Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta runebergintorttua olet jo syönyt?

Vierailija
28.01.2018 |

Teetkö itse vai ostatko valmiita?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt. Ajattelin kyllä että pitäis vegaaniversiota koittaa itse tehdä :)

Vierailija
2/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, siis ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kpl, en tee itse, ostan valmiina.

Vierailija
4/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt yhden valmiina ostetun. Ainekset on ostettu, teen itse kunhan ehdin.

Vierailija
5/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ruuneperkin torttuja, en syö.

Vierailija
6/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, enkä tule syömään. Jokin niiden koostumuksessa on epämiellyttävää.

Vierailija
7/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Prisman ja Lidlin. Prisman voitti tälläkertaa... Lidlin Deluxe oli liian kuiva. Muistin että se oli parempaa.

Vierailija
8/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Maksavat liikaa ja yhdessäkin kaupassa oli viideltä eri valmistajalta myynnissä, mistä minä tiedän mikä niistä on paras ja sopivan kostea!? Tehty ruunarien ostokin helvetin vaikeaksi, perkele!

Vierailija
9/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Maksavat liikaa ja yhdessäkin kaupassa oli viideltä eri valmistajalta myynnissä, mistä minä tiedän mikä niistä on paras ja sopivan kostea!? Tehty ruunarien ostokin helvetin vaikeaksi, perkele!

Lidlin on paras. Muista kaupoista ei kannata ostaa lainkaan. Lidlin on paras ja kaiken lisäksi halvin. Kun on sitä maistanut, ei palaa muihin koskaan.

Vierailija
10/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en minkään hurrien torttuihin koske. Sitäpaitsi eikös se ollut porvoolainenkin vielä koko ukko.

Vierailija
11/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kerholaisena en voi syödä alkoholiin leivottuja tuotteita - eli siis puhdas nolla, jonka olen puhaltanut jo yli 5 000 päivää!!

Vierailija
12/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pettynyt Fazeriin, kuivia, vaaleita ja helposti hajoavia olivat.

Vierailija
13/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään omatekoisista siksi, että yksittäinen torttu ei ole liian iso. Musta ne kaupan tortut on aika isoja.

Vierailija
14/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen syönyt

Vierailija
15/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin on paras. Muista kaupoista ei kannata ostaa lainkaan. Lidlin on paras ja kaiken lisäksi halvin. Kun on sitä maistanut, ei palaa muihin koskaan.

Sorry, Rostenin versio   on parempi kuin Lidlin. Elosen versio vielä maistamatta, voi olla että vie voiton.

Vierailija
16/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AA-kerholaisena en voi syödä alkoholiin leivottuja tuotteita - eli siis puhdas nolla, jonka olen puhaltanut jo yli 5 000 päivää!!

Runebergintorttuja ei leivota alkoholiin, ainakaan yleisempien reseptien mukaan. Jotkut tortut kostutetaan punssilla, mutta kaupassa myytävistä tortuista vähemmistössä taitaa olla punssia.

Vierailija
17/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ja pari vielä uppoo. Testailen eri leipomoiden valmistamia & on tosiaan mun lempiherkku!

Vierailija
18/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti vielä yhtään. Pitääkin ensi viikolla ostaa, nam!

Vierailija
19/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En muista, mikä torttu oli paras. Sen pitää olla kunnolla kostea ja oikein ihanan mausteinen. SIsältäkin sellainen tummahko se taikina. Vadelmahillo kirpsakka, ei liian imelän makea. Vitsi kun ei yhtään muista, kenellä oli täydellinen. En haluaisi pettyä, kun ei niitä montaa viitsi ostaa. :(

Vierailija
20/54 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut Laitilan (todella huono), Salosen (järkyttävä), Fazerin (huono), Rostenin (välttävä) sekä Lidlin (täydellinen) tortut. En tee itse. Mitään muuta ei kannata ostaa kuin Lidlin. Söin sellaisen viimeksi juuri äsken.