Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako herkkäsilmäisen ja atopiasta kärsivän ottaa ripsipidennykset? Haluaisin sellaiset arkea helpottamaan mutta epäilyttää

Vierailija
28.01.2018 |

Tykkään tosi paljon ripsarista mutta haluan, että se näyttää hyvältä ja ripset erotellulta, joten sen huolellinen laittaminen vie aikaa, rasittavasta poispesusta puhumattakaan. Niinpä laitan silmämeikkiä aniharvoin ja aina kun laitan, habitus piristyy tosi paljon. Olen jo pitkään miettinyt hyvin luonnollisten (ei pitkiä ja paksuja piirroshahmoripsiä) ripsipidennyksiä. Minulla on kuitenkin aika herkät silmät ja atooppinen ihottuma kasvoissa. Kannattaako suosiolla unohtaa koko homma vai onko joku herkkis onnistunut elämään ripsipidennyksien kanssa? Olisi ihanaa piristää ilmettä ja helpottaa arkea. Kuinka usein niitä pitäisi huoltaa? Olen kuullut, että moni saa allergisia reaktioita ja ihottumaa sekä kaveri kertoi olleensa aina huollon jälkeen pari päivää nuhainen. Kuulostaa aika pahalta. Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jestas sentään ota sellaisia. Unohda koko juttu. Miten atoopikko voi edes ajatella ripsenpidennyksiä? Ei pidä olla tyhmä. Ripsenpidennykset tekevät sitä paitsi ihmisestä tyhmän näköisen. Siis sen näköisen, että hän on tyhmä. Ripsenpidennykset ovat wt.

Vierailija
2/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pikaliimaa simmuun käytännössä. Sain äskettäin eeg-piuhojen liimasta punaisia, kutiavia paukamia, vaikka olivat vain pari päivää iholla, ja joo, olen allerginen ihminen, ripsienpidennyksiä en edes koettaisi. Teet tietysti, kuten itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei sulle varmaan sovi valitettavasti. Se liima on tosi tosi tykyä tavaraa.

Vierailija
4/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TErveysviranomaiset ovat varoittaneet, että ripispidennyksien limasta ei ole olemasssa pitkän aikavälin tutkimuksia. Ovat myös varoitelleet, että moni on saanut niistä eritääin hankalan allergisen reaktion.

EN siis suosittele minäkään.

Vierailija
5/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ei kai mua turhaan ole epäilyttänyt näin monta vuotta kun asiaa olen aika ajoin pohtinut. Oon vaan helppoudesta kade niille, joilla on aidosti hyvännäköiset ripset eikä tartte aamuisin käyttää aikaa meikkaukseen. Inhoan niitä mustia ja paksuja tekoripsinauhojen näköisiä pidennyksiä kyllä. No, kuoppaan tämän haaveen ja keskityn laittamaan sitä ripsaria kun jaksan.

Vierailija
6/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse atooppinen ja ripsenpidennykset oli pari vuotta sitten useamman kuukauden. En suosittele. Juu, ei helpottanut arkea, ihottuma paheni kovasti. Koko ajan sai olla varomassa ripsiä ja lopulta kun ne poistatin, ei ollut omia ripsiä enää ollenkaan. Pidä vaan ne omat ripset ja ole tyytyväinen.

Mulla tämän casen jälkeen omat ripset kasvoi takaisin ihan hyvin, muutamaa epämuodostumaa lukuunottamatta (jotka vituttaa).

Vierailija
7/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kumpaakaan, mutta sain liimasta pahan reaktion. En suosittele. Ei ne edes näytä hyviltä.

Vierailija
8/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin tuolla joku aiemmin sanoi: minulle tulee ripsipidennyksistä jotenkin dille kuva niiden kantajasta. Vähän kuin överimeikatustakin. Nätti meikki toimii ilman ripsariakin arkena. Terveysriskit vielä päälle niin en suosittele.

Vierailija
9/9 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Sensain 38 ripsiväriä, lähtee pelkällä lämpimällä vedellä pesemällä pois.Itse olen käyttänyt sitä vuosikausia ja saan kyllä sillä max viidessä minuutissa meikattua kauniit ripset.Eikä ärsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä