Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaalit. Ketä äänestän ja miksi?

Vierailija
28.01.2018 |

Minulla on kaksi vahvaa ehdokasta. Voitte vielä vaikuttaa minuun ja kehukaa omia ehdokkaitanne.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä presidentti, suomalaiset on olleet hyvin tyytyväisiä. Ei kannata nyt vaihtaa, neljän vuoden päästä sitten.

Haavisto ei missään tapauksessa, tekopyhä

Vierailija
142/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä presidentti, suomalaiset on olleet hyvin tyytyväisiä. Ei kannata nyt vaihtaa, neljän vuoden päästä sitten.

Haavisto ei missään tapauksessa, tekopyhä

Kuuden vuoden päästä uusi. Meillä yksi kausi on kuusi vuotta. Usa:ssa neljä.

Joissain maissa viisi.

Olet vissiin rapakon takana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän isänmaan nainen Lauraa, koska en ymmärrä miksi on hienompaa kuunnella etnistä musiikkia ja syödä etnistä ruokaa (kuten mokkapaloja) kuin suomalaista. Lisäksi terveessä isänmaallisuudessa ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
144/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Haavistoa.

Pari viikkoa sitten olisin 100 % äänestänyt Niinistöä, mutta ukon höpinät aktiivimallista ja tuloeroista - juu ei sittenkään. Olen hyvätuloisesta perheestä, perinteinen Kokoomuksen äänestäjä mutta ei enää.

Kutkuttaisi äänestää Paavo Väyrystä ihan vaan Sipilää kiusatakseni, mutta siihenkään en nyt kuitenkaan pysty.

Äänestän itse Väyrystä, mutta tykkäsin kirjoituksestasi. Jos toinen kierros tulee ja Haavisto on siellä, niin äänestän Haavistoa sitten.

Vierailija
145/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vielä arvon Aku Ankan ja Juice Leskisen välillä. Kumpaa suosittelette?

Laita Paavo, niin saat kiusattua Sipilää.

Sipilä ei pidä lupaustaan tässäkään asiassa eli Paavoa äänestämällä heität äänesi hukkaan.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse äänestin Paavoa. Enkä koe ääneni menneen hukkaan. Äänestin Paavoa, koska hän on kokenut ja omaa kokemusta myös maahanmuuttoasioissa. Ja ehdottomasti haluan nähdä mitä keskustassa tapahtuu kun Paavo yksinään vie heidän ehdokastaan ihan 100-0. Nautin jo nyt Sipilän ilmeestä, kun hän on sönköttämässä uutisissa tai vaalilähetyksessä siitä kun Paavo vei heitä kuin litran mittaa.

Vierailija
146/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöstähän se pressa tulee. Ei gallupit sentään niin paljon valehtele. 

Itse äänestin Huhtasaarta. Hän on ainoa, jolla on selvät mielipiteet ja joka oikeasti uskaltaa sanoa jotain vastaan tähän nykyiseen hulluuteen. Auttaa pitää hädässä olevia, mutta nykyinen turvapaikkaturismi ikävine lieveilmiöineen on kyllä kaukana siitä.

Olisi kyllä hienoa, jos Laura saisi ihan merkittävän osuuden ensimmäisen kierroksen äänistä. Joutuisi mediakin selittelemään, että mitenkäs tämä nyt näin. Eihän suomalaiset saa olla ylpeitä suomalaisuudesta ja valmiit niitä arvoja puolustamaan. Ei ei ei!

Vierailija
147/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 milj säästöä kun Sale valitaan ekalla kierroksella, jää nhtäväksi. Toivottavasti. 

Vierailija
148/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vielä arvon Aku Ankan ja Juice Leskisen välillä. Kumpaa suosittelette?

Laita Paavo, niin saat kiusattua Sipilää.

Sipilä ei pidä lupaustaan tässäkään asiassa eli Paavoa äänestämällä heität äänesi hukkaan.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse äänestin Paavoa. Enkä koe ääneni menneen hukkaan. Äänestin Paavoa, koska hän on kokenut ja omaa kokemusta myös maahanmuuttoasioissa. Ja ehdottomasti haluan nähdä mitä keskustassa tapahtuu kun Paavo yksinään vie heidän ehdokastaan ihan 100-0. Nautin jo nyt Sipilän ilmeestä, kun hän on sönköttämässä uutisissa tai vaalilähetyksessä siitä kun Paavo vei heitä kuin litran mittaa.

Sama juttu. Odotan diktaattori Il Sipin sönkötyksiä mielenkiinnolla.

Vierailija
149/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saulia , eikä mattia, jos matilla ei käy flaxi, jättääkö sipilä hallituksen, koska oma puolue ei menesty.

Vierailija
150/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

64.6 Salelle ennakkoääniä. Kohta poksahtaa shamppanja

151/151 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä hetkestä kun Laura saa toiseksi eniten ääniä! Valetoimittajat joutuvat nielemään katkeraa kalkkia jätettyään Lauran täysin ulkopuolelle kaikessa spekuloinnissa ja kommentoinnissa.

#failinghs

58,9% äänistä laskettu.  Niinistö 63,8%, Haavisto 10,9%, Huhtasaari 6,4%. 

Vieläkö uskot että pääset nauttimaan, gallupit ennustivat aika hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä