Jaksaako Niinistö kuusi vuotta?
Niinistö alkanut aina vaan enemmän takeltelemaan sanoissaan, lasittunut katse, ajatus lyö tyhjää tuon tuosta. Ei hyvältä näytä.
Kommentit (29)
No hei haloo, siistiä sisähommaa. Miks ei jaksais ei seittemänkymppinen nyt niin vanha ole.
Kohtahan tuolla juoksentelee 65 vuotiaita palomiehiäkin ja se sentään on ymmärtääkseni rankahkoa hommaa.
On myös aika monia hoitsuja jotka viellä seittemänkymppisenä tekee vuoroja ja se nyt taatusti on rankempaa kuin joku toimistotyö.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaislehdistössä jo sanottiinkin Niinistöä uudeksi Kekkoseksi.
Oikeastaan toivon että Niinitö ei jaksa kauden loppuun ja presidenttiehdokkaille määrätään yläikäraja. Onhan se nyt naurettavaa pelleilyä että nytkin ehdolla oli kolme niin vanhaa papparaista että eivät kelpaisi enää edes palkkatyöhön, koska ovat jo ohittaneet eläköitysmisiän.
Vierailija kirjoitti:
Silmät ovat nykyisin aina vetiset. Mistä johtuu?
Tullut herkemmäksi. Itku ei ollut kaukana illalla kun herkistyi ja liikuttui.
Salella on ilmeisesti hyvä näkö lukulaseja tarvii vaan. Kuin Mauno Koivistolla sama tyyli et lasit nenällä sitten kun niitä tarvii.
Olen varma että Sale on tehnyt perusteellisen pohdinnan ja lääkärintarkastuksen ennen kuin lähti tavoitteleen jatkojautta. Tietysti yhdessä Jennin kanssa sillä ilman vaimon tukea ei olisi lähtenyt.
Jos olisi sellaisia sairauksia mitä mm Paavolla on ei täyspäinen lähde tavoittelemaan kuuden vuoden pestiä. Saulilla ei ole ainakaan nykyään. Kukaan ei tiedä mitä voi tulla, ei nuoremmatkaan. Olen nähnyt ja kokenut monenlaista kohtaloa sh.ammattilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Paree jaksaa! Muuten meillä homo haavisto pressana. Yök.
Jos Niinistö potkaisee tyhjää, niin Pölvästi Sipilä hoitaa peressan hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salella on ilmeisesti hyvä näkö lukulaseja tarvii vaan. Kuin Mauno Koivistolla sama tyyli et lasit nenällä sitten kun niitä tarvii.Olen varma että Sale on tehnyt perusteellisen pohdinnan ja lääkärintarkastuksen ennen kuin lähti tavoitteleen jatkojautta. Tietysti yhdessä Jennin kanssa sillä ilman vaimon tukea ei olisi lähtenyt.
Jos olisi sellaisia sairauksia mitä mm Paavolla on ei täyspäinen lähde tavoittelemaan kuuden vuoden pestiä. Saulilla ei ole ainakaan nykyään. Kukaan ei tiedä mitä voi tulla, ei nuoremmatkaan. Olen nähnyt ja kokenut monenlaista kohtaloa sh.ammattilaisena.
Voi lässytilääälää. Kärpäsenäkö olit katossa kuuntelemassa kun noin tarkasti tiedät vai ihan mutunako keksit?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salella on ilmeisesti hyvä näkö lukulaseja tarvii vaan. Kuin Mauno Koivistolla sama tyyli et lasit nenällä sitten kun niitä tarvii.Olen varma että Sale on tehnyt perusteellisen pohdinnan ja lääkärintarkastuksen ennen kuin lähti tavoitteleen jatkojautta. Tietysti yhdessä Jennin kanssa sillä ilman vaimon tukea ei olisi lähtenyt.
Voi lässytilääälää. Kärpäsenäkö olit katossa kuuntelemassa kun noin tarkasti tiedät vai ihan mutunako keksit?!
Miksi keksinyt? Sale on itse kertonut että hänellä on vaimon tuki.
Julkisuudessa ollut tieto et terveystarkastus on tehty eikä ole sairauksia on myös itse todennut.
Kaikkihan näillä palstoilla on pelkkää "mutua"😊
Fyysisesti ei ehkä maailman raskain työ, mutta henkisesti vaativaa ja välillä tulee varmasti kausia jolloin joutuu valvomaan pitkiäkin aikoja. +24h ilman unta kotimaan asioiden takia saattaa tulla vaikka juuri ennen tärkeää kotimaan vierailu. Kyllä tuon näki, että Niinistö oli ehdokkaista vähiten skarpein.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti ei ehkä maailman raskain työ, mutta henkisesti vaativaa ja välillä tulee varmasti kausia jolloin joutuu valvomaan pitkiäkin aikoja. +24h ilman unta kotimaan asioiden takia saattaa tulla vaikka juuri ennen tärkeää kotimaan vierailu. Kyllä tuon näki, että Niinistö oli ehdokkaista vähiten skarpein.
Kummaa? Mitä olen kuullut lopussa oli kaikki jo väsähteitä ehkä Lauraa lukuunottamatta.
Mutta huonokuntoisin oli ja on edelleen Paavo Väyrynen. Se näkyi niin selvästi. Eikä sitä edes ihmetellä ja saattoi vaikuttaa vaalitulokseensa.
Vieläkö polttaa ketjussa?
Pakko sanoa ettei hän kyllä kovin innoissaan tuntunut olevan voitostaan. Ja vielä noilla prosenteilla.