Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vaihtoi puhelimen ja on nyt ihan hermoraunio kun ei toimi kuten vanha toimi

Vierailija
28.01.2018 |

Olen koittanut selittää, että kestää hetken tottua uuteen, mutta ei halua hyväksyä mitään muutoksia vanhaan verrattuna. Hermostuu saman tien kun yrittää vaikka soittaa puhelimella. Onko tällainen nykyään yleistä vai onko kaverini vain jotenkin hermoheikko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi niitä puhelimia pitää päntiönään vaihtaa? Mulla on käytössä 10 vuotta vanha nokia kapula ja hyvin sillä soittaa ja laittaa tekstiviestit. Siinä on jopa kamera. Mitä olen nähnyt kavereilla niin näiden ns. älypuhelimien kestävyys on luokattoman huonoa.

Vierailija
2/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi niitä puhelimia pitää päntiönään vaihtaa? Mulla on käytössä 10 vuotta vanha nokia kapula ja hyvin sillä soittaa ja laittaa tekstiviestit. Siinä on jopa kamera. Mitä olen nähnyt kavereilla niin näiden ns. älypuhelimien kestävyys on luokattoman huonoa.

Joskus sekin kapulasi hajoaa ja sitten joudut jääränä tuskailemaan, kun ei saa enää samanlaista. Oma ns. älypuhelimeni on vuosimallia 2013 enkä näe että olisi mihinkään lähiaikoina hajoamassa, siihen voi jopa akunkin vielä vaihtaa. Porukalla nyt on vaan tapana kännissä nakkoa niitä mihinsattuu niin että on näytöt halki yms. mutta se toki pitää paikkansa, että uudet puhelimet on integroituine akkuineen suunniteltu hajoamaan 2-3 vuodessa kun akku hyytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko hän on nyt harjoitellut? Mä olen jotenkin kärsimätön ja epävarma itsestäni tällaisissa teknisissä jutuissa, että hermoilen ja kiukuttelen kuin pikkulapsi muutaman tunnin, kunnes muistan olevani aikuinen akka ja päätän alkaa käyttäytymään sen mukaisesti. 😂😂 Kyllä se siitä sitten helpottuu ja huomaan ettei tää niin mahdottoman vaikeaa olekaan, kun vaan saan ylikuumentuneet aivoni viilennettyä. Mieheni ja ystäväni osaavat jo suhtautua ihailtavan kärsivällisesti ja sopivasti huumorilla tällaisiin kohtauksiin. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi