Monta runebergintorttua olet jo syönyt?
Kommentit (54)
4, valmiina ostettuja. Lidlin tortut ovat olleet suosikkeja jo muutaman vuoden. Aion syödä vielä ainakin toiset neljä ennen varsinaista juhlapäivää.
Kuivia ja pahoja. En tule syömään yhtään kappaletta.
2olen syönyt, lidlistä siis. Toinen oli kuivahko ja rapisi aika paljon. Toinen taas oli todella kostea ja suussasulava. Samasta paketista siis olivat
Vierailija kirjoitti:
Neljä ja pari vielä uppoo. Testailen eri leipomoiden valmistamia & on tosiaan mun lempiherkku!
No voisit sen verran vaivautua, että kertoisit arviot!
Muutamia kymmeniä, ehkä satakunta. Näin kuusikymppisenä ei enää viitsi montaa vuodessa.
Niin siis yhtään en ole vielä syönyt, mutta lähempänä R:n päivää syön muutaman äidin tekemän. :)
Luulen, että kahdeksan, ja luulen myös, että nyt riittää. Pääsin tavoitteeseeni eli sain selville, mikä torttu on paras. Se, jonka uskoinkin olevan viime vuoden perusteella, eli Lidl. Harmi, että testaillessa kyllästyi. Jos olisi suoraan syönyt pelkkiä Lidleitä, olisi tyytyväisempi.
Kymmenen, neljä kaupasta ostettua ja kuusi itsetehtyä. Ajattelin vielä ensi viikolla leipasta toiset kuusi.
Olen päättänyt yhdistää makeisklassikon ja leivonnaisklassikon parhaat puolet. Uuden tuotteen nimi on neekerintorttu.
Runebergin tortut nautitaan kahvilassa ei kotona
Liian kalliilla myyvät, en osta. Nelihenkiselle perheelle pitäis ostaa kaksi pakettia, joten kauppaan jäävät.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt yhdistää makeisklassikon ja leivonnaisklassikon parhaat puolet. Uuden tuotteen nimi on neekerintorttu.
Kuulostaa niin pahalta, että tohon en koskisi pitkällä tikullakaan!
En yhtään enkä syö. Yhdessä tortussa on kaloreita yhtä paljon kuin pullollisessa viiniä. Mieluummin otan sen vinkun viikonloppuna.
Aika monta, tänäänkin jo neljä... Huomenna alkaa dieetti.
Neljä kaupasta ostettua, eli kaksi kaksoispakkausta. Ne olivat joitain pienempiä leipomoita, en viitsi nimeltä mainita, kun en ole varma. En ollut ihan tyytyväinen. Pitää vielä ostaa Fazerin, jospa ne maistuisivat siltä kuin pitää. Runebergintortuista saa ehkä parhaita, kun tekee itse. Jotkut leipomot kostuttavat liikaa rommilla/punssilla. Laskiaispullat sen sijaan ovat yleensä parhaat leipomoiden valmistamina.
Oululaisen Antellin leipomon ovat parhaita, ja olen kokeillut kaikkia, mitä Oulusta saa.
En yhtään. Kovasti harkitsin kaupassa, mutta vaihtoehtoja on liikaa. Tiedän vaan sen, etten halua niitä halppiksia missä on appelsiininkuoren paloja, mutta sen lisäksi oli kaikenmaailman arrakit ja rommit ja luoja ties mitä päätettävänä. Onko se aina ollut noin vaikeeta 😯
Yliarvostetuin leivos mitä tiedän! Toistasataa vuotta vanha leivos ei maistu tänä päivänä.