Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastajatteren hankkiminen

Vierailija
28.01.2018 |

Olen ukkomies, mutta harkinnut rakastajatteren tai parin hankkimista. Mitä kannattaisi ottaa huomioon ja onko nuorempi parempi vai ihan yh / milf osastolla pysyä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
2/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä väärä foorumi, mutta vinkkejä:

- naiset ovat huonoitsetuntoisia ja tekevät mitäcvaan huomion eteen

- nuoret ovat naiiveja, vanhemmista valitse "hölmö"

- kerro että kotona menee huonosti, eukko valittaa, jne. mitä parempi stoori, niin sitä parempi hoito :)

- nauti !

t.toinen ukkomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos s-elämä  on kotona pitkittynyttä tai jos väli on epäsäännöllistä ja vieläpä hampaat irvessä tehtävää toimintaa suosittelen extraajan hankkimista helpottamaan henkilöä joka voi keskittyä täyillä hellan ja jääkaapin välissä oleviin päivttäisiin rutiineihin

Vierailija
4/7 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona kaikki hyvin, mutta vaihtelu vaan virkistää. Olen itse jo 60 paikkeilla, mutta rakastaja alle 30. Molemmat oikein tyytyväisiä. Suosittelen.

Vierailija
5/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä väärä foorumi, mutta vinkkejä:

- naiset ovat huonoitsetuntoisia ja tekevät mitäcvaan huomion eteen

- nuoret ovat naiiveja, vanhemmista valitse "hölmö"

- kerro että kotona menee huonosti, eukko valittaa, jne. mitä parempi stoori, niin sitä parempi hoito :)

- nauti !

t.toinen ukkomies

Juu ja kehu sitä naista niin paljon ku vaan kehtaat ja vertaile omaan akkaan ja kerro miten valtavan parempi se toinen on. Siitä ne tykkää.

Juuri eronneet on hyviä ja huonolla itsetunnolla varustetut myös.

Minä pyöritän rakastajattaria vain seksin laadun takia koska oma eukko on sitä laatua joka antaa mutta vaan makaa selällään silmät kiinni, nieli viimeksi 10 vuotta sitten ja kakkosta ei edes suostu antamaan

Vierailija
6/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas paljastan ukkomiehiä netissä vaimoilleen. Ai että sitä iloa kun jää kiinni. En paljasta keinoja miten saan tiedot. Nytkin yksi ukko itkee kun vaimo tyhjensi tilin ja muu omaisuus menee puoliksi. Saa taas tehdä töitä ennen kuin hankkii omaisuutta uudelleen. Lapsiaan näkee 1-2 kertaa vuodessa. Vaimot kiittää.

Vierailija
7/7 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas paljastan ukkomiehiä netissä vaimoilleen. Ai että sitä iloa kun jää kiinni. En paljasta keinoja miten saan tiedot. Nytkin yksi ukko itkee kun vaimo tyhjensi tilin ja muu omaisuus menee puoliksi. Saa taas tehdä töitä ennen kuin hankkii omaisuutta uudelleen. Lapsiaan näkee 1-2 kertaa vuodessa. Vaimot kiittää.

Mitä pahaa ne on sulle tehneet? Anna ihmisten olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi