin tosi paljon helpompaa, ja silti meinaa mennä totaalisesti hermo tuohon lapseen ja elämään sen kanssa, vaikka rakas onkin.

Vierailija
22/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tukkaan kiinni ja sano "pyöri"! Velttoa touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mulla on samanikäinen poika, jolla on sensorisen integraation ongelmia ja sitä kautta tulee paljon aggressiivisuutta. Tavaroita ei onneksi niinkään hajota mutta pikkuveljelle raivostuu herkästi ja on vaikea hahmottaa omia voimiaan siinä. Aika paljon saa tehdä äitinä töitä että jaksaa joka päivä. Välillä on sitten kaikki hyvin ja mitä kultaisin poika siellä alla on, ajattelevainen ja fiksu. Itsekin tietää miten on mennyt mönkään ja moittii sitten itseään.

En osaa muuta sanoa kuin että kuulostaa siltä että teet hyvät työtä ja pikkuhiljaa se kantaa hedelmää, kun ikää tulee lapselle lisää!

Vierailija
24/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luojan kiitos kävin abortissa kun selvisi että sieltä tulisi poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä