Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patologinen valehtelija kumppanina – kokemuksia?

Vierailija
28.01.2018 |

Olen juuri päättänyt suhteen miehen kanssa, joka paljastui patologiseksi valehtelijaksi – vähintäänkin. En tiedä onko hän sellainen, joka itsekin uskoo juttuihinsa, vai tietääkö vedättävänsä. Joka tapauksessa haluaisin kertoa oman tarinani varoitukseksi muille sekä mahdollisesti saadakseni kuulla muiden kokemuksia vastaavanlaisista henkilöistä.

Ensinnäkin koen jostain syystä tärkeäksi mainita, että olen kolmekymppinen, korkeasti koulutettu, työelämässä menestynyt, fiksu ja hyvän itsetunnon omaava, viehättävä ja sosiaalinen, laajan perhe- ja ystäväpiirin omaava nainen. En siis koe olevani ”helppo uhri” tämänkaltaisille ihmisille. Olen myös aina ollut hieman varautunut ja kyyninen miesten suhteen, ja lipevät pelimiehet eivät ole koskaan päässeet ihoni alle. Miksi sitten nyt kävi toisin?

Tapasin tämän päälle kolmekymppisen miehen Tinderissä. Hänen viestiensä kieli oli vähän liian suureellista ja maalailevaa makuuni, mutta hän oli mielestäni todella hyvännäköinen ja edellinen kumppanini oli ollut todella passiivinen ja minimalistinen tunteidennäyttäjä, joten vaihtelu kai virkisti. Mies oli alussa näennäisen rehellinen: kertoi jo ennen tapaamistamme vaikeasta lapsuudestaan (häntä oli seksuaalisesti hyväksikäytetty lähes kymmenen vuoden ajan), josta oli sitten luonnollisesti seurannut mielenterveysongelmia ja sitä kautta koulujen keskenjääminen, luottotietojen menettäminen, pikkurikoksia jne. Kertoi myös, että hyväksikäytön vuoksi hänen on vaikea muistaa tarkalleen elämänsä tapahtumia ja niiden ajankohtia – kuinka sopivaa, tajusin myöhemmin. Hän oli siis tavatessamme kouluttamaton, asunnoton, luottotiedoton jne. Kaiken sen vastakohta, mitä mieheltäni halusin, mutta säälin häntä.

Hän kertoili alussa mitä ihmeellisimpiä tarinoita elämästään. Hän oli mm. 18-vuotiaana myynyt seksiä kavereidensa äideille, hän oli asunut kadulla vuoden, hänet oli yrittänyt tappaa tyttöystävän ex, sekä häntä oli puukottanut/yrittänyt puukottaa kaksi edellistä tyttöystävää. Hän ei ollut tehnyt näistä rikosilmoitusta, joten todistusaineistoa ei ole. Hänen toinen vaimonsa (josta puhui minulle vain entisenä naisystävänään, totuus selvisi myöhemmin) oli alkoholisti, joka petti ja hakkasi häntä harva se päivä, mutta hän pysyi tämän rinnalla urhoollisesti vuosikausia vain auttaakseen hänet irti alkoholista ja kiinni uuteen elämään. Tässä vain murto-osa hänen elämästään. Kun en rauhallista ja turvallista elämää yli kaiken arvostavana ja draamaa välttelevänä henkilönä vaikuttunutkaan hänen tarinoistaan, vaan kauhistuin, että millaista draamaa hän elämääni toisi, hän sanoi kaiken tämän olevan kaukana takana ja JUURI SIKSI hän arvostaa yli kaiken sitä tasaista ja rauhallista elämää, mitä minä elän ja haluan elää.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös usein pyysi minua lähettämään kuvan itsestäni juuri sillä hetkellä, tai ääniviestin, koska ”ikävöi minua niin kovasti”. Suuttui, kun kysyin, että epäileekö hän minun olevan jossakin muualla kuin missä sanon olevani, vai mistä on kyse. Välillä sitten lähetin hänelle kuvan tai ääniviestin, mutta useimmiten sivuutin pyynnön. Minua ei kontrolloida.

Miksi sitten olin tämän ihmisen kanssa?

Hän on äärimmäisen hurmaava, hauska ja älykäs. Meillä on aivan maagista yhdessä: saatoimme viettää päiväkausia yhdessä tarvitsematta mitään muita virikkeitä kuin toisemme, keskustellen, nauraen ja seksiä harrastaen. Hän palvoo maata jalkojeni alla. Jo parin viikon tuntemisen jälkeen hän sanoi rakastavansa minua, sanoi minun olevan TÄYDELLINEN kaikin puolin ja sanoi tietävänsä, että me olemme loppuelämämme yhdessä. Että niin vain kuuluu olla, hän tuntee sen joka solullaan ja hän on jo pienestä asti, raiskauksienkin keskellä tuntenut minut, ja minun lopulta tulevan hänen elämäänsä. Hän ei ole koskaan aiemmin rakastanut ketään muuta (muuten vain on mm. kaksi ex-vaimoa). Tottakai normaalisti kuittaisin tuon kaiken täytenä paskapuheena. Minä EN ole täydellinen, kukaan ei voi rakastaa saati tuntea toista tarpeeksi tietääkseen mistään mitään vain pari viikkoa tunnettuaan, tai jos tunteekin rakastavansa, niin miten pysyvää tämä tunne on, kun takana on jo kaksi muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen solmittua, kariutunutta avioliittoa. MUTTA. Hän selitti kaiken taustallaan. Että hänen tunne-elämänsä on erilainen, kun häntä on raiskailtu kymmenen vuotta. Hän on joutunut tutustumaan itseensä ja ihmisiin ja ihmisyyteen vaikeimman kautta ja hän vain TIETÄÄ nyt asioita. Entä ne kaksi ex-vaimoa? No, toisen kanssa piti mennä naimisiin, kun tuli raskaaksi, ja toisen kanssa piti mennä naimisiin, että saisi hänet ja hänen perheensä ulkomailta Suomeen, koska hän hyvänä ihmisenä halusi pelastaa tämän perheen ja päätti toimia epäitsekkäästi itsensä ja tarpeensa ja omat halunsa unohtaen. Mitään tunteita ei koskaan ketään kohtaan ole ollut, minua vain! Sanoin hänelle, etten ymmärrä, miksi minulle pitää sepittää jotain tuollaista. Tottakai aikuisella miehellä on ollut aiempia suhteita ja rakkauksia, niin minullakin. Miksi kertoa avoimesti prostituutiostaan, asunnottomuudestaan, luottotiedottomuudestaan ym., ja kiistää kaikki normaaliin elämään kuuluvat asiat? En ymmärrä.

Vierailija
2/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, valheiden vyyhti alkoi selvitä, kun löysin hänet eräältä keskustelupalstalta. Hän kirjoitti sinne anonyymina, mutta täysin tunnistettavissa olevana kaikille, jotka hänen elämästään yhtään mitään tiesivät. Ensimmäisen asia, minkä sieltä luin, oli kun hän KERSKAILI tekemillään rikoksilla, mm. sillä, että hän on julkaissut netissä seksivideon, jossa hän esiintyy ex-tyttöystävänsä (joka on vieläpä muslimi, joten tyttö olisi voitu tappaa) kanssa. Tyttö haastoi hänet oikeuteen ja mies joutui maksamaan hänelle 10 000 euron vahingonkorvaukset (niitä siis makselee yhä, eikä mitään vanhoja vuokrarästejä, kuten minulle väitti). Hän myös kirjoitti todella halventavasti tästä tytöstä, vaikka minulle kertoi paljastuttuaan ollessaan videon julkaistessaan mieleltään pahasti sekaisin ja katuvansa tekoaan syvästi nyt. Tämän siis tunnusti, koska tapauksen tiedot on kenen tahansa haettavissa käräjäoikeudesta. Miehen jätettyäni hainkin hänen tietonsa, ja sieltä paljastui mm. hänen pahoinpidelleen OMAN 5-KUISEN LAPSENSA aikanaan. Tästäkin hän oli minulle oman versionsa aikanaan kertonut, miten vahingossa blaablaablaa ja hän kertoi saaneensa tuomion vain vammantuottamuksesta. Tältä palstalta löytyi myös aivan järjettömät kerskailut hänen naisjutuistaan. Minulle oli kertonut olevansa äärimmäisen tarkka seksin suhteen, ja ettei edes ollut vuosiin halunnut ketään ennen kuin kohtasi minut – tietenkin. Aivan tarpeeton valhe tämäkin, miksi aikuisella sinkkumiehellä ei olisi saanut olla suhteita ja haluja?? Palstalla hän myös kirjoitti aiemmista avio- ja avovaimoistaan AIVAN SAMOIN SANOIN kuin hän oli minusta puhunut – miten he ovat täydellisiä jumalattaria ja miten he ovat valloittaneet hänen joka solunsa ja hän heti vain TIESI että tässä on ihminen loppuelämäksi jne. jne. Miten hän reagoi tähän, kun kerroin löytäneeni hänet? Hän sanoi kirjoittavansa kirjaa ja harjoittelevansa kirjoittamista netissä. Hän sanoi kaiken olevan vain tarinaa. Minä olen tyhmä ja huonoitsetuntoinen, kun en NÄE, miten erityinen ja ihmeellinen todella olen. Se, että hän oli aiemmista kumppaneistaan kirjoittanut samaa, johtui vain siitä, kun hän oli KUVITELLUT miltä todellinen rakkaus tuntuisi. Ja minun kanssani hän viimein TODELLA tunsi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hetken ihmeteltyäni jätin hänet. Kouluttamaton, asunnoton, luottotiedoton rikollinen, jonka ”rakkaus” ei selkeästikään ole pysyvää laatua – ei kiitos. Hän vonkasi ja vonkasi perääni – niin kuin oli toiminut aiempienkin eksiensä kanssa, vakuutti suhteemme ihmeellisyyttä ja vannoi, että hänen elämänsä on nykyään yksinomaan tavallista ja rauhallista. En kuulemma koskaan löytäisi ketään, joka palvoo minua niin kuin hän. Hän sanoi odottavansa minua ikuisesti todistaakseen rakkautensa – löytyi seuraavana päivänä Tinderistä. Blokkasin hänet kaikilla mahdollisilla kanavilla ja menin itsekin Tinderiin. Pian sain kivan matchin. Hän kirjoitti oudolla tavalla tutusti ja kyseli paljon edellisestä eksästäni, miksi erosimme, olenko yli hänestä ja olenko valmis tapaamaan miehiä yms. Kerroin pintapuolisesti tästä edellisestä eksästäni, mutta esim. rikoksia en eritellyt, sillä ex oli sanonut sen olevan yksityiselämää loukkaavaa tiedon levittämistä (mitä se ei ole ja olen aivan vapaa puhumaan asiasta, myöhemmin selvitin). Kerroin myös matchilleni olevani yli eksästäni sillä hänen kanssaan olisi mahdotonta valehtelun ja muiden ongelmien takia elää, ja että olen valmis treffeille, kun oikea ihminen sattuu kohdalle. Yhtäkkiä hän kirjoittikin työkaverinsa, jolle hän oli näyttänyt matchejaan, tunnistaneen minut ja yhdistäneet hänet eksääni, joka sattuu olemaan hänen vanha tuttavansa. Hän oli ottanut Facebookissa yhteyttä eksääni ja sitten soittanutkin hänelle, ja eksäni oli kertonut hänelle murtuneena erostamme, jonka syyt minä olin ”valehdellut”. Kehui eksääni maailman rehellisimmäksi ja luotettavimmaksi ja avoimimmaksi ihmiseksi ja sanoi uskovansa hänen sanaansa minun sanani yli, sanoi minun olevan katkera ja säälittävä eksä ja käski selvittää asiani eksäni kanssa. Ei kuulemma ollut vielä paljastanut jutelleensa minun kanssani, mutta aikoi mahdollisesti joskus näyttää viestini. Tajusin tietenkin eksäni olevan tämän matchin takana ja soitin raivoissani hänelle. Kiisti kaiken, lähetti screenshotinkin siitä, miten tämä ”vanha tuttu” oli yllättäen ottanut häneen yhteyttä Facebookissa (oli siis tosiaan tehnyt valeprofiilin Tinderiä varten ja sitten vielä keskustellut itsensä kanssa). Myönsi valheensa vasta kun tein käänteisen kuvahaun tämän ”vanhan tutun” profiilikuvasta ja hän paljastui toiseksi henkilöksi. Itki ja vaikutti olevan todella pahoillaan valheestaan – mutta taas syy oli se, että minä olin niin erityinen ja meidän suhteemme niin ihmeellinen, että hänen vain täytyi tietää, joko olen hänestä yli jne.

Vierailija
4/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän episodin jälkeen olin aivan paniikissa. Mihin hän kykenisikään? Otin yhteyttä hänen eksiinsä ja pyysin apua. Tässä vaiheessa paljastui sekin, että tämän ”alkoholisti ex-vaimon” kanssa asiat olivat menneet juuri päinvastoin. Ja tästäkin eksästä oli netissä julkaistu eroottista materiaalia ilman lupaa. Hänen toinen eksänsä kuitenkin rauhoitteli, että kyllä hän minut muutaman kuukauden päästä jättää rauhaan. En muista, miksi kaiken tämän jälkeen suostuin näkemään miestä vielä kerran. Ja joka kerta kun näemme, hän saa minut koukkuunsa, epäilemään todellisuutta ja uskomaan hänen sanaansa. En vieläkään ymmärrä, miten hän sen tekee? Olen kuin hypnoosissa hänen seurassaan. Hän vain kivenkovaan kiistää kaiken ja väittää kaikkien muiden (esim. eksien) valehtelevan. Ne valheet, joista hän on jääny kiinni, hän kuittaa sillä, että minä erityisyydelläni sain hänet sekaisin.

Miten sitten viimein pääsin hänen lumoistaan pois?

Välitin hänestä yhä, vaikka tapailin jo muita miehiä. Päässäni pyöri pienenpieni ”entä jos?” Entä jos kaikki netistä löytämäni oli sittenkin vain tarinaa, entä jos hän aidosti ja oikeasti rakastaakin minua ja vain minua ikuisesti ja lopullisesti, entä jos meidän elämästämme oikeasti tulisi rauhallisuudessaan ja tavallisuudessaan ihmeellistä? Olin blokannut hänet, mutta hän otti kaverini kautta yhteyttä ja kertoi ylpeänä saaneensa viimein asunnon ja haluavansa minun olevan ensimmäinen henkilö, joka sen näkee. Olin todella iloinen hänen puolestaan ja suostuin tapaamiseen. Hän oli ostanut minulle skumppaa ja istuskelimme tyhjän asunnon lattialla – meillä oli hyvä olla, niin kuin aina. Silmäni olivat jo selkeästi erossaoloaikanamme avautuneet, sillä huomasin hänen manipulointiyrityksensä: Hän kertoi, että voi että, kun minä olen sekoittanut hänen päänsä ja seksuaalisuutensa niin, että hän haluaa vain ja ainoastaan minua. Että hänelle on tarjonnut vapaata seksisuhdetta nainen, joka olisi ENNEN ollut täydellisesti hänen makuunsa. Eli suomeksi: Olen yhä sinun, mutta jos et ota minua takaisin, niin muutakin löytyy kyllä! Klassikko.

Vierailija
5/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin hänen eksiensä kanssa jutellessaan saanut hänet todistettavasti kiinni valheista. Esimerkiksi minulle hän sanoi, ettei ollut koskaan sanonut edelliselle tyttöystävälleen rakastavansa tätä (jälleen täysin tarpeeton valhe, en ymmärrä), mutta tämä eksä näytti minulle miehen lähettämiä rakkaudentunnustuksia, mustaa valkoisella. No, jotenkin tämä mies sai minut jälleen kerran koukkuunsa, kun olin taas erehtynyt avaamaan yhteyden häneen. Juttelimme ja päädyimme siihen, että jos hän tunnustaa kaikki valheensa, voimme aloittaa alusta. Oli äärettömän kovan työn takana saada hänet tunnustamaan tuokin rakastamisvalhe (ja senkin hän oli kertonut minulle vain siksi, ettei hän OIKEASTI ollut rakastanut ketään eksäänsä, oli vain sanonut heille niin miellyttääkseen, mutta minua hän rakastaa OIKEASTI), mutta lopulta hän tunnusti ja sanoi olevansa pahoillaan valehtelustaan. Hän lupasi, ettei enää koskaan kertoisi minulle yhtäkään valhetta mistään syystä. Sovimme näkevämme seuraavana päivänä ja aloittavamme ihanan rakkaustarinan.

Vierailija
6/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minulle tuli mieleen tämä keskustelupalsta, jonne hänellä oli tapana kirjoitella. En ollut eromme aikana lukenut palstaa, sillä hän oli kertonut pelailleensa sen kautta jotain manipulointileikkejä eksiensä kanssa. En IKINÄ antaisi hänelle sitä tyydytystä, että lukisin hänen jotain mukanokkelia salaviestejään sieltä. No, nyt kerroin hänelle meneväni katsomaan, mitä hän on eromme aikana saanut aikaiseksi. Hän oli eromme jälkeen joutunut ajelemaan päänsä kaljuksi ja olin hänelle lempeästi naljaillut, että onneksi kukaan ei nyt lähde hänen kanssaan treffeille. Eiköhän hän ollut välittömästi tämän jälkeen kirjoittanut palstalle, että nyt kaljuna ensimmäistä kertaa elämässään naiset lähestyvät baarin ulkopuolella. Kysyin, onko tämä totta vai yrittikö hän pelailla kanssani kun luuli minun lukevan palstaa, mutta hän väitti kivenkovaan ettei IKINÄ pelaisi kanssani – eksiensä kanssa oli pelaillut vain, koska ”he aloittivat”. No, hetken jankkasin, että onko häntä oikeasti lähestytty ja kuka ja missä ja miten, niin hän lopulta sanoi, että baarissa on tultu ostamaan juomaa (ei ilmeisesti muistanut kirjoittaneensa, että nimenomaan baarien ulkopuolella lähestytty). En jaksanut puuttua tähän valheeseen, koska löysin jotain mielenkiintoisempaa. Hän oli kirjoittanut rakastuneensa johonkin tyttöön kuvien perusteella ja ottaneensa häneen yhteyttä, kirjoittipa jopa koko viestinkin siihen, miten kauniisti oli tytölle runoillut. Kysyin, että kuka on kyseessä. Hän kertoi tekstin inspiraationa olleen todellisen henkilön, mutta tekstin olleen todellisuudessa kirjoitettu minusta. Pyysin häntä sitten lähettämään screenshotin siitä viestistä, jonka hän on todellisuudessa tälle tytölle lähettänyt. Ikuisuuksia jankattuaan hän lähetti alkupätkän viestistä. Viesti alkoi täsmälleen samoin. Hän sanoi lopun kuitenkin olevan aivan erilainen. Ikuisuuksia jankattuamme (pointtinani oli vain saada hänet kiinni viimeisestä valheestaan, se ja sama mitä ja kenelle hän on sinkkuna runoillut) hän lähetti osittain sotketun version viestin loppupäästä (halusi salata tytön henkilöllisyyden, minkä ymmärrän), mutta viesti oli nyt aivan erilaisella pohjalla ja eri fontilla kuin Facebook-viestit. Okei, ehkä muokkaus sotki sen. Loppuviesti oli tosiaan eri kuin palstan hehkutusviesti, mutta tiesin, että hän valehteli siitä viestistä joko osittain tai kokonaan. Tiesin vain. Kysyin, oliko tuossa se viesti tosiaan kokonaisuudessaan, ja hän vannoi, että on. Pyysin häntä lähettämään screenshotin niin, että siinä näkyy hänen ensin lähettämänsä viestin loppupätkän ja samalla alkupätkä toisesta viestistä, jotta näen, ettei välistä ole poistettu mitään. Sitten alkaa hirveä raivoaminen ja syyllistäminen, että miten en luota häneen. Miksiköhän?? Lopulta hän sanoo, että näyttää viestin minulle, kun näemme huomenna. Mutta että hän näyttää vain ja ainoastaan tämän hänen lähettämänsä aloitusviestin, ei mitään muuta. Sanon, että ok. Haluan nähdä vain tämän yhden viestin ja päivämäärän, milloin se on lähetetty. Ettei viestistä vain ole lähetetty eri versiota jollekin jälkikäteen.

Vierailija
7/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei sinällään ihme, jos olet rakastunut kuin hullu. Valehtelijat ovat usein aika hurmaavia ja "koukuttavia" persoonia. Valehtelijaan on helppo hullaantua, koska hän antaa itsestään yleensä niin erikoislaatuisen kuvan. Tulee tunne, että enhän minä voi menettää tuota niiiiin ainutlaatuista ihmistä. Mutta paskat, sehän on vain se valehtelijan antama kuva, esitystä. Ainutlaatuisuus on vain pintaa, jonka alla on äärimmäisen heikkoitsetuntoinen ja hajanaisen persoonan omaava ihminen.”

Minä en ole menettänyt mitään, vaan olen päässyt pakoon juuri ajoissa.

Huh, tulipa vuodatettua! Jos joku jaksoi lukea, niin haluaisin kuulla, onko teillä vastaanvanlaisia kokemuksia. Ja jos ei ole, niin olkaa onnellisia ja äärimmäisen varovaisia. Minä luulin olevani ihan liian fiksu ja hyvä ihmistuntija tällaiseen vedätykseen, mutta toisin kävi. Ihan oikeasti: Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin juoskaa ja lujaa.

Vierailija
8/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, en ole edes varma, että onko tätä henkilöä edes todellisuudessa koskaan hyväksikäytetty. En usko enää sanaakaan hänen aiemmista kertomuksistaan. Toisaalta toivon, että edes tämä olisi totta, sillä mikä muu selittäisi hyvän tyypin katoamisen niin sairaaseen maailmaan?

Vierailija
9/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen epeli!

Ymmärrän kyllä kiinnostuksesi, jos oli todella hyvännäköinen. Muuta syytä en suhteen alkamiseen/jatkumiselle löytäisi.

Itsellänikin kokemusta tuollaisen kanssa seurustelusta, helppo nykyisin tunnistaa ko. ihmistyyppi. Omaavat usein lisäksi paljon narsistisia piirteitä. Muistan myös pari patologista valehtelijaa lapsuuden ajoilta (tyttö ja poika), mutta kumpikaan ei ilmeisesti enää aikuisena pahemmin kärsi tuosta häiriöstä.

Vierailija
10/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vastaavat kokemukset tosin ulkonäöllisesti mies irl ehkä 6/10 kuvissa kyllä oli 9/10. Ei onneksi päässyt noin pitkälle kun tajusin aikaisesssa vaiheessa ja myös keksin konstin miten hänestä pääsee eroon. Olisko tuo palsta johon kirjoitti nimenomaan tää vauva? Kovin tutun kuuloista että alkaa ilmestyä tänne hyvinkin tutun kuuloisia aloituksia ns. palsta jankkaaja mies kyseessä? 

Vierailija
11/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, jo eka näistä viesteistä kertoo, että todellakin olit helppo vedätettävä. Jos ei ole kasvanut pullossa, niin hälytyskellot olis kilkattanut kovaa alusta alkaen.

Vierailija
12/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mielestäni narskulta kuulostaa, jos ei vielä ollut alkanut alistamaan niin varmasti siinä vaiheessa viimeistään kun olisit ollut jo ns hänen. Uhri vietellään ensin ja sen jälkeen alkaa nujerrus. 

Vierailija
13/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ohhoh. Olipa tarina kerrakseen. Kauheaa, että edes aloitit tuollaisen kanssa yhtään mitään.

Luulen, että aluksi kumppania kiehtoo ja luottamusta rakentaa se, että kertoo paljon huonojakin puolia itsestään. Läveiselläni on aivan kamala seurustelukumppani taustaltaan, mutta läheistäni lumosi juuri se rehellisyys, että hän kertoi kaiken kamalan ja kummallisen taustansa. Olenkin tämän Läheiseni suhteesta ahdistunut. Miksi seurustelee tuollaisen kovia kokeneen kanssa, jonka loppuelämä menee niitä kokemuksia paikkaillen. Rikkinäinen ihminen. Läheiseni joutuu tukemaan häntä.

Itse tapailin kuukauden verran yhtä patologista valehtelijaa. Hän valehteli ihan koko ajan. Monta kertaa päivässä ihan turhista asioista. Tiesin jo aluksi, että kunnollista suhdetta en hänen kanssaan ala, mutta meillä oli hauska porukka, kun kaverini seurusteli hänen kaverinsa kanssa. Ihmettelen, kuka tuollaisen kanssa menee naimisiin.

Vierailija
14/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaikutat itse vahvalta ihmiseltä, ja pääset varmaan tästäkin suht helposti yli. Kaikki ei ole niin vahvoja, ja jonkun omakin elämä voi mennä tämmöisestä kokemuksesta aivan sekaisin. Kumpa tämmöisistä "sankareista"voisi varoittaa vieläkin tehokkaammin! Jos tyyppi on todella hyvännäköinen, niin naisia on varmaan riittänyt ja tulee jatkossakin riittämään. Ei tee mieli ajatella, kuka taas on se seuraava "onnekas" ainoa ja erityinen  kuningatar! Tsemppiä kovasti sulle aloittaja, ja kiitos siitä, että kerroit tämän jutun. Tästä on varmasti apua muille samantyyppiseen tilanteeseen joutuville, ja ehkä jopa joku saattaa tunnistaa tämän jutun perusteella juuri tämän tyypin.

Vierailija
16/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan koskaan erehtyy tuollaisen kanssa naimisiin saatikka lapsia saamaan millainen ihminen.

Ap: käytä kappalejako. Tuo oli niin jäsentymätöntä tekstiä, että sitä oli vaikea lukea.

Vierailija
17/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvännäköinen ja kertoo ITSEVARMASTI asioista, kuulostaa ne sitten kaiken järjenkin mukaan valheita tai eivät, niin ei ihme jos fiksukin nainen joutuu pauloihin.

Miehinen viehätysvoima perustuu juuri itsevarmuudelle.

Vierailija
18/36 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko exääni yhtään. En sanaakaan mitä sanoo. Se muija on sellanen tapaus etten usko et toista löytyy. En inhooo sitä eikä mitään sellasta. Se ihminen on vaan täysin ilmaa. Mulle on ihan sama onko elossa vai ei. Siinä ei ole mitään totta. se valehteli jopa työpaikkansakin. ei edes se ollu totta.

Vierailija
19/36 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatilta vaikuttaa. Myös tuo empatian puute omaa lastaan kohtaan vaikuttaa siltä että psykopaatti kyseessä. Hui. Onneksi pääsit eroon!

Vierailija
20/36 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti kertoo...oikeasti ei kukaan täysipäinen ota työtöntä, asunnotonta ja luottotiedotonta, ihan sama mitä se kertoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän