Pitäisikö olla huolissaan kun löysin ulosteen eteisen nurkasta.
Yön aikana ilmestynyt, minä olen yksin kotona. Ei mitään käsitystä mitä on tapahtunut.
Olen viime aikoina usein herännyt yöllä siihen etten ole ihan orientoitunut aikaan ja paikkaan. En välttämättä edes tajua kuka olen.
Mua pelottaa, isäni suvussa paljon Alzheimeria.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Mua vähän naurattaa ajatus, että Ap selittää löytäneensä kakan lattialta. On lääkärit tosin varmaan oudompiakin juttuja kuullut.
En ehkä pystyisi kertomaan asiaa lääkärille vakavalla naamalla.
"Olen ehkä käynyt sontimassa yöllä eteisen nurkkaan, pitäisköhän mun päätäni vähän tutkia"
ap
Joo, en määkään pystyis. Anteeks, mutta mä nauran täällä vatsa kippuralla.
Miten erottaa koiran jätöksen ihmisen ulosteesta?
Joku, jolla on vessapassi. Niillä pääsee kuulemma ihmisten vessoihin. Tämä ei ehtinyt eteistä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee avainkysymys: Keillä henkilöillä on hallussaan teidän avain? Joku niin tuttu, ettei koira reagoi?
Anoppi tai miniä ollut varmasti asialla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira paskoo paljon kiinteämpiä kikkareita kuin minä. Ja luulisin että myös haisee erilaiselta. Tätä tuotosta en tosin kauhean tarkasti tutkinut. Oli sen verran hämmentävä tilanne.
ap.
Paska ei ole tullut eteiseen postiluukusta koska luukkua ei ole, sitä ei myöskään ole kukaan muu voinut tuoda siihen. Kyllä sen täytyy mun jäljiltäni olla.
Kova humalatila varmaan vois selittää jutun mutta en ole ollut humalassa vuosiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hajusta, väristä ja kasan koosta.
Älä ole huolissasi Se naapurin kissa vain käynyt yöllä luonasi pikaisella paskalla
Josb siellä nurkassa oli pelkkä jaska ilman paperia ja petivaatteet siistit, tekoon syyllinen on koirasi :-
Vierailija kirjoitti:
Wc paperi.
Oletko ihan varma ettei ole koiran? Joskus pieneltäkin koiralta saattaa tulla yllättävän iso läjä.
Anteeksi, naurahdin kun kuvittelin sinut lääkärille kertomassa nurkkakakkatarinaa :''D
Kun aamulla heräsit, oliko perseesi paskanen? Entäs mites alushousut? Ellei se ollut maailman kiinteitä kakkaa, luulisi että siitä jotain tahroja olisi jäänyt, edes pieni epäpuhtauden tuntu anuksessa. Aika mielenkiintosta jos olet kuitenkin nurkkaan paskomisen jälkeen käynyt vessassa puhdistamassa itsesi.
Oliko sun ovi yöllä lukossa? Naapurit löysi kodistaan vieraan miehen nukkumassa ja paskat eteisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Mua vähän naurattaa ajatus, että Ap selittää löytäneensä kakan lattialta. On lääkärit tosin varmaan oudompiakin juttuja kuullut.
"Olen ehkä käynyt sontimassa yöllä eteisen nurkkaan, pitäisköhän mun päätäni vähän tutkia"
ap
Kumpaakohan päätä se lääkäri tutkis ensin? Mä kuolen kohta nauruun:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naurattaa jo itseänikin. Ainakin sekoon iloisena =)
ap
Kyllähän tuo jollekin unihäiriölle kuulostaa. Mars lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Joo, ei tätä elämää liian vakavasti saa ottaa. Kunnon naurut on aina hyvästä:) Minkä rotunen koira teillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Joo, ei tätä elämää liian vakavasti saa ottaa. Kunnon naurut on aina hyvästä:) Minkä rotunen koira teillä on?
Karkeakarvainen cornershitteri.
Nyt tulee avainkysymys: Keillä henkilöillä on hallussaan teidän avain? Joku niin tuttu, ettei koira reagoi?